Die mooie jurken met vaak best mooie decolletes zijn niet verkeerd.quote:
Maar ja, overwegend Duits he?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:01 schreef Neelix het volgende:
[..]
Die mooie jurken met vaak best mooie decolletes zijn niet verkeerd.
En ook flink wat mooie studentes hier..
Mja, dat is dan wel weer erg jammer ja.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar ja, overwegend Duits he?
Oh god, komt er zo zeker weer een mod kotsenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:24 schreef onderjas het volgende:
Ik heb even een TR gedaan, de TT klopt natuurlijk niet.
en dan wordt er van ons zeker weer verwacht dat we het opruimen?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh god, komt er zo zeker weer een mod kotsen
gewoon negeren, voordat het stinkt hebben wij wel weer een nieuw topic hoorquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:34 schreef Neelix het volgende:
[..]
en dan wordt er van ons zeker weer verwacht dat we het opruimen?
Ik stel je vandaag wel heel erg teleur he, lieverd?quote:
Ja, maar waarom? WAAROOOOM?!!quote:foto Op zaterdag 20 maart 2010 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik stel je vandaag wel heel erg teleur he, lieverd?
Foto zien van mijn nieuwe jurkje?quote:
nee, Erwin KAN ik niet haten..quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:52 schreef Neelix het volgende:
[..]
was het niet omdat je vandaag alle mannen haat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop