abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 27 maart 2010 @ 18:20:15 #201
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_79649117
Waarom staat er nog geen 720p-versie van Smachkdown op usenet .
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Redactie Games zaterdag 27 maart 2010 @ 18:23:03 #202
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_79649199
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:20 schreef PirE het volgende:
Waarom staat er nog geen 720p-versie van Smachkdown op usenet .
/care voor Smackdown, 3 kut matches en de rest is WM hype, die ik hopelijk al genoeg creëer in ongeveer 2 uur
.....Kennedy
pi_79649216
waar blijft de preview
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  Redactie Games zaterdag 27 maart 2010 @ 18:25:25 #204
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_79649260
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:23 schreef postmortum het volgende:
waar blijft de preview
ben *nu* bezig, maar de WM-preview duurt langer, moet nog avondeten. Kom godver 10 min. thuis van werk . Klaar in 2 uur.
.....Kennedy
  zaterdag 27 maart 2010 @ 18:26:20 #205
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_79649287
Ik wil friet!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_79649991
ITS HERE!!!!!!! WHOOOHOOOOO
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_79650667
Vindt de hype tot nu toe nog steeds erg tegenvallen pesoonlijk.
  Redactie Games zaterdag 27 maart 2010 @ 19:17:57 #208
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_79650794
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:12 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Vindt de hype tot nu toe nog steeds erg tegenvallen pesoonlijk.
Klopt, maar je weet zelf dat het product er is, je weet wat Wrestlemania is.
.....Kennedy
pi_79651309
Hoop wel dat dit jaar de 720p er gewoon gelijk is trouwens.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 20:06:13 #210
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_79652333
Bet on Wrestlemania
quote:
Gambling website 5Dimes.com is taking bets on this year's Wrestlemania. The current odds are below. Note that the Money in the Bank match is not listed.

WWE Championship
Batista +450
John Cena -750

Career vs. Streak
The Undertaker -1050
Shawn Michaels +550

World Heavyweight Championship
Chris Jericho +240
Edge -320

No Holds Barred Match
Bret Hart -2750
Vince McMahon +1250

Undisputed Tag Titles
Big Show / Miz -750
John Morrison / R-Truth +450

Singles Match
Triple H -500
Sheamus +333

Triple Threat Match
Ted DiBiase wins Triple Threat -135
Randy Orton or Cody Rhodes wins -105

Singles Match
Rey Mysterio +170
CM Punk -230
This is crazy!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games zaterdag 27 maart 2010 @ 20:28:46 #211
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_79653122
Ja crazy
Snap het njet Taz.
.....Kennedy
  zaterdag 27 maart 2010 @ 20:29:33 #212
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_79653147
Als je dus 10 euro op Batista zet krijg je 45 terug (moet ie wel winnen natuurlijk)
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zaterdag 27 maart 2010 @ 20:31:54 #213
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_79653225
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 20:06 schreef Tazmaniac het volgende:
Bet on Wrestlemania
[..]

This is crazy!
Dat doen ze elk jaar. Maximum inzetten zijn iets van 50 USD ofzo. Op Undertaker mag je 575 USD zetten, is nog steeds 10% rente, dat krijg je niet bij de bank . Enige waar een beetje value inzet is Sheamus +250 (al gedaald)

Zo is makkelijker te lezen. Inzet @ quote = uitbetaling.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Redactie Games zaterdag 27 maart 2010 @ 21:15:25 #214
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_79654409
WWE & Slim Jim presents: Wrestlemania XXVI



WWE Fans around the world, let me speak to you. Ok ik houd het Nederlands. By the love of gawd, het is Wreeeeeeeeeeeessssssssstleeeeeeeeemaniaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. De tijd van het jaar waarin de bloemen groeien, de vrouwen er mooi bijlopen en de messen geslepen zijn. Alles staat hier op het spel, van een streak van 18 jaar tot een worstel carrière van 25 jaar. Waar Tazmaniac alleen friet wil willen wij spektakel zien, en dat komt er ook zeker. Een no hold barred match tussen 4 opoe's, waarvan 2 nog wat kunnen, een ladder match waarin 10 man elkaar afmaken. Een strijd om unfinished businesses, en de strijd om wie nou de echte icoon is. Je ziet het allemaal hier, bij de grandaddy of them all, WELCOME, TO WRESTLEEEEEEEEMANIAAAAAAAAAAAAAA.

Voordat wij gaan beginnen aan de wedstrijden, komt hier een kleine tutorial om te laten zien *hoe* je WM26 moet bekijken, aangezien het niet je dagelijkse evenement is.

Stap 1:
Download het bestand naar keuze, of kijk het live, het maakt voor stap 1 even niet zoveel uit. Maar aangezien het zo'n evenement is, doe je broek uit. Waarom? Zelfs jij geniet 10x zo meer wanneer je broek uit is. Hier is een duidelijke uitleg hoe je je broek uit moet doen



Waarschuwing: Doe niet je broek uit wanneer je in het gezelschap bent van meerdere mensen, dit zorgt voor een boze menigte en daar voelt niemand zich lekker bij



Stap 2:

Wees ten alle tijde in het bezit van de volgende supplementen die vaak in de supermarkt te koop zijn:

*Lays Thai Sweet Chili (geen discussie)
*Cola of bier (discussie mag na 23.00)
*(Wodka Tagada) uitleg volgt

De eerste 2 spreken voor zich, de laatste moet ik u even wat over vertellen. U pakt een fles wodka, u koopt in frankrijk tagada snoepjes, deze doet u in de wodka. Wanneer Cole het woord Vintage zegt bent u verplicht een shotje tagada te nemen. Dit is leuk in groepsverband.

Waarschuwing: Bent u alleen, doe het drankspelletje niet, dit zorgt alleen voor schaamrood op de kaken. Doe dit spelletje ook niet wanneer je onder de 18 bent, anders knijp ik je bloedvaten dicht.

En nu, is het tijd voor de wedstrijden waar iedereen op wacht, de 9 wedstrijden die ons 4 uur vermaak geven en waar wij nog lang over gaan praten, dít is Wrestlemania 26!





The Undertaker vs Shawn Michaels
Te beluisteren liedje tijdens het lezen:


2 iconen, 2 legendes, 2 hall of famers. HBK en Taker staan voor het 2e jaar achter elkaar en nu is het serieus. Vorig jaar won Taker in een absurd goede wedstrijd die veel bloed zweet en tranen kostte. Nu doen ze het weer, maar nu zijn er meer regels aan toegevoegd. Wint Taker, dan moet HBK net zoals Flair 2 jaar geleden retiren en moet hij volgend jaar in een rolstoel bij TNA zitten, en wint HBK dan is Taker zijn streak weg die al ruim 17 jaar aan de gang is. Hierdoor heeft Taker ook geen career meer en dit is de match der matches. De andere regel is is dat er geen regel is, no-dq, no countouts, everything goes. Welke career zal rusten in vrede? We zien het allemaal op Wrestlemania XXVI


Bret Hart vs Mr. McMahon in een no-holds barred match
Te beluisteren liedje tijdens het lezen:


13 jaar in de maak, en nu is het eindelijk zo ver, Bret Hart zal het opnemen tegen zijn oude baas, Vince McMahon. We nemen je even mee naar het jaarrrrrrrrrrrrrrr (veronica style jwz) 1997.

Waarschuwing: Dit verhaal berust niet op een waargebeurd verhaal


''Hey Bret, alles kids achter de rits wheheh (red: 1997 humor sorry).''


''Ja nu we het daar over hebben, ik neem deze rits die we ook wel de championship belt noemen mee naar WCW ja, want WWF is voor stommerds, goedendaf.''


''Wat? Dat gaat zomaar niet, wie denk je wel njet wie je bent!?''


''The best there is, the best there was, the best there ever will be''


''Mooi antwoord, maar jij hoort van mij.''

Het enige wat Vince op dit moment dacht was het volgende:


En zo was het gedaan, Vince screwed Bret of Bret screwed Bret of Vince screwed Vince of Bret screwed Vince of o dat was em. Wij zijn nu in het jaar 2010, en de vonken spatten nog van elkaar af. Al zien ze er alle 2 wat minder uit, bewegen ze wat minder snel en gaat de wedstrijd een kleine pauze krijgen na 5 minuten. Maar om alles op een rijtje te zetten, dit wordt oorlog. 2 giganten uit de worstelbusiness die tegen elkaar strijden. De worstelbusiness is veranderd, zo vecht Bret nu niet in de WWF, maar vecht hij voor het plezier van de WWE Universe kids. Maar aangezien hij the best there ever will be is, zal niemand hier moeite meer hebben.
2 bulldogs tegen elkaar, ze zullen strijden op het toneel der tonelen, Wrestle...maar wacht eens! Plagiaat, thas this ken in the nesserlandsU s of a. Wij nemen u terug naar het jaar...... uh 3 weken geleden, TNA Wrestling. Wij zien hier dat Hogan vs Flair tegen elkaar strijden. Een even grote strijd tussen die 2 maniacs. O wacht, neen. Wij zijn hier om te kijken naar echte wedstrijden, en waar kan dat beter dan op Wrestlemania 26, wie trekt er aan het langste eind, zal Vince ervoor zorgen dat Bret opnieuw Bret screwed of bewijst Mr. Hart dat hij echt de beste ooit zal zijn, we zien het op Wrestlemania XXVI


Batista vs John Cena voor de WWE Championship
Te beluisteren liedje tijdens het lezen:


2 iconen in de WWE, alleen de een net wat meer dan de ander. John Cena en Dave Batista kwamen tegelijkertijd de WWE in, en werden groot, zeer groot. Niet alleen door de anabolen maar door de fans. Ze zijn dé iconen op het hededaagse worstelgebied, alleen nu is Batista wat meer egocentrisch geworden. Cena is de grootste man in de WWE en Vince zou hem zelfs klaarpijpen terwijl zijn dochter hem schoonlikt. Dit pikt Batista niet en nu strijden deze 2 voor de titel op Wrestlemania, waar Batista veel dollar tekens ziet in dikke mensen want wij zullen vandaag aanwezig zijn tussen 70.000 mensen. Om een discussiepunt te openen heb ik wat oude en nieuwe vrienden uitgenodigd om te praten over het volgende: Is het terecht dat John Cena zo hoog staat in de WWE en is het goed wat Batista hier tegen doet:


Ah, daar is Zorro P. Fijn dat je hier bij kon zijn, vertel eens, wat heb je hierover te zeggen?

''Het probleem is mijnheer schrijverman, in mijn jonge jaren zag ik ooit een ster groeien, genaamd Hulk Hogan''

Ja, en?

''Dat was mijn input, bedankt.

Bedankt voor deze bijdrage P, je bent weer even nuttig als altijd. Gelukkig zijn er meerder in dit debat.


Ahh kijk eens aan, als dat LIEVE HOND niet is. LIEVE HOND, hoe denk jij hierover.

''Wel geachte schrijver, de situatie is zo, ik ben een hond, ik kan niet praten.''

Daar heeft u gelijk in LIEVE HOND, sorry.


Ah daar is een poes, die gelukkig wel kan praten! Poes, mening?

''Awel, Batista is een boze man en als iemand de looks heeft om de nieuwe Hogan te worden ofwel te zijn is dat Mijnheer Cena wel, derhalve vind ik het goed en verdient hij het ook om de champion te zijn''

Bedankt voor de eerste nuttige bijdrage, heeft iemand hier een reactie op?


''Zeg poes, in jouw jonge jaren hé, toen jij een lekker kittentje was. Dacht jij toen ook niet, zeg daar loopt een mens, die is hoger dan mij, die moet ik laten passeren. Nee hé, jij bent net zoals Cena, voor eigen succes gaan, andere types niet accepteren als beter of hoger, kutkat.''

Zeg dames en heren, laten wij dit netjes houden, hier is nog even Dronken W. om de conclusie te vertellen:


''Hhaa een proes die praat.''

Dames en heren, waarom ik jullie naar mijn huis liet komen weet ik niet, jullie zijn een stel nietsnutten en zullen nooit en te nimmer meer worden uitgenondigd voor een WWE event preview. Goedendaf. Gelukkig dames en heren heerst de pen nog steeds over het zwaard, en breken de spieren van Batista en Cena elke pen in de buurt. Deze 2 titanen zullen strijden om de titel, om de eer en om te kijken wie nou echt het icoon is van de WWE.


Chris Jericho vs Edge voor de WHC
Te beluisteren liedje tijdens het lezen:


Na het in de rug spear steken van Edge tijdens zijn blessure spear doet Jericho het nu nog spear erger. Hij heeft de spear titel en neemt het op het toneel der spear tonelen op tegen zijn oude partner spear edge. Zien jullie hoe vervelend dit is, ik heb typetyfus gekregen tijdens het schrijven van die 2 zinnen, en hoe vaker Edge het zegt hoe sadder de mensheid wordt . Neem nou Afrika, daar jagen mensen met speren. Wanneer de dieren het steeds van Edge moeten horen, worden ze bang aangezien zij bang zijn voor speren. Je zegt ook niet tegen kidkash ratings TNA 4.0 en ratings WWE 2.5, daar wordt die jongen ook bang van. Waarom zou je melden tegen Brahma dat Cena champion zal worden for allll infinity and beyond, dat doe je niet. Waarom meldt iemand tegen renwan dat Kennedy aan het overlijden is, DAT DOE JE NIET. Daarom starten wij vanaf nu een petitie, stop de speer. Laat die negers maar jagen met echte wapens, zoals een steel chair. Maar laten er genoeg codebreakers en spearen vallen tijdens deze weergaloze wedstrijd tussen de huidige champion Chris 'The best in the world' Jericho vs Edge 'Spear' Spear op Wrestlemania XXVI.


Money in the Bank match tussen 10 mensen
Te beluisteren liedje tussen het lezen:


I'M RITCH BITCH. Oh my, Vintage iedereen, het is Money in the Bank tijd. 10 WWE Superstars strijden voor een koffer die hoog in de lucht hangt om daarmee het contract te veroveren die ervoor zorgt dat jij de superstar een titleshot krijgt wanneer hij wilt.

De volgende 10 kindervrinden doen mee in deze wedstrijd waarin zware gewonden vallen:

  • Shelton Nigger
  • Kane
  • Matt Hardy
  • MVP
  • Evan Bourne
  • Kofi Kingston
  • Jack Swagahh
  • Dolph Ziggler
  • Drew Mcintyre
  • Christian oh my

    Deze 10 helden zullen elkaar breken om de kans op een titel te pakken. Deze extravagante wedstrijd kan alleen plaatsvinden op WM (ja totdat de MITB PPV komt ) en waar de toppers te voorschijn komen en waar helden vallen. Zie vooral Christian op dit plaatje, ziet hij er niet...nep uit? Dit moet vast komen doordat hij zich te goed voelde voor de groepsfoto, want wat moet de winnaar nou met al die losers daar? Yeah I called it. Ik ga hem nu alvast gebruiken ook al is WM nog even ver weg:




    ShowMiz vs R-Jomo? voor de Unified Tag-titles

    Te beluisteren liedje tijdens het lezen:


    Aangezien ShowMiz te awesome is, strijden ze maar tegen een tag team die gemaakt is uit een falende Gerard Joling incl. revere Michael Jackson en baas J. Wat moet je dan doen, ja een vuist en een kreet die reekt tot de Awesomeness, namelijk ..uh awesome. Wat is hier aan toe te voegen, helemaal niets, all over voor de vriendelijke neger en zijn kompaan uit paradise of greatness.


    Triple H vs Sjemuz
    Te beluisteren liedje tijdens het lezen:


    Sjemuz denkt dat hij cool is want hij komt uit Ierland. Dit is waar.
    HHH denkt dat hij cool is omdat hij cool is. Dit is waar.

    Nu strijden deze 2 heren tegen elkaar, de newbie tegen de oude veteraan. Kan deze ex-champion van de ex 13-time champion? Ik wil het weer eens hebben over een foto hebben van de heer Sjemus. Hij trekt hier weer een kop waar menig mens bang van wordt. Maar HHH is ook op deze pic not impressed. Hij moet denken aan zijn jeugd waarin die als Hunter Hearst Helmsley dacht de gentleman uit te hangen, terwijl dit natuurlijk alleen voor Dudley is. Wij vragen het even aan suspicious dawg, wat denkte gij nou heer mans?


    ''Waf tarf daf''

    En daarmee is alles gezegt, 2 gigantische mannen bazen vechten het uit op het grootste toneel, het is alleen te zien op Wrestlemania XXVI


    Randy Orton vs Ted DiBiasi vs Cody Rhodes
    Te beluisteren liedje tijdens het lezen:


    Hey leuk, Legacy op het podium, die gaan een gezellig onderonsje houd... what what what, ze vechten? Oh my. Ze hebben ruzie en dat laten ze merken ook. Nadat ze een tijd onder Orton hebben gewerkt gaan ze nu ieder voor eigen succes.
    Zo maakt Ted 'goede' films:


    En doet Cody weer iets geks met zijn lippen of met prinses Zelda. Orton blijft daarintegen een baas en kickt desnoods iedereen zijn hoofd eraf. Gaan deze heren voor eigen succes of zal Legacy samenwerken en zal Orton worden ingemaakt door zijn oude gediende. Hier past een vrolijk geschiedenis verhaaltje bij. In de Franse renaissance deed iedereen wat zijn of haar koning vertelde, maar toen het eenmaal raak was vermoorde zij hun koning net zo hard. Dit zit in de aard van de mens, maar zijn Ted en Cody wel mensen, dat zien wij op Wrestlemania XXVI!



    ''Ah gaat het hier over vroeger, daar heb ik ook een mooi verhaal over''

    NEE WEG, WEG, DAMME, jos.


    CM Jesus vs Rey Mysterio
    Te beluisteren liedje tijdens het lezen:


    Er is een nieuwe religie, de SES. De Straight-Edge-Society heeft een leider, namelijk CM Punk Jesus. Deze man redt mensen van de ondergang door het verbieden van alcohol (sorry CM ik ga morgen wel weer biechten ) en drugs. Hiermee heeft hij al Jeff Hardy terug laten keren in zijn space wereld en nu is het de beurt aan Rey Mysterio. Rey is boos want hij is kleiner dan zijn zoon, wat begrijpelijk is. Dit uit hij op iemand, namelijk CM Jesus. Maar dit is niet volgens de richtlijnen, en daarom moet Rey Rey eraan. Gebeurt dit ook nog eens volgens de lijn der verwachtingen zal ook hij de SES moeten joinen. Dit zal geheel passen in ons schema en binnenkort staan wij aan de macht. 1 leider, 1 god, CM PUNK.


    10 diva tag match
    Te beluisteren liedje tijdens het luisteren


    Oh my, ik heb nog niet zo'n passend liedje gehad, het past precies.
    I want you, you, you, you, you. SHE'S SO HEAVY, OH MY.

    Dames en heren, ik wens jullie veel plezier bij de grandaddy of them all, mogen jullie veel plezier hebben met Wrestlemania XXVI!
  • .....Kennedy
      Redactie Games zaterdag 27 maart 2010 @ 21:15:46 #215
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_79654423
    ok en nu ga ik eten, sletten
    .....Kennedy
      zaterdag 27 maart 2010 @ 21:25:50 #216
    21082 Paxlie
    Ies best bro
    pi_79654672
    Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
    Praten over mma? Kom naar #mma
      zaterdag 27 maart 2010 @ 21:29:27 #217
    242444 Pannenkoek3000
    Dying is for fools
    pi_79654763
    Vette Preview
    Malheureusement le fromage de cacahouète.
      zaterdag 27 maart 2010 @ 22:00:55 #218
    153201 Tazmaniac
    Mixed Martial Arts
    pi_79655580
    Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
    4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
      Redactie Games zaterdag 27 maart 2010 @ 22:48:41 #219
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_79656826
    Nooit meer dit trouwens, 3 uur aan een stuk zitten
    .....Kennedy
    pi_79661349
    Wat een preview ;D Ik zag de aankondiging al op NeoGAF >_>
    pi_79662523
    WWE.Hall.of.Fame.Ceremony.2010.READNFO.HDTV.XviD-BigTex is er al. Wacht denk ik op 720p, en dan nog eens UFC erbij, heerlijke zondag morgen
      zondag 28 maart 2010 @ 08:55:09 #222
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_79663042
    Niet alle inductees zijn uitgezonden en veel speeches ook ingekort lees ik overal, wilde alleen even kijken voor Stu maar die is blijkbaar niet eens uitgezonden
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
      zondag 28 maart 2010 @ 10:14:27 #223
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_79663747
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
    pi_79664866
    Wat een bazenpreview!
    Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
    Welkom vader renwan ^O^
    Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
      zondag 28 maart 2010 @ 18:31:08 #225
    153201 Tazmaniac
    Mixed Martial Arts
    pi_79676601
    Schijnt dat er een 30 man battle royal is voorafgaand aan WM met de lower card superstars.

    Ben benieuwd
    Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
    4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')