SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat geeft toch niet gekquote:Op zondag 21 maart 2010 00:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dit is een bagger topic vandaar dat we hier de nachtbagger houden.
Ook al is het een naamtopic/speciaaltopic voor jou.
quote:Op zondag 21 maart 2010 00:18 schreef Desunoto het volgende:
Ik ruik nu naar poesjes.Ik dacht dit keer wel aan pluizige poezebolletjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Ik begrijp je niet, maar je zal vast niet de enige zijn.quote:Op zondag 21 maart 2010 00:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dit is een bagger topic vandaar dat we hier de nachtbagger houden.
Ook al is het een naamtopic/speciaaltopic voor jou.
quote:Op zondag 21 maart 2010 00:18 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Dat geeft toch niet gek
Aangezien ik een en al bagger bent
En jullie zijn me matties
quote:Op zondag 21 maart 2010 00:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik dacht dit keer wel aan pluizige poezebolletjes.
Er is normaal een centraal nachtbagger topic.quote:Op zondag 21 maart 2010 00:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet, maar je zal vast niet de enige zijn.
Welke topics zijn dat dan, op dit soort tijdstippen ben ik nl niet echt in de staat om ze in de index op te zoeken.quote:Op zondag 21 maart 2010 00:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Er is normaal een centraal nachtbagger topic.
Maar dat mag niet als er andere baggertopics zijn dus dan moeten we daar ons vermaak zoeken.
Welke topics bagger zijn moeten we zelf bepalen.quote:Op zondag 21 maart 2010 00:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Welke topics zijn dat dan, op dit soort tijdstippen ben ik nl niet echt in de staat om ze in de index op te zoeken.
Nee man, doe normaal. Puurquote:Op zondag 21 maart 2010 00:24 schreef Bomil het volgende:
[..]
toch niet van die puur chocolade eieren
Gisteren was dat de Nachtbakker.quote:Op zondag 21 maart 2010 00:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Welke topics zijn dat dan, op dit soort tijdstippen ben ik nl niet echt in de staat om ze in de index op te zoeken.
Paasmaandag lekker vrij dusquote:Op zondag 21 maart 2010 00:25 schreef Bomil het volgende:
4 April is pasen
Dus eigenlijk ben je gewoon een lulverhaal aan het ophangen.quote:Op zondag 21 maart 2010 00:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Welke topics bagger zijn moeten we zelf bepalen.
Beetje gokken dus
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |