SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Gek genoeg ben ik nu alweer jaloers op je. De shit die jij gaat meemakenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 08:34 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga zo ook weer verder.
Chapter 4...7 uur zit ik nu.
Met neger en Vanille.
Ow god, niet weer.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:18 schreef Chocobo het volgende:
http://kotaku.com/5497116(...)ke-final-fantasy-vii
FFVII met de FFXIII engine,....................... dat zou een klaar zijn
quote:Dear Square-Enix,
Either do it or shut the fuck up!
Sincerely,
Strolie75
Zie datalog. Bio-components verhogen je EXP verdubbeling en technische components geven meer EXP waardoor je levelt.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:33 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe werkt dat upgraden van wapen. Ik snap het niet.EXP? Components? Hoe zie ik het effect?
Die zou ik denk zelfs aanschaffen, trok de versie op mijn ps3 niet!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:18 schreef Chocobo het volgende:
http://kotaku.com/5497116(...)ke-final-fantasy-vii
FFVII met de FFXIII engine,....................... dat zou een klaar zijn
Metro nu bij Makro voor 49 ex! Kun je weer met een gerust hart slapenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:17 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die zou ik denk zelfs aanschaffen, trok de versie op mijn ps3 niet!
Misschien van de zomer op mijn PSP gooien en dan weer een keer spelen.
Hoe is diequote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Metro nu bij Makro voor 49 ex! Kun je weer met een gerust hart slapen
Tis dat mensen hebben leren lezenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:34 schreef Bastard het volgende:
Tjongejonge...
Vraag je aan Kep hoe je in kan loggen in de Gijsjesleage..
Natuurlijk zag ik dat er een wachtwoord nodig was.. anders schrijf ik m geen PM.
Krijg ik als antwoord de link naar de leage..
Zeg ik ja.... maar hoe log ik in?
Krijg ik terug... door op inloggen te klikken..
Kep... lieve jongen:
DAN WORD GEVRAAGD OM EEN WACHTWOORD!!!!
Tis dat je gestudeerd hebt maar ben werkelijk al 2 dagen bezig nu met je
Had je 2 dagen gescheeldquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:08 schreef kepler het volgende:
Subleague aangemaakt voor de F1 manager
Gijs
ww: gijstof (of met een hoofdletter)
Net een heerlijke kogelbiefstuk mee genomen van mijn werk, weet nou niet of dit de beste of slechtste ooit was. Ik deed hem in mijn mond en het ging in mijn mond wegsmelten, oh lordquote:
Wat is R5?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:48 schreef Wessiej het volgende:
Gijsjes, Shutter Island in R5, prima film voor jullie voor vanavond, gaan toch niet meer de kroeg in met al die kinderen
http://www.divxnl-team.nl/viewtopic.php?f=4&t=47489
http://thepiratebay.org/torrent/5440577
DVD-kwaliteit met een russisch geluidslijntje die eruit is gehaald en is vervangen door de goede.quote:
Haha ja, ik heb dat boek laatst toevallig (althans de eerste) gelezen. Pas toen had ik door dat iedereen dat boek aan het lezen isquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:36 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb de verfilming gekeken van dat boek waar half Nederland meer rondloopt.
Aanrader hoor. Solide thriller.![]()
![]()
[ afbeelding ]
http://www.divxnl-team.nl/viewtopic.php?f=4&t=24058&p=127300#p127300
Ik hou er niet zo van om thrillers te lezen. Maar qua films vind ik het een heerlijk genre.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:46 schreef kepler het volgende:
[..]
Haha ja, ik heb dat boek laatst toevallig (althans de eerste) gelezen. Pas toen had ik door dat iedereen dat boek aan het lezen is
Beeld is redelijk. Geluid is vreselijk. Wachten tot de DVDR Gijs!quote:
Was ik al van plan.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Beeld is redelijk. Geluid is vreselijk. Wachten tot de DVDR Gijs!
Thrillers vind ik juist relaxed om te lezen, maar verder maakt het me niet zo uit. Ben nu bezig in Tijd van Leven, van Dean Koontzquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hou er niet zo van om thrillers te lezen. Maar qua films vind ik het een heerlijk genre.
Die boeken zijn echt een gigantisch succes, maar de schrijver is overleden nog voordat het eerste boek uitkwam...quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:59 schreef Strolie75 het volgende:
Ben nu maar meteen deel 2 en 3 van de Millenium Trilogy aan het downloaden.
Ik heb net Under the Dome van Stephen King uit. Aanrader. Vanouds goed. Deed me erg denken aan The Stand. Nu bezig met een boek over Marco Polo. Mijn interesse werd opgewekt door Uncharted 2.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:59 schreef kepler het volgende:
[..]
Thrillers vind ik juist relaxed om te lezen, maar verder maakt het me niet zo uit. Ben nu bezig in Tijd van Leven, van Dean Koontz
Verder kan ik jullie ook Paul Johnston aanraden, erg leuke detective in Edinborough in de toekomst
Is dat te trekken in die taal? Raak snel afgeleid met buitenlandse films.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:36 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb de verfilming gekeken van dat boek waar half Nederland meer rondloopt.
Aanrader hoor. Solide thriller.![]()
![]()
[ afbeelding ]
http://www.divxnl-team.nl/viewtopic.php?f=4&t=24058&p=127300#p127300
Under the Dome staat zeker op mn lijstjequote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb net Under the Dome van Stephen King uit. Aanrader. Vanouds goed. Deed me erg denken aan The Stand. Nu bezig met een boek over Marco Polo. Mijn interesse werd opgewekt door Uncharted 2.
Taal stoorde me eigenlijk helemaal niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:01 schreef Chocobo het volgende:
Is dat te trekken in die taal? Raak snel afgeleid met buitenlandse films.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Wal-Mart Stores Inc. officials are reviewing security tapes to try to determine who used a southern New Jersey store's public-address system to tell “all black people” to leave.
Shortly before 7 p.m. Sunday at the Washington Township store, a male voice calmly announced: “Attention Wal-Mart customers: All black people leave the store now.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Ik wou ze hier net posten voor jou, ziet er gaaf uitquote:Op zondag 21 maart 2010 13:53 schreef kepler het volgende:
http://www.dailymotion.com/video/xcnnxz_videogames
Off-screen F1-beelden voor de 360/PS3
Ja erg tof, jammer dat het nog zo lang duurtquote:Op zondag 21 maart 2010 13:54 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik wou ze hier net posten voor jou, ziet er gaaf uit
September? Paar maandjes manquote:Op zondag 21 maart 2010 14:01 schreef kepler het volgende:
[..]
Ja erg tof, jammer dat het nog zo lang duurt
Dat soort games zijn altijd zo vreselijk te besturen!quote:Op zondag 21 maart 2010 13:53 schreef kepler het volgende:
http://www.dailymotion.com/video/xcnnxz_videogames
Off-screen F1-beelden voor de 360/PS3
Het helpt ook niet dat hij na 2 sec. al zijn voorspoiler eraf gereden heeft.quote:Op zondag 21 maart 2010 14:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat soort games zijn altijd zo vreselijk te besturen!
Jullie kunnenquote:Op zondag 21 maart 2010 14:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
het nietquote:Op zondag 21 maart 2010 14:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het helpt ook niet dat hij na 2 sec. al zijn voorspoiler eraf gereden heeft.
Links blijft links en rechts blijft rechtsquote:Op zondag 21 maart 2010 14:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zegt wel wat over de besturingquote:Op zondag 21 maart 2010 14:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het helpt ook niet dat hij na 2 sec. al zijn voorspoiler eraf gereden heeft.
Chatroulette is gewoon een aparte website. Ga naar de website en start een chatroulette op. Je krijgt willekeurig iemand van deze planeet te zien en zij jou. Staar en kijk wedstrijd zeg maarquote:Op zondag 21 maart 2010 20:47 schreef Strolie75 het volgende:
Cho...je PM box is vol.
En wtf is dat Chatteroulette dan Gijs?
Staar en trek wedstrijd ook welquote:Op maandag 22 maart 2010 00:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Chatroulette is gewoon een aparte website. Ga naar de website en start een chatroulette op. Je krijgt willekeurig iemand van deze planeet te zien en zij jou. Staar en kijk wedstrijd zeg maarHeel apart volk. Wilde even weten wat de hype nou weer was. Even geprobeerd,... gelachen,... en klaar
Ja,... ik had wat pech op dat gebiedquote:Op maandag 22 maart 2010 08:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Staar en trek wedstrijd ook wel
Maar leuk om een beetje te F8én en zien wat er op is.. sommige hele mooie dames op de wereld gezien iig
Jasmijn vind de webcam heel leuk.. lekker zwaaien naar mensen ... moet je wel met de vinger op F8 zitten "hee papa die zit nog in zn onderbroek "quote:Op maandag 22 maart 2010 08:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... ik had wat pech op dat gebied
Ja gister ook man.. weet niet waar ik langs zapte maar ging over tienerouders.. stelletje in engeland wilde vanaf dr 8e al kinderen. Dus op dr 14e probeerde ze zwanger te worden, vriendje helemaal ok er mee.. paar weken voor de bevalling 'maakt hij het uit'quote:
Jezus Gijs, hoeveel heb je dit weekend zitten gamenquote:Op maandag 22 maart 2010 00:56 schreef Chocobo het volgende:
Cocoon,................ ben denk ik nu op de helft van het spel na het afronden van chapter 10. Wat een avontuur! Ben weer eens stil en helemaal warm van chapter 10Niet normaal wat er allemaal gebeurd
Anyway,... morgen weer verder!
FF![]()
![]()
Valt wel mee,... zaterdagavond 3 uurtjes en gisteravond ook 3 uurtjesquote:Op maandag 22 maart 2010 11:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jezus Gijs, hoeveel heb je dit weekend zitten gamenJe bent me weer voorbij...
Wat is er dan Gijs? Storing?quote:Op maandag 22 maart 2010 10:51 schreef Bastard het volgende:
Check wel weer als we weer gewoon internet hebben
Doe nu vanaf 0900 alles vanaf mn mobiel... welcome back to 1995.
quote:Op maandag 22 maart 2010 11:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Valt wel mee,... zaterdagavond 3 uurtjes en gisteravond ook 3 uurtjes
Dat was chapter 9 he. Daar ben ik net voorbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ook last van die dude, heb mijn team er voor verwisseld zelfs. Normaal vecht ik met Light-Fang-Hope, maar toen met Light-Snow-Hope en Snow vooral in Sentinal laten zitten. Hij heeft veel HP en hoge verdediging en kon zo de aanvallen naar hem toe trekken. Light geen steeds doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
quote:Op maandag 22 maart 2010 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat was chapter 9 he. Daar ben ik net voorbij.
Had ook last van die dude, heb mijn team er voor verwisseld zelfs. Normaal vecht ik met Light-Fang-Hope, maar toen met Light-Snow-Hope en Snow vooral in Sentinal laten zitten. Hij heeft veel HP en hoge verdediging en kon zo de aanvallen naar hem toe trekken. Light geen steeds doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op maandag 22 maart 2010 11:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
KPN... omzetting regelen om 1300 uur.. sluiten ze eerst om 0900 af... KPN...quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op maandag 22 maart 2010 11:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Stairway to heaven?quote:Op maandag 22 maart 2010 12:16 schreef Strolie75 het volgende:
Roy, hoe heet die tent in Utrecht ook alweer waar we met Fok!Games wel eens spareribs gingen eten?
Broadwaysquote:Op maandag 22 maart 2010 12:16 schreef Strolie75 het volgende:
Roy, hoe heet die tent in Utrecht ook alweer waar we met Fok!Games wel eens spareribs gingen eten?
FOK!games, niet FOK!kansloos.quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Broadways
[..]
FOK!games, niet FOK!kansloos.
quote:Op maandag 22 maart 2010 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op maandag 22 maart 2010 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Broadways
[..]
FOK!games, niet FOK!kansloos.
Dat is het zeker. Echt SUPER lekkere spareribs en kip! Ik moet er weer eens heen eigenlijk, tis alweer een poosje terugquote:Op maandag 22 maart 2010 12:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Lijkt me via de pagina een hele leuke tent anders
Goed plan, krijg er honger van!quote:Op maandag 22 maart 2010 18:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is het zeker. Echt SUPER lekkere spareribs en kip! Ik moet er weer eens heen eigenlijk, tis alweer een poosje terug
Kon je dat niet meteen even invoeren danquote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:18 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vanavond ff invoeren klopt wel wat je zei over mac adres.
Had daarna ff zin om te gamen, anders weer opnieuw pc opstarten.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kon je dat niet meteen even invoeren dan
Oh SHUT THE FUCK UP!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:21 schreef Strolie75 het volgende:
Roy...dit gezien:
Opvolger van de DS wordt de 3DS.
Hanheld 3D zonder bril.
http://www.nintendo.co.jp/ir/pdf/2010/100323.pdf
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=390930
Ah ok cool .. nou ja.. als je het niet cool vind ligt het aan jouquote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:21 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Had daarna ff zin om te gamen, anders weer opnieuw pc opstarten.
Hier wel in de router gekeken, dus weet waar ik moet zijn.
Begonnen met ME.
6jequote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ah ok cool .. nou ja.. als je het niet cool vind ligt het aan jou
Na ja zegquote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:26 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
6je
Teveel gelul he.
Ff een opdrachtje gedaan daarna weer schieten in BF.
Speel het wel, deel 1 was opzich wel vermakelijk.
Heb jij dan het einde weer opnieuw gedaan, NEE zeker.
Zo cool vind jij het.
Ja lach maar.. dit is de besturing zoals je mag verwachten in third person, Lara Croft eat you heart out!quote:
ME2 een 6jequote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:26 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
6je
Teveel gelul he.
Ff een opdrachtje gedaan daarna weer schieten in BF.
Speel het wel, deel 1 was opzich wel vermakelijk.
Heb jij dan het einde weer opnieuw gedaan, NEE zeker.
Zo cool vind jij het.
SPOILER: ETOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:25 schreef Scarface2004 het volgende:?SPOILER: ETOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
Handheld 3D Windwaker en Metroid Prime?quote:
Mooi man.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:27 schreef Strolie75 het volgende:
Gister aflevering 2 van The Pacific trouwens gekeken. Godver
Juistum!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mooi man.
Ik wacht op de box.. lekker zitten op de bank, zonder reclame, 2 of misschien 3 aflveringen achter elkaar kijken... OMDAT HET KAN
Zeker op veronica om 11 uur savonds?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:53 schreef Scarface2004 het volgende:
Wie kijkt hier Steven Seagal - Lawman.
Hilarische shit.
5 agenten hebben een dader ingesloten, kan geen kant meer op, komt Seagal aan "Taze him, taze him!"
Gaan ze hem nog tazeren ook
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mooi man.
Ik wacht op de box.. lekker zitten op de bank, zonder reclame, 2 of misschien 3 aflveringen achter elkaar kijken... OMDAT HET KAN
10 afleveringen van een uur. Eerste twee gaan over Guadacanaal.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:09 schreef Bastard het volgende:
Maar ja dat zei ik vorige week al.. volgende week ook weer.. hoe langt duurt de serie?
Zin in! Zeker met dit weer! Zou een terrasje nu ook niet vervelend vinden.quote:Anyways.. is het al 17 mei? Lekker terrasje, biertje, Gijsjes?
Wat een racistisch echtpaar zeg. Beetje verhuizen ipv de dialoog aan te gaan.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:33 schreef Bastard het volgende:
http://extra.volkskrant.nl/opinie/artikel/show/id/5421
Wat een land
Terwijl hun altijd de dialoog willen aangaan! Zelfs midden in de nacht hebben ze zin een dialoog, ze komen notabene nog aan de deur ook.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat een racistisch echtpaar zeg. Beetje verhuizen ipv de dialoog aan te gaan.
Nog geen hype. Ik wacht wel op de E3quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:21 schreef Strolie75 het volgende:
Roy...dit gezien:
Opvolger van de DS wordt de 3DS.
Hanheld 3D zonder bril.
http://www.nintendo.co.jp/ir/pdf/2010/100323.pdf
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=390930
Waar ben je dan dwaas?quote:
Gedownloadquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tips voor B en Gijsje:
Deepack & Coone @ Sensation Black Belgie
http://www.megaupload.com/?d=FDGRHS3A
En het album:
http://thepiratebay.org/t(...)yle%5D%5Bhardcore%5D
Pics van die zussen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:22 schreef Bastard het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)t-ijzeren-staaf.html
Nou.. dat doet ze ook niet meer.
Album niet gehoord.. cd1 kun je wegmieteren, cd2 begint na 15 minuten heel lekker te worden.. de rest nog luisterenquote:
Goh, wat onverwacht, B vindt CD2 toffer! Teveel melodie in CD1 zeker?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Album niet gehoord.. cd1 kun je wegmieteren, cd2 begint na 15 minuten heel lekker te worden.. de rest nog luisteren
Ja teveel trance-gabber.. daar hou ik niet zo van. Net als je denkt.. ah nu gaan we los.. is het alweer klaar en komt de volgende plaat.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goh, wat onverwacht, B vindt CD2 toffer! Teveel melodie in CD1 zeker?
Handig, als het goed is zit ik dan in mijn eigen apartement, met Xbox 360 en Forzaquote:On April 1 from 12:00 pm ET/9am PT through April 5 at 12:00 pm ET/9am PT, Xbox LIVE Silver members can enjoy features that are reserved exclusively for Xbox LIVE Gold members – including Netflix, Facebook, Twitter, Last.fm and premier multiplayer features. Sign up for a free Xbox LIVE account today and be prepared to play.
Handig? Het zijn kansloze featuresquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:37 schreef kepler het volgende:
[..]
Handig, als het goed is zit ik dan in mijn eigen apartement, met Xbox 360 en Forza
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Handig? Het zijn kansloze featuresNatuurlijk zou dat gratis moeten zijn!
Ah,... dan begrijp ik het!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:46 schreef kepler het volgende:
[..]
Het gaat om Xbox Live Gold, dus multiplayer. Rest boeit me niet
Zondag is Wrestlemaniaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:04 schreef Magneet het volgende:
mjah boeien, ik game amper dus ik mis mijn gold niet eens. Ik wil binnenkort ook een studie op gaan pakken dus dat kost nog meer tijd.
Ik heb trouwens volgende week een arbeidsvoorwaarden gesprek
Nice, beetje goed bedrijf?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:04 schreef Magneet het volgende:
mjah boeien, ik game amper dus ik mis mijn gold niet eens. Ik wil binnenkort ook een studie op gaan pakken dus dat kost nog meer tijd.
Ik heb trouwens volgende week een arbeidsvoorwaarden gesprek
yup, deta-vast constructie. Is in Den Bosch dus niet direct om de hoek maar het is tegenwoordig goed te rijden. Gesprekken waren vrij ontspannen en het lijken me hele leuke collega'squote:
het enige dat ik jaarlijks kijk is de superbowl.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:22 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die nog wel keek jaarlijks, nee dus
Succes in ieder geval! Gaat het om een vaste baan?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:22 schreef Magneet het volgende:
[..]
yup, deta-vast constructie. Is in Den Bosch dus niet direct om de hoek maar het is tegenwoordig goed te rijden. Gesprekken waren vrij ontspannen en het lijken me hele leuke collega's
Haha, ik heb precies het omgekeerde. Ik vind die melodie heerlijkquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja teveel trance-gabber.. daar hou ik niet zo van. Net als je denkt.. ah nu gaan we los.. is het alweer klaar en komt de volgende plaat.
Nee ik hou van geen-geleuter-beuken-en-raggen
deta-vast dus eerst 3 maanden gedetacheerd en dan vast in dienst.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:36 schreef kepler het volgende:
[..]
Succes in ieder geval! Gaat het om een vaste baan?
Heb al drie dagen geen tijd gehadquote:Op woensdag 24 maart 2010 07:33 schreef Chocobo het volgende:
Na twee uur Final Fantasy dacht ik dat ik rond 22:00 nog een film zou gaan kijken ofzoHet is uiteindelijk 01:00 geworden,.... geen film dus meer. Wat een spel zeg mensen
BAMquote:Op woensdag 24 maart 2010 07:45 schreef Chocobo het volgende:
Die klap
http://www.dumpert.nl/med(...)kater_kopt_auto.html
Fuck, ik zou me dood schrikken als dat een vriend van me was geweest... Gozer heeft geluk gehad...quote:Op woensdag 24 maart 2010 07:45 schreef Chocobo het volgende:
Die klap
http://www.dumpert.nl/med(...)kater_kopt_auto.html
Kids: Papa, we hebben geen school vandaag! De school is dicht!quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:40 schreef Bastard het volgende:
Kom je op school... school dicht
Geen mensen, geen kinderen, geen irritante bakfietsen
Blijken ze studiedag te hebben
Dat kan allemaal maar zo he.
Maar wat nu? Is een van de ouders thuis, of zitten ze bij opa/oma, creche? Kan me voorstellen dat je er niet op berekend bentquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:58 schreef Bastard het volgende:
Nee Jasmijn wist het ook niet.. dus ze was niet blij
Het is zo verschrikkelijk goed! Kan er niet over uit!quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb al drie dagen geen tijd gehadHopelijk vandaag wel weer wat!
wtf en dat communiceren ze niet effe?quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:40 schreef Bastard het volgende:
Kom je op school... school dicht
Geen mensen, geen kinderen, geen irritante bakfietsen
Blijken ze studiedag te hebben
Dat kan allemaal maar zo he.
Jawel.. stond in de nieuwsbrief die we wekelijks krijgen.. maar ja vergeten.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:25 schreef Magneet het volgende:
[..]
wtf en dat communiceren ze niet effe?
Hoe mooi zijn die nieuwsbrievenquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jawel.. stond in de nieuwsbrief die we wekelijks krijgen.. maar ja vergeten.
Tam is thuis vandaag met die 2 kleuters....
Ik vind het ook machtig mooi, maar ik wil er wel goed voor kunnen gaan zitten. Liever twee dagen geen Final dan twee keer een sessie van 30 minuten...quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het is zo verschrikkelijk goed! Kan er niet over uit!
Ik ken het,... soms mis ik ook die dingen. Schrijven ze het op een ouders bordje ergens op school. Let er niet altijd op hoor! Maar daar sta je dan wel ineens. Waren er ook anderen of was je de enige die niet had opgeletquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jawel.. stond in de nieuwsbrief die we wekelijks krijgen.. maar ja vergeten.
Tam is thuis vandaag met die 2 kleuters....
Zo waar!quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind het ook machtig mooi, maar ik wil er wel goed voor kunnen gaan zitten. Liever twee dagen geen Final dan twee keer een sessie van 30 minuten...
ik heb ze hier allemaal in de agenda staan dus ik zie het ook op m.n telefoon dat scheelt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ken het,... soms mis ik ook die dingen. Schrijven ze het op een ouders bordje ergens op school. Let er niet altijd op hoor! Maar daar sta je dan wel ineens. Waren er ook anderen of was je de enige die niet had opgelet
Ja die zijn wel aardig zoet jaquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:28 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hoe mooi zijn die nieuwsbrieven.
Pietje is zijn mooie rode liefeheersbeestjes tas kwijt, heeft iemand hem gezien?
Nee Tam stond helemaal alleen..quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ken het,... soms mis ik ook die dingen. Schrijven ze het op een ouders bordje ergens op school. Let er niet altijd op hoor! Maar daar sta je dan wel ineens. Waren er ook anderen of was je de enige die niet had opgelet
God, in 25 jaar is de basisschool dus niets veranderdquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:35 schreef Bastard het volgende:
Even kijken, iets over buiten spelen en niet je skateboard of waveboard meenemen, kan niet op een druk speelplein.
Woensdag is fruitdag nog even als herrinering omdat we zien dat er steeds meer zoetigheid word toegestopt.
Of de kinderen makkelijke kleding aan willen doen op de dag dat ze gym hebben.
Of er ouders zijn die mee willen helpen met opruimen/versieren
Dat de telefoons zijn verboden op school (onderbouw blaadje hebben we het over he) en zullen worden afgepakt, de ouders mogen deze dan komen ophalen bij de directeur.
Dat de 20 van alphen een succes was
Er een bloemenstalletje is geopend, iedereen die thuis nog iets heeft van potjes, of nepbloemen, wikkelpapier mag dat meenemen en geven aan de juf.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee Tam stond helemaal alleen..
Ik zei al, hoor je ook ergens een twillight zone muziekje?
bij ons is woensdag juist koekjesdag en de rest van de dagen alleen fruit toegestaan. Maar voor de rest is het blaadje idd meer van hetzelfde. Niet dat wij vroeger op school zoiets hadden trouwens. Toen moesten we het zelf onthouden.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja die zijn wel aardig zoet ja
Even kijken, iets over buiten spelen en niet je skateboard of waveboard meenemen, kan niet op een druk speelplein.
Woensdag is fruitdag nog even als herrinering omdat we zien dat er steeds meer zoetigheid word toegestopt.
Of de kinderen makkelijke kleding aan willen doen op de dag dat ze gym hebben.
Of er ouders zijn die mee willen helpen met opruimen/versieren
Dat de telefoons zijn verboden op school (onderbouw blaadje hebben we het over he) en zullen worden afgepakt, de ouders mogen deze dan komen ophalen bij de directeur.
Dat de 20 van alphen een succes was
Er een bloemenstalletje is geopend, iedereen die thuis nog iets heeft van potjes, of nepbloemen, wikkelpapier mag dat meenemen en geven aan de juf.
etc![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:40 schreef Magneet het volgende:
[..]
bij ons is woensdag juist koekjesdag en de rest van de dagen alleen fruit toegestaan.
dat doen ze niet maar na 2 keer hangen ze wel met de ouders aan de telefoonquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:42 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zou gek moeten zijn als de leraren mijn smufen-koekjes af gingen pakken elke dag.
Ik vind het maar bizar.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:43 schreef Magneet het volgende:
[..]
dat doen ze niet maar na 2 keer hangen ze wel met de ouders aan de telefoon
Zo'n hekel aan he. Dat wordt weer dikke vertragingenquote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo'n hekel aan he. Dat wordt weer dikke vertragingen
Scholen moeten inderdaad wat meer hun bek houden. Trek die opvoedings houding ook niet zo.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:44 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik vind het maar bizar.
U kind eet al 2x koekjes! Nou én?
Dat is onderdeel van het beleid..quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:44 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik vind het maar bizar.
U kind eet al 2x koekjes! Nou én?
CDA gaat stiekum toch proberen inde hypotheek te snijdenquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga trouwens definitief niet stemmen op D66. Stelletje slappe zakken zijn het, zie Amsterdam. Eerst willen ze samenwerken met PvdA omdat ze samen de grootste zijn. Dan wordt er een PvdA burgemeester tijdelijk en zeggen ze keihard NEE. En nu, mjaaaah, doe toch maar wel...Politiek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Wat er ook gebeurt.. het is aannemeljik dat ze dan beginnen bij de huizen die boven de 5 ton kosten. (hogere inkomens hoeven naar mijn idee ook geen belastingterugave, ze kunnen zonder)quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
CDA gaat stiekum toch proberen inde hypotheek te snijden
quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijsjes! Alvast iets om over na te denken:Mwe misschien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
always 360The truth was in here.
Gijsjes! Alvast iets om over na te denken:Ja blind,... en op 360!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Gijsjes! Alvast iets om over na te denken:denk het wel en op de 360 natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:
Ja, das dus kut he. Eén van m'n co-op buddies gaat 'm blind voor de PS3 halen en twee andere vrienden ook waarschijnlijk. Ik ga dus waarschijnlijk voor de PS3 versie mocht die er komen...quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:45 schreef Magneet het volgende:
[..]
denk het wel en op de 360 natuurlijk
Koop je 2 versies.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, das dus kut he. Eén van m'n co-op buddies gaat 'm blind voor de PS3 halen en twee andere vrienden ook waarschijnlijk. Ik ga dus waarschijnlijk voor de PS3 versie mocht die er komen...
Twee versies, dat kan inderdaad. Maar dan zit je met twee halve characters. Dat wil ik ook nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Koop je 2 versies.
Maar komt er een nieuwe R6 dan?
Soms vind ik dat ook ja! Stelletje PS3 fanboys zijn hetquote:
Duidelijk dat ze geen gamers zijn.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:48 schreef Magneet het volgende:
ik zeg tijd voor andere vrienden!
Een chickie en een dude.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Twee versies, dat kan inderdaad. Maar dan zit je met twee halve characters.
Via import betaal je ook niet al te veel natuurlijk. Naja, eerst maar afwachten of 'ie uberhaupt komt en wat de rest doet.quote:
Toch vind ik de besturing verouderd. CoD of BF heeft het beter voor elkaarquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Via import betaal je ook niet al te veel natuurlijk. Naja, eerst maar afwachten of 'ie uberhaupt komt en wat de rest doet.Heb wel weer zin in een R6... Liefst met een lange gang en flashbangs
Geen cover Gijs. Epische move,...! L en klaar! Tevens vind ik RS erg realistisch,... bam bam bam en klaar. Semi-automatischquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Toch vind ik de besturing verouderd. CoD of BF heeft het beter voor elkaar
/mening
Mwe, richten vond ik kut, geluid onrealitisch, gevoel van lopen niet lekker.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen cover Gijs. Epische move,...! L en klaar! Tevens vind ik RS erg realistisch,... bam bam bam en klaar. Semi-automatischVoelt zo goed aan.
Heb uren in cover gezeten, wachten tot de terroristen moeten herladen. Dan richten... *pang* headshot. Oh heerlijk.quote:
Weet niet of dat pastquote:
Gemeente /= landelijkquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga trouwens definitief niet stemmen op D66. Stelletje slappe zakken zijn het, zie Amsterdam. Eerst willen ze samenwerken met PvdA omdat ze samen de grootste zijn. Dan wordt er een PvdA burgemeester tijdelijk en zeggen ze keihard NEE. En nu, mjaaaah, doe toch maar wel...Politiek
Gijsjes! Alvast iets om over na te denken:360 uiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The line is a dot to you!
Ik help het je hopenquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:37 schreef kepler het volgende:
[..]
Gemeente /= landelijk
Maar goed, dat was ook de reden dat ik vorige keer niet heb gestemd op D66, omdat ze een stelletje slappe zakken zijn. Dat is met Pechtold wel anders denk/hoop ik
Ja. Soms vraag ik me wel eens af waarom ik soms twijfelquote:
Ik heb dat ook wel eens, maar op het laatst zie ik altijd weer het lichtquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja. Soms vraag ik me wel eens af waarom ik soms twijfel
De uitzondering die de regel bevestigtquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel eens, maar op het laatst zie ik altijd weer het lichtFFXIII is echter wel de juiste keuze geweest van ons. Dat is een 360 fail!
quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel eens, maar op het laatst zie ik altijd weer het lichtFFXIII is echter wel de juiste keuze geweest van ons. Dat is een fail!
Gijsjes! Alvast iets om over na te denken:Waarschijnlijk wel en natuurlijk op de 360 altijd vertrouwd met Live.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst nog ff wachten op de nieuwe Ghost Recon, volgens mij eind dit jaar.
Die zullen jullie vast niet halen.
Lekker laten liggenquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:37 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Misschien wel onder je vloer Gijs, wat doe je.
Dat hangt er een beetje tussenin heyquote:
Terrorist Huntquote:
Ik ben een keer vertrokken vanaf Delft Zuid en niet verder gekomen dan de Makroquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:37 schreef kepler het volgende:
Ik sta stil op 100 mtr van het station
'We wachten op een vrij spoor...'
quote:
eensch maar er moet toch iemand op die jongen reageren. Ik heb tegenwoordig ook helemaal niks meer met wrestling hoor.quote:Op donderdag 25 maart 2010 06:56 schreef Strolie75 het volgende:
Dat haat ik zo he? Fok openen, My Active Topics. Hey, er is bij de Gijsjes gepost! Leuk!Op het topic klikken, laatste pagina, naar beneden scrollen.En dat zijn het twee posts van Wesseij en Magneet over Amerikaans worstelen.
Weer 30 sec. van mijn leven verspild.
Als je klikt op de naam van de laatste poster hoef je niet eens te scrollen, dan gaat 'ie automatisch naar de laatste post.quote:Op donderdag 25 maart 2010 06:56 schreef Strolie75 het volgende:
Op het topic klikken, laatste pagina, naar beneden scrollen.
Mooi.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Noes!Perry Bible is helemaal ermee gekapt nu. Er kwamen al geen nwe comics meer bij, maar het domein is nu ook dood...
RIP
[ afbeelding ]
quote:
Briljantquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:16 schreef Bastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ulette_blowjobs.html
Briljant
Geen idee Gijs!quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Noes!Perry Bible is helemaal ermee gekapt nu. Er kwamen al geen nwe comics meer bij, maar het domein is nu ook dood...
RIP
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 maart 2010 06:56 schreef Strolie75 het volgende:
Dat haat ik zo he? Fok openen, My Active Topics. Hey, er is bij de Gijsjes gepost! Leuk!Op het topic klikken, laatste pagina, naar beneden scrollen.En dat zijn het twee posts van Wesseij en Magneet over Amerikaans worstelen.
Weer 30 sec. van mijn leven verspild.
Zo slechtquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:37 schreef Chocobo het volgende:
Dit is ook zo droog soms
http://www.dumpert.nl/mediabase/517211/c09d7de3/4chan_epic.html
Ik laat je altijd even bijlezen en rustig reageren. Een post of 4/5 en je bent klaar.quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik laat je altijd even bijlezen en rustig reageren. Een post of 4/5 en je bent klaar.
Dat was bij mij nog niet. Maar ik heb gelukkig niet veel invulvelden nodig.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:46 schreef Chocobo het volgende:
Belastingen gedaan gisteren! Pffffff,............ wel briljant dat de elektronische aangifte tegenwoordig van te voren al semi-ingevuld is voor je.
Ze maken het steeds eenvoudiger...als in je hebt steeds minder aftrekposten.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:46 schreef Chocobo het volgende:
Belastingen gedaan gisteren! Pffffff,............ wel briljant dat de elektronische aangifte tegenwoordig van te voren al semi-ingevuld is voor je.
Vrij arme mensen in Geldopquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Neet, jij woont in de buurt van EHV toch? Ken je Geldrop, hoe is het om te wonen daar?
Kids, werk, huizen, verkoop, huur, toeslagen,... werd even gekquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat was bij mij nog niet. Maar ik heb gelukkig niet veel invulvelden nodig.
Alleen eerste blad en het blad studiekosten. That's it
Ik heb ook geen tonnen te bestedenquote:
Is best goed wonen daar voor zover ik weet. Je bent binnen no-time in Eindhoven en op de snelweg ben je ook zo. Paar vrienden van me wonen erquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Neet, jij woont in de buurt van EHV toch? Ken je Geldrop, hoe is het om te wonen daar?
vanuit Geldrop ben je tegenwoordig in 25 minuten of sneller in Den Boschquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb ook geen tonnen te bestedenMaar ik vind dit wel mooi om mee te beginnen:
http://www.kansrijkhuren.nl/default.aspx?pid=138&AdvertentieID=6859&mid=10201
Niet duur, rustige omgeving (boven een seniorenwoning), veel groen, snel op de snelweg. Het enige dat jammer is, is dat het eigenlijk aan de verkeerde kant van EHV ligt
Thnx. Ik wil in/om EHV wonen maar zo'n dorpje er net buiten heeft de voorkeur ivm rustquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:19 schreef Magneet het volgende:
[..]
Is best goed wonen daar voor zover ik weet. Je bent binnen no-time in Eindhoven en op de snelweg ben je ook zo. Paar vrienden van me wonen er
,...............................quote:
Ik zag het jaquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:21 schreef Magneet het volgende:
Die buurt is trouwens best mooi, vrij modern en zoals de naam zegt een echt lotr buurt
Brabant Party is ge-ni-aal. Als ik in Den Bosch ben en ik kom er langs met zappen blijf ik ff hangen. Gewoon. Gezelligheid ten top.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je weet dat je het lekker vind Gijs.. lekker cruizen zo
Linkje?quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Brabant Party is ge-ni-aal. Als ik in Den Bosch ben en ik kom er langs met zappen blijf ik ff hangen. Gewoon. Gezelligheid ten top.
Omroep Brabant TV. Of Boschtion. Denk niet dat jij die kan ontvangenquote:
Brabant TV vlgs mij wel via tele2quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omroep Brabant TV. Of Boschtion. Denk niet dat jij die kan ontvangen
Absoluut een keertje kijken. Het is eigenlijk heel slecht, maar toch tofquote:
Precies mijn argumenten om in NV te gaan wonen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niet duur, rustige omgeving (boven een seniorenwoning), veel groen, snel op de snelweg. Het enige dat jammer is, is dat het eigenlijk aan de verkeerde kant van EHV ligt
Meen je? Je hebt wel gelijk inderdaad dat er in zulke omgevingen weinig te doen is. Je kan niet zomaar ff op de fiets stappen om de stad in te gaan. Hmm... Goed punt Gijs! Hier in Delft heb je natuurlijk een redelijk druk centrum en dat is 20 min fietsen voor me. Goed te doen, maar fietsen van EHV centrum naar Geldrop is al weer zowat niet te doen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Precies mijn argumenten om in NV te gaan wonen.
En ondertussen wordt ik gek en wil ik naar een grotere plaats waar meer te beleven is. Ik ga nu zelfs met de prijs zakken en een (klein) verlies lijden als ik het verkoop. Gevoel van onrust heeft er aan bijgedragen dat 2 relaties stuk zijn gelopen.
Don't do it! Serieus! Je bent nog te jong om je als een vent van middelbare leeftijd of bejaarde te gaan gedragen. Je kunt beter wat kleiner zitten in het centrum van Eindhoven of Den Bosch.
.. 2 relaties?quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Precies mijn argumenten om in NV te gaan wonen.
En ondertussen wordt ik gek en wil ik naar een grotere plaats waar meer te beleven is. Ik ga nu zelfs met de prijs zakken en een (klein) verlies lijden als ik het verkoop. Gevoel van onrust heeft er aan bijgedragen dat 2 relaties stuk zijn gelopen.
Don't do it! Serieus! Je bent nog te jong om je als een vent van middelbare leeftijd of bejaarde te gaan gedragen. Je kunt beter wat kleiner zitten in het centrum van Eindhoven of Den Bosch.
Gijs. Ik heb 8 jaar lang in het centrum van Maastricht gewoond. Ik dacht ook dat ik rust en groen wilde. Probleem is dat dat heel snel gaat vervelen. En een grijze troosteloze omgeving vol suffe bejaarden en dom volk (laten we eerlijk zijn, in die dorpen wonen niet de slimste mensen) is enorm naargeestig. Ik was laatst een keer op maandagmiddag (was vrij) naar het plaatselijke vinex-winkelcentrum om een nieuw hemd te kopen en ik had serieus de neiging om daarna voor de trein te springen. Wat een volk.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Meen je? Je hebt wel gelijk inderdaad dat er in zulke omgevingen weinig te doen is. Je kan niet zomaar ff op de fiets stappen om de stad in te gaan. Hmm... Goed punt Gijs! Hier in Delft heb je natuurlijk een redelijk druk centrum en dat is 20 min fietsen voor me. Goed te doen, maar fietsen van EHV centrum naar Geldrop is al weer zowat niet te doen.
Yep. Samenwonen en een huwelijk. Al is er nog een kleine kans dat dat laatste gered kan worden.quote:
En dat is ook de reden dat ik dit hier postquote:
Jezus Gijsquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Yep. Samenwonen en een huwelijk. Al is er nog een kleine kans dat dat laatste gered kan worden.
Ik zeg niet dat de omgeving de enige reden was, zelfs bij lange na niet de belangrijkste. Maar het heeft wel meegespeeld.
Damm Gijs... snap ik geen kont van maar dan moet je inderdaad snel verhuizen naar een stad als dat je huwelijk red.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Yep. Samenwonen en een huwelijk. Al is er nog een kleine kans dat dat laatste gered kan worden.
Ik zeg niet dat de omgeving de enige reden was, zelfs bij lange na niet de belangrijkste. Maar het heeft wel meegespeeld.
Als je niet weet wat je wilt, maar wel wil verhuizen uit je studentenflat zou ik je in elk geval willen adviseren om een paar jaar te gaan huren. Is wat duurder en je krijgt minder belastingteruggave maar je bent wel een stuk flexibeler. En trouwens, echt stijgen doen de huizenprijzen nu niet meer dus als investering is een huis ook niet echt meer aan te raden.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
En dat is ook de reden dat ik dit hier postEen woning is wel iets waar ik goed over nadenk en ook verschillende standpunten wil horen. Ik moet je ook zeker gelijk geven, en ik moet dat soort dingen inderdaad niet uitvlakken. Thnx!
Kopen kan ik toch niet direct, ik wil eerst gaan huren. Wil eerst baanzekerheid, en dan pas kopen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als je niet weet wat je wilt, maar wel wil verhuizen uit je studentenflat zou ik je in elk geval willen adviseren om een paar jaar te gaan huren. Is wat duurder en je krijgt minder belastingteruggave maar je bent wel een stuk flexibeler. En trouwens, echt stijgen doen de huizenprijzen nu niet meer dus als investering is een huis ook niet echt meer aan te raden.
W.quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jezus GijsIk had al een beetje zo'n vermoeden vorige week... Sterkte. Veel meer kan ik er niet over zeggen denk ik...
Thanksquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:55 schreef Bastard het volgende:
Damm Gijs... snap ik geen kont van maar dan moet je inderdaad snel verhuizen naar een stad als dat je huwelijk red.
Hahahaquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:16 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)Clinton__.html?p=9,2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |