Vond ik altijd leuk om te doen vroeger.quote:
Ik zou zeggen, kom maar langsquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Vond ik altijd leuk om te doen vroeger.
Had je anders graag vergezeld.![]()
Vakantie bespreken.quote:
Mijn T-Mobile internet werkt uitstekendquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:10 schreef Mdrop het volgende:
Laat T-Mobile is eens een mast bij het Philips dinges zetten, helft van de tijd geen internet, donderse paupers met hun 'overbelast netwerk'
.
Je moet ook altijd Hi of KPN nemenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:10 schreef Mdrop het volgende:
Laat T-Mobile is een mast bij het Philips dinges zetten, helft van de tijd geen internet, donderse paupers met hun 'overbelast netwerk'
.
En het dubbele betalen voor enkel sms'n wat ik doequote:
Ik kan geen mmsjes meer ontvangen somehowquote:
met elke plaatje / foto of maar met een bestand geprobeerd?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:25 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik kan geen mmsjes meer ontvangen somehow
heb jij dat ook? kheb hi
instellingen al paar keer op nieuw gedaan ...
ik stuur paar keer naar mezelf en krijg dan een melding van wie het ontvangen is wat voorn type bericht en dat het niet ontvangen kan wordenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:28 schreef Mdrop het volgende:
[..]
met elke plaatje / foto of maar met een bestand geprobeerd?
Klantenservice bellenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:25 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik kan geen mmsjes meer ontvangen somehow
heb jij dat ook? kheb hi
instellingen al paar keer op nieuw gedaan ...
Daarom heb ik T-Mobilequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah, ik ben nog geen 30quote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daarom heb ik T-Mobile
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ja, heerlijkquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dag lieve mede-voetbalongeïnteresseerde![]()
Lekker rustig hè op de digitale snelweg?
Wut?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:48 schreef Samzz het volgende:
Ik zit Move like Michael Jackson te kijken met de kindjes
Mwah, ff zien met vervoer.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Euh, moet je daar 30 voor zijn
[..]
Ik ga vanavond de kroeg in
wutquote:
Ik zit bij De Zonquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:52 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Mwah, ff zien met vervoer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |