Wouterquote:
als psv geen kampioen wordt, dan krijg ik een kratje, als psv wel kampioen wordt, dan krijgt david een kratje. Dus als ajax kampioen wordt, dan krijg ik ook een kratjequote:Op maandag 22 maart 2010 09:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Woutertelt jouw weddenschap met David ook als Ajax kampioen wordt?
of krijg je alleen een kratje pils als FCT het wordt?
tuurlijk, dat heb ik ook lieverquote:Op maandag 22 maart 2010 10:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als psv geen kampioen wordt, dan krijg ik een kratje, als psv wel kampioen wordt, dan krijgt david een kratje. Dus als ajax kampioen wordt, dan krijg ik ook een kratje, maar ik heb toch liever dat FCT de titel pakt
jup, maar we moeten nog een aantal wedstrijden, d'r kan nog van alles gebeuren.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
tuurlijk, dat heb ik ook lievermaar jouw kans op een kratje is na dit weekend dus flink gegroeid
maar de kans dat het PSV wordt is na dit weekend toch wel gedaaldquote:Op maandag 22 maart 2010 10:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jup, maar we moeten nog een aantal wedstrijden, d'r kan nog van alles gebeuren.
Geloofd*quote:Op maandag 22 maart 2010 10:17 schreef Mdrop het volgende:
Dat gelooft natuurlijk niemand hier, MBO'r!
ookquote:
Uiteraard, mien jong.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:18 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Beetje jammer jongen, je snapt me natuurlijk wel...
Dank u, goed weekend gehad met die meid van 14quote:Op maandag 22 maart 2010 10:19 schreef Luiheid het volgende:
[..]
ookWie is hier verder nog meer ant werk dan
![]()
[..]
Uiteraard, mien jong.
Mijn excuses
Heb New Moon moeten kijkenquote:Op maandag 22 maart 2010 10:21 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dank u, goed weekend gehad met die meid van 14?
Ow, dan valt het alllemaal wel mee.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:21 schreef Luiheid het volgende:
[..]
Heb New Moon moeten kijken![]()
En ze is net 15 heur![]()
En aleehop, volmaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |