Jezus Gijs, hoeveel heb je dit weekend zitten gamenquote:Op maandag 22 maart 2010 00:56 schreef Chocobo het volgende:
Cocoon,................ ben denk ik nu op de helft van het spel na het afronden van chapter 10. Wat een avontuur! Ben weer eens stil en helemaal warm van chapter 10Niet normaal wat er allemaal gebeurd
Anyway,... morgen weer verder!
FF![]()
![]()
Valt wel mee,... zaterdagavond 3 uurtjes en gisteravond ook 3 uurtjesquote:Op maandag 22 maart 2010 11:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jezus Gijs, hoeveel heb je dit weekend zitten gamenJe bent me weer voorbij...
Wat is er dan Gijs? Storing?quote:Op maandag 22 maart 2010 10:51 schreef Bastard het volgende:
Check wel weer als we weer gewoon internet hebben
Doe nu vanaf 0900 alles vanaf mn mobiel... welcome back to 1995.
quote:Op maandag 22 maart 2010 11:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Valt wel mee,... zaterdagavond 3 uurtjes en gisteravond ook 3 uurtjes
Dat was chapter 9 he. Daar ben ik net voorbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ook last van die dude, heb mijn team er voor verwisseld zelfs. Normaal vecht ik met Light-Fang-Hope, maar toen met Light-Snow-Hope en Snow vooral in Sentinal laten zitten. Hij heeft veel HP en hoge verdediging en kon zo de aanvallen naar hem toe trekken. Light geen steeds doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op maandag 22 maart 2010 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat was chapter 9 he. Daar ben ik net voorbij.
Had ook last van die dude, heb mijn team er voor verwisseld zelfs. Normaal vecht ik met Light-Fang-Hope, maar toen met Light-Snow-Hope en Snow vooral in Sentinal laten zitten. Hij heeft veel HP en hoge verdediging en kon zo de aanvallen naar hem toe trekken. Light geen steeds doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op maandag 22 maart 2010 11:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
KPN... omzetting regelen om 1300 uur.. sluiten ze eerst om 0900 af... KPN...quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op maandag 22 maart 2010 11:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Stairway to heaven?quote:Op maandag 22 maart 2010 12:16 schreef Strolie75 het volgende:
Roy, hoe heet die tent in Utrecht ook alweer waar we met Fok!Games wel eens spareribs gingen eten?
Broadwaysquote:Op maandag 22 maart 2010 12:16 schreef Strolie75 het volgende:
Roy, hoe heet die tent in Utrecht ook alweer waar we met Fok!Games wel eens spareribs gingen eten?
FOK!games, niet FOK!kansloos.quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Broadways
[..]
FOK!games, niet FOK!kansloos.
quote:Op maandag 22 maart 2010 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op maandag 22 maart 2010 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Broadways
[..]
FOK!games, niet FOK!kansloos.
Dat is het zeker. Echt SUPER lekkere spareribs en kip! Ik moet er weer eens heen eigenlijk, tis alweer een poosje terugquote:Op maandag 22 maart 2010 12:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Lijkt me via de pagina een hele leuke tent anders
Goed plan, krijg er honger van!quote:Op maandag 22 maart 2010 18:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is het zeker. Echt SUPER lekkere spareribs en kip! Ik moet er weer eens heen eigenlijk, tis alweer een poosje terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |