Dan zou ze erg veel fans teleur stellen terwijl het niet nodig is, en dat zou MaMa Monster nooit doen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:12 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dan is 't toch juist een buitenkansje haar daar te zien? Een stuk beter dan in zo'n reusachtig stadion waar je echt vooraan moet staan wil je er zonder te kijken naar de schermen nog echt iets van meekrijgen.. Om over de prijs van de tickets nog maar te zwijgen.
Ja, ik heb al betere filmpjes gezien.quote:
Haha, stoer dat je bent opgebleven. Je hele twitter is overvolquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:30 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja, ik heb al betere filmpjes gezien.
Maar ik ben speciaal opgebleven om het te zien, dus die van mij bewaar ik ook.
Ik probeerde gewoon conversatie te makenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Heb jij dan echt één favoriet? Ik heb juist steeds verschillende favorieten welke ik dan een week kapot draai en dan weer een ander. Tenminste, dat had ik. Luister niet zoveel Lady GaGa meer de laatste tijd.
Haha, well, #GaGaOnIdol had to be treading. En het lukte, Rond 3 uur stond #GAGaOnIdol 3e, en Lady GaGa 4e.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:49 schreef Lesl het volgende:
[..]
Haha, stoer dat je bent opgebleven. Je hele twitter is overvolIk ben rond drieën afgehaakt :x
Vind Alejandro typisch zo'n song die in het begin meh was, maar nu -mede door dit- toch wel wat meer waarde heeft
quote:
Waarom kan je niet meer? Jammer dat ik een examen heb, anders was ik nog wel gegaanquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:41 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Als iemand geïnteresseerd is in 2 staanplaatsen voor GaGa moet je even PM'en.
[TK] 2 kaartjes voor Lady GaGa, 15/05 @ Gelredome
Ik vind het zooo jammer. Maar goed, niks aan te doen.
Ik kan niet. En daarom gaat m'n vriend ook niet meer, net als 2 vriendinnen van me die mee zouden gaan met ons.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:04 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Waarom kan je niet meer? Jammer dat ik een examen heb, anders was ik nog wel gegaan
ik vind het ook erg kut voor je, als er iemand in deze topic zou moeten gaan dan ben jij het welquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:41 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Als iemand geïnteresseerd is in 2 staanplaatsen voor GaGa moet je even PM'en.
[TK] 2 kaartjes voor Lady GaGa, 15/05 @ Gelredome
Ik vind het zooo jammer. Maar goed, niks aan te doen.
Ja, maar goed.. Er komt wel een keer dat ik haar eindelijk kan zien..quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:08 schreef Prego het volgende:
[..]
ik vind het ook erg kut voor je, als er iemand in deze topic zou moeten gaan dan ben jij het wel
Je kan wel. Je mag nietquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik kan niet. En daarom gaat m'n vriend ook niet meer, net als 2 vriendinnen van me die mee zouden gaan met ons.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:13 schreef kanya het volgende:
[..]
Je kan wel. Je mag niet![]()
(ja.. doe maar![]()
smilies terug naar mij)
Wat is jouw probleem?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:13 schreef kanya het volgende:
[..]
(ja.. doe maar![]()
smilies terug naar mij)
http://perezhilton.com/tv(...)?ptvid=19453aaab6198quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:33 schreef Lesl het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem?
OT:
Er staat een linkje op Gaga's twitter, maar die doet 't niet... Haar full-length performance, zou er nog iets bij hebben gezeten dan?
Ik mag niet, dus daarom kan ik niet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:13 schreef kanya het volgende:
[..]
(ja.. doe maar![]()
smilies terug naar mij)
Romeinquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:37 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ] Wat doet die Romein er achter?![]()
Die geeft haar, dat zie je toch?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:37 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ] Wat doet die Romein er achter?![]()
Griekquote:
Meisjes plagen..quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:55 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Griek![]()
![]()
Kijk zijn pet, dat is toch geen Griek.
Ik loop je hele topic zo te verzieken. Om mij zelf te straffen zal ik hier niet meer terugkomen totdat ze weer een nummer 1 hit heeft.![]()
Dag Isetmyfriendsonfire
Whatever het ook is, je snapt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:55 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Griek![]()
![]()
Kijk zijn pet, dat is toch geen Griek.
Ik loop je hele topic zo te verzieken. Om mij zelf te straffen zal ik hier niet meer terugkomen totdat ze weer een nummer 1 hit heeft.![]()
Dag Isetmyfriendsonfire
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |