quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:12 schreef Loveless85 het volgende:
(Greys)
Ll thuisgebracht. hij is echt ladderzat
Hoor je ook iets van "Bwwwwuuuuhahhhh" compleet met rochels en gekreun?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:14 schreef Loveless85 het volgende:
(Greys)
En nu ga ik zelf ook zo maar es op huis an
Ik hoor Ll al zeker twee minuten niet meer.
Zou hij op de wc in slaap gevallen zijn?
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:15 schreef Cat22 het volgende:
*popcorn pakt*
*spuugbakje naar de wc van LL slingert*
Nee nee, dat valt mee.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoor je ook iets van "Bwwwwuuuuhahhhh" compleet met rochels en gekreun?
Die PC van LL blijft lastig he?quote:
Nu neemt de geloofwaardigheid wel drastisch afquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee nee, dat valt mee.
Er wordt niet gekotst geloof ik.
Hij staat nu in mijn oor te gillen OHHHHHHHHHH WAT ERRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGG
Hopelijk houdt Greys wel zijn haar uit zijn gezicht.quote:
Mwah, ik lees dagelijks wel raardere verhalen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nu neemt de geloofwaardigheid wel drastisch af![]()
LL ben jij dat?quote:
Ik geleuf er gene honde vanquote:
Appelspa, Appelscha...het kan allemaalquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:17 schreef Loveless85 het volgende:
Hij drinkt nu Spa Appel.
Geloofwaardig?
Maak es een fotoquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Trust mee, die kan niet meer typen.
Die is zojuist languit op de bank gecrashed
Hebbie een leuke avond gehad?quote:
Met korstjes rond zijn mond?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Trust mee, die kan niet meer typen.
Die is zojuist languit op de bank gecrashed
Met flurrie!quote:
Uhuh.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:20 schreef Loveless85 het volgende:
Oh pas op daar komt ie.
Nu gaan we het beleven.
Sterkte dames, ik sta het toetsenbord even af
Goh...jeetje....nouquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb op de eerste borrel nog een heel verhaal moeten aanhoren van de Spakenburgste Guus
Dronken tor!quote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Em El!
It is I, Greys.
Je opmerking was meer dan terecht hoor!
Nee die hou ikquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dronken tor!Heb je Greys al buiten geschopt?
Jaaquote:
Zet die tvzender dan ook af jongen.quote:
Dronken tor was het schatquote:
Weinig zinnigs, ze lijkt zo burgerlijk. Maar zuipen als een dokwerkerquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou willen we natuurlijk allemaal weten wat Em El heeft gezegd.
Dat was niet eens vreemd geweestquote:
Uhuh en dan vervolgens nog de auto instappen ookquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Weinig zinnigs, ze lijkt zo burgerlijk. Maar zuipen als een dokwerker
IK ZIE JE BORSTENquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat was niet eens vreemd geweest
Ehh ik heb het over die dame met dat zwarte truitje-bh en met enorme armsgaten
Ja die ouwe heeft GHB in mn sisi gegooidquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:30 schreef Cat22 het volgende:
Wat voor borrels zijn dat toch, waar jullie naartoe gaan?
Ouwe? Over wie heb je het? Zuiplapquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die ouwe heeft GHB in mn sisi gegooid
Daar vraag je ook om, als je sisi drinkt.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die ouwe heeft GHB in mn sisi gegooid
Morgen welquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb hem zojuist geslagen.
Maar volgens mij voelt ie er niets meer van
(G)
Hopeloos, heb Mr net even geshowd met wie we warenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb hem zojuist geslagen.
Maar volgens mij voelt ie er niets meer van
(G)
in je onderbroek?quote:
Hij was jaloers of nietquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hopeloos, heb Mr net even geshowd met wie we waren
The F word?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hopeloos, heb Mr net even geshowd met wie we waren
Get a lifequote:
Oh-oh?quote:
Boven de dekens hoor.quote:
Ja ga je je roes uitslapen?quote:
Oh je bent nog wakker!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:24 schreef Ml-etje het volgende:
Greysie, wilde net van de bak afrollen
My god ja die Ll
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh je bent nog wakker!
Thuis bij hem was ie nog erger
Het duurde eerst een minuut of vijf voordat ie uberhaupt de sleutel van zijn voordeur in het slot kreeg.
Vervolgens noemde hij mij en zijn katten de hele tijd PANNENKOEK!!!! en vervolgens ging hij me Paddestoel noemen. Toen was het tijd om te gaan
Hij giechelde nog meer dan ik, nou, dan issie dronken hoorquote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Er kwam behoorlijk wat onzin uit ja
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
A.![]()
B. Je vroeg dus naar de bekende weg
C. Maar dan is het toch koud?
D. irkh
Ik wens danslesquote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij giechelde nog meer dan ik, nou, dan issie dronken hoor
Ik vond het wel superleuk vanavond!
Lekker gedanstOok al leken we allemaal wel een stel strijkplanken naast die lange
Heb het al gelezenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:30 schreef Greys het volgende:
Uit het vorige topic (wat een leuk topic om bij te lezen!)
[..]!
Nee zeg maar niet als het iets negatiefs is in elk geval, want straks leest ie hier een keer meequote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik wens dansles![]()
Heb net mijn Mr foto's van 'm laten zien, herhaal maar niet wattie zei
Was idd erg leukmaar die coll v mij
jemig
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee zeg maar niet als het iets negatiefs is in elk geval, want straks leest ie hier een keer mee
En je collega was wat eh... apart ja, met haar uitspraken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Ben benieuwd hoe het met zijn hoofd gaat straks als hij ontwaakt.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 05:43 schreef JJH het volgende:
Hilarisch!
(Dat hele Greys Ll verhaal dan.)
Hij is wel druk he? Altijd, echtquote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
hij is echt harstikke aardig
(serieus).
Mja heb d'r net maar even gemaild of ze dinsdag even m'n kantoortje inloopt
Behalve dan dat het Ll was die het schreef toenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als ik dit vlak voor het slapen had gelezen, dan was ik nooit meer wakker geworden.
gggpsthukh, washandje over tong haalt... blegh... vieze smaakquote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Behalve dan dat het Ll was die het schreef toen
Die ie lastig te volgen, maar okay.quote:Ik heb hem onderweg naar huis nog gebeld, of hij zich wilde inhouden met posten en gewoon kon gaan slapen. Anders kon ik gaan puinruimen als ik thuis was.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:25 schreef Dirkh het volgende:
Lekker, ik hoorde een collega wel eens een opmerking maken waarvan ik dacht: Huh, dat zijn bijna mijn woorden uit het ESF-SC topic.
Zie ik op zijn Twitter dat ie meeleest op FOK!
-1 Stalker!
Ik heb een halve cocktail op, maar die was veel te sterk, dus viesquote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
gggpsthukh, washandje over tong haalt... blegh... vieze smaak
[..]
Die ie lastig te volgen, maar okay.
De samenvatting is dat jullie het leuk hebben gehad, MI-etje als een bouwvakker een krat bier achterover slaat maar daarna nog gerust een goed gesprek met je kan aangaan en Ll op een gegeven moment afscheid kon nemen van het licht , alleen wilde het licht niet even stilstaan.
Jij... hebt sisi met GHB op.
Nou, klinkt goed.
4 ESF-ers?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb een halve cocktail op, maar die was veel te sterk, dus vies
En verder alleen cola light. Ik ben al heel lollig van mezelfEn moest nog rijden.
Ml-etje heeft volgens mij precies hetzelfde op, maar dan nog minder.
Ons gezelschap van de avond (in ESF sferen) heeft de hele avond geen slok alcohol op.
En Ll heeft voor ons alle vier genoeg gedronken
Is prima hoorquote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is wel druk he? Altijd, echt
Mag ik vandaag een fotootje doen van gisteravond?
Eentje van jou en Ll? Die is leuk namelijkEn als je hem dan later vandaag weer weg wilt hebben kan dat natuurlijk. Maar ik denk dat we ook heel vaak op de website van het feest komen te staan
Zo dat ding was echt sterk, het brandde gewoonquote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb een halve cocktail op, maar die was veel te sterk, dus vies
En verder alleen cola light. Ik ben al heel lollig van mezelfEn moest nog rijden.
Ml-etje heeft volgens mij precies hetzelfde op, maar dan nog minder.
Ons gezelschap van de avond (in ESF sferen) heeft de hele avond geen slok alcohol op.
En Ll heeft voor ons alle vier genoeg gedronken
Mogguh beeb!quote:
Het is me niet opgevallenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:35 schreef Greys het volgende:
Oh je had al geantwoord
Ja ik doe er eentje met mij ook, ook al had iemand wel eens mogen zeggen dat mijn haar echt enorm ingestort wasMaar dan ga ik ze nu ff uploaden.
Mogge Dirkh!quote:
WHY, inderdaad?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:33 schreef Dirkh het volgende:
Okay, waarom maken mensen zoiets?
http://www.softish.nu/eelslap/
(met je muis over de foto heen gaan)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Hihihi ik kijk ook zo blij op die 1e fotoquote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:42 schreef Greys het volgende:
Dat blauwe flesje dat ik op 1 foto vast heb is bier (hip hoor, in een blauw flesje???) en dat was van Ll, dat hield ik vast omdat hij de foto maakte
[spoiler]knip
Jij staat er wel leuk op. Ook op de laatste foto met Ll.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihihi ik kijk ook zo blij op die 1e foto![]()
Jij staat echt overal leuk op hé![]()
Daarover verschillen we dan van mening, over dat laatstequote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihihi ik kijk ook zo blij op die 1e foto![]()
Jij staat echt overal leuk op hé![]()
Dank jequote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij staat er wel leuk op. Ook op de laatste foto met Ll.
Vrolijk spul
Hou eens op jaquote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Daarover verschillen we dan van mening, over dat laatste
Maar dat vindt iedereen van zichzelf op foto's denk ik
Ben ook heel benieuwd naar de foto's die op de site komen![]()
![]()
Je staat er echt leuk op!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hou eens op jaen dat 2x
Heb ze ff opgeslagen ga ik ze zo even beneden showen (lig nog in mijn mandje).
quote:
Oud studiegenootjes van mij heb ik nu aan de tel en die waren datzelfde meisje opgevallen (met die enorme mouwen) die zat echt compleet laveloos in een hoekje op een gegeven momentquote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Je staat er echt leuk op!
En die laatste foto is echt supervrolijk
Open mouwenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oud studiegenootjes van mij heb ik nu aan de tel en die waren datzelfde meisje opgevallen (met die enorme mouwen) die zat echt compleet laveloos in een hoekje op een gegeven moment![]()
Ze vonden het trouwens heel erg leuken gaan als ze de volgende datum kunnen weer maar dan met een groep van kantoor (advocatenkantoor in R'dam).
Huh? Ll,? Doe es ff niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:56 schreef Loveless85 het volgende:
ja die vond zelfs ik gewoon smerig en ord. as niet sexy meer aan
Hihiquote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:55 schreef Dirkh het volgende:
Paul de Leeuw op Twitter: ik las een hele leuke ( dus van een ander):"hi! Mag ik je kussen?' NEE! "Oh, nou blijf dan maar gewoon een kikker"
Die ga ik vaak gebruiken, grapjes pikken mag.
Ze had iig alle aandacht, kan dan wel even een half uurtje gezichten bekijken als zo iemand langs loopt.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:56 schreef Loveless85 het volgende:
Dat heb jequote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Open mouwenFTW
Niks mis mee. Laveloos, ook niks mis mee. Kortom, ik heb wat gemist.
Nee.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:58 schreef Loveless85 het volgende:
Greys heb jij de katten nog gevoerd? ze zitten te zeuren
Dat was dezelfde als die er vorige maand ook was en toen heel de avond tegen een mannelijke collega van Ml-etje op liep te rijenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:56 schreef Loveless85 het volgende:
Nee dat was niet dezelfdequote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was dezelfde als die er vorige maand ook was en toen heel de avond tegen een mannelijke collega van Ml-etje op liep te rijen
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh dat klinkt alsof er vanalles aan de hand is, maar ik kon alleen maar (absoluut) niet slapen.
Oh ik dacht echt dat het dezelfde was als die vorige keer de hele tijd met Pink Sweater aan het dansen was!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee dat was niet dezelfdediegene zijn we bij de ingang tegengekomen waarvan ik zei "jeetje zo met dat lamplicht lijkt ze veel ouder
".
Watskeburt?quote:
Ohquote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh dat klinkt alsof er vanalles aan de hand is, maar ik kon alleen maar (absoluut) niet slapen.
Geen idee waarom. Ik was gewoon elke keer als ik mijn ogen sloot klaarwakker, en dat ging me steeds meer frustreren dat er uiteindelijk helemaal niks van terecht is gekomen qua slaap. Ja, net van 7 tot 10.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
goed dat je het erbij zegt
hoezo niet kunnen slapen dan?
Nou ja, ik moet wel nog de hele nacht meequote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Gelukkig maar dan.
Dat dat alles was, bedoel ikMaar da's idd klote af en toe.
Hoewel het erger is als je de volgende ochtend vroeg op moet!
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen idee waarom. Ik was gewoon elke keer als ik mijn ogen sloot klaarwakker, en dat ging me steeds meer frustreren dat er uiteindelijk helemaal niks van terecht is gekomen qua slaap. Ja, net van 7 tot 10.
Heeft er vast mee te maken dat ik vanavond uit ga en daar zenuwachtiger voor ben dan ik wil toegeven (gevaarlijk terrein om hier over te praten in dit topic).
Dat wist ik zelf ook pas een uur van te voren ofzoquote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:20 schreef Goodbye het volgende:
Greys, waarom had je niet gezegd dat F. er ook zou zijn?![]()
*lampje gaat aanquote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:20 schreef Goodbye het volgende:
Greys, waarom had je niet gezegd dat F. er ook zou zijn?![]()
Ga niet zo vaak uit. Nu met iemand die ik niet bijzonder goed ken, en hij gaat me meenemen naar een homokroeg en me voorstellen aan iedereen die ie daar kentquote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]maar wat is er dan erg aan dat uitgaan?
Ik ken alleen de omkleed stress net tevoren
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat wist ik zelf ook pas een uur van te voren ofzo
Toen belde hij dat hij ook kwam.
Ben zo dolkomischquote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Die laatste foto![]()
En je smsje vannacht Greys, ik lag te hinneken in bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Oooh dat is hetquote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ga niet zo vaak uit. Nu met iemand die ik niet bijzonder goed ken, en hij gaat me meenemen naar een homokroeg en me voorstellen aan iedereen die ie daar kent. En daar word ik nerveus van
. Denk dat ik een beetje homofoob ben stiekem
.
Die eerste had ik al gestuurd toen ik nog bij Ll thuis was.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Die laatste foto![]()
En je smsje vannacht Greys, ik lag te hinneken in bed
Er werd wel met medeleven gezegd dat jij dat wel heel leuk had gevonden hoorquote:
"Ing! Heeeeellllp!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ben zo dolkomisch![]()
wat heeft ze gesmst dan
![]()
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Die eerste had ik al gestuurd toen ik nog bij Ll thuis was.
"Ing, hellllp!".
Nou, het ging ook meer om het feit dat Ll losgeslagen was hier in het forum en allerlei rare dingen riep en mij bij het toetsenbord vandaan joeg steedsquote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
en dat stuur je naar iemand die kweenie hoever weg zit
Hihi mijn Mr keek echt op van Whutterdewhutisdat? Hij is vooral behoorlijk hard te draaien fijnquote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
"Ing! Heeeeellllp!"
![]()
Ik vind dit zo'n lekker nummer en de clip is geniaal![]()
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:23 schreef Greys het volgende:
Erik, ik ken dat wat je zegt over frustrerend dat je nog maar zo kort kunt slapen.
Ik heb dat wel eens als ik doordeweeks niet kan slapen. Dan lig je ook echt af te tellen 'shit, kan nog maar vier uur slapen'. En dan wind je je daarover op en dan kan je daardoor weer niet slapen, dus dan nog maar drie uur, etc. HerkenbaarHet goede nieuws is, de nacht er na slaap je vaak prima
En:Ja ik ga me daar dan ook (al dan niet onbewust) enorm op focussen en dan is het einde zoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja het is ook gewoon in mijn eigen stad, dus als het rampzalig wordt (wat het vast niet wordt, maar ik ben altijd van te voren onnodig zenuwachtigquote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oooh dat is hethihi best lastig hoor dat homofoob zijn.
Maar dat kan ik me voorstellen dat je dat scary vindt, zou ik ook vinden.
Maar joh als je het niet leuk vindt kun je gewoon gaan toch?) zou ik gewoon naar huis kunnen gaan. Alleen wil ik dat eigenlijk niet, omdat ik stiekem hoop dat het wel leuk is, en dat iedereen me enig gaat vinden en dat ik magischerwijs allemaal nieuwe beste vrienden ga hebben
.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
My god zeg, we hebben ieg die vrouw bij de parkeerautomaat een leuke avond bezorgtquote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, het ging ook meer om het feit dat Ll losgeslagen was hier in het forum en allerlei rare dingen riep en mij bij het toetsenbord vandaan joeg steeds![]()
"Jaaaaa, zie jij nou eerst dat toetsenbord maar eens te vinden!!!!! *giechel*"
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ik ga me daar dan ook (al dan niet onbewust) enorm op focussen en dan is het einde zoek.
Oh nou ga er vanuit dat dat een eenmalige actie wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja het is ook gewoon in mijn eigen stad, dus als het rampzalig wordt (wat het vast niet wordt, maar ik ben altijd van te voren onnodig zenuwachtig) zou ik gewoon naar huis kunnen gaan. Alleen wil ik dat eigenlijk niet, omdat ik stiekem hoop dat het wel leuk is, en dat iedereen me enig gaat vinden en dat ik magischerwijs allemaal nieuwe beste vrienden ga hebben
.
dus maak je daar niet druk om hoor
Je moet er gewoon vanuit gaan dat het leuk isthat's the spirit, valt het tegen kun je altijd gaan dus no problemo
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Die kwamen wij boven in de parkeergarage weer tegen!!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
My god zeg, we hebben ieg die vrouw bij de parkeerautomaat een leuke avond bezorgt
Succesquote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ik ga me daar dan ook (al dan niet onbewust) enorm op focussen en dan is het einde zoek.
Spoiler: snap ik. Geen zorgen over maken, trust me!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja het is ook gewoon in mijn eigen stad, dus als het rampzalig wordt (wat het vast niet wordt, maar ik ben altijd van te voren onnodig zenuwachtig) zou ik gewoon naar huis kunnen gaan. Alleen wil ik dat eigenlijk niet, omdat ik stiekem hoop dat het wel leuk is, en dat iedereen me enig gaat vinden en dat ik magischerwijs allemaal nieuwe beste vrienden ga hebben
.
En ik herken het wel een beetje hoor. Ik zou zoiets ook wel spannend vinden als je er verder niemand kent. En me druk maken van te voren. Hell, ik liep hier gisteravond als een idioot te stressen over wat ik aan moest
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Hihi ja lopen was een groot woord iddquote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Die kwamen wij boven in de parkeergarage weer tegen!!
Zij reed langs in d'r auto, wij liepen (Ll schuifelde) richting de Smart en zij stopte en deed haar raampje open en ging nog wat tegen Ll kletsen over een tasje dat aan de deur hing beneden. Hihihi!
Oh en die gozer die tegen me begon te praten toen we naar buiten kwamen, die was écht van de mannen hoor. Denk ik
Dat had je gisteravond voor het slapen moeten doen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Succes![]()
Ik ga nog een bakje koffie tot mij nemen en me dan op de chaos in Huize Ingetje storten.
Moet van Dirkh
Zo echt wel, volgende keer (als die er komt) ga ik langs de mac.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:39 schreef Greys het volgende:
Ik had vannacht echt honger!
Niets gegeten de hele avond, behalve 2 bitterballenDus net maar ontbeten met een stroopwafel
![]()
Ll, hoe is het met je hoofd als je opstaat?
PANNENKOEK!
Doe eens niet zo streng tegen je ESF meissies!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat had je gisteravond voor het slapen moeten doen.Woeman!
Luister Grijs, de taken moeten duidelijk verdeeld zijn binnen een huishouden anders loopt alles vast. Het moet op rolletjes lopen, rolletjes zeg ik je. Want als alles vast loopt, kan de man niet weg en dus ook niet jagen, en als de man niet kan jagen wordt ie chagerijnig en als ie chagerijnig wordt.... nou dan is het oorlog.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe eens niet zo streng tegen je ESF meissies!![]()
Oh...quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Luister Grijs, de taken moeten duidelijk verdeeld zijn binnen een huishouden anders loopt alles vast. Het moet op rolletjes lopen, rolletjes zeg ik je. Want als alles vast loopt, kan de man niet weg en dus ook niet jagen, en als de man niet kan jagen wordt ie chagerijnig en als ie chagerijnig wordt.... nou dan is het oorlog.
Lang verhaal in het kort, oorlogen ontstaan omdat vrouwen hun huishouden niet op orde hebben.
hihiquote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat had je gisteravond voor het slapen moeten doen.Woeman!
Ik ook geloof ik.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:51 schreef Goodbye het volgende:
Onverwachte visite zou ik nu buiten laten staan.![]()
Oh nou dan is de mijne nu vast op ontploffen want die is de was aan het ophangenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Luister Grijs, de taken moeten duidelijk verdeeld zijn binnen een huishouden anders loopt alles vast. Het moet op rolletjes lopen, rolletjes zeg ik je. Want als alles vast loopt, kan de man niet weg en dus ook niet jagen, en als de man niet kan jagen wordt ie chagerijnig en als ie chagerijnig wordt.... nou dan is het oorlog.
Lang verhaal in het kort, oorlogen ontstaan omdat vrouwen hun huishouden niet op orde hebben.
Ik zou onder de tafel duiken iddquote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:51 schreef Goodbye het volgende:
Onverwachte visite zou ik nu buiten laten staan.![]()
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook geloof ik.
Zit nog in badjas met woest haar.
Gromt je haar ook?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook geloof ik.
quote:
Ik ook! En ik ben een beetje misselijk. Lig in bed met de laptop X factor te kijken, hihiquote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook geloof ik.
Ik vond de aflevering een beetje tegenvallen. Slechte nummers zijn er gekozen door veel kandidaten.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ook! En ik ben een beetje misselijk. Lig in bed met de laptop X factor te kijken, hihi
Het scheelt momenteel niet veel hoor.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:58 schreef Ml-etje het volgende:
Mr kijkt de foto's
1e reactie "steekt die nou zijn middelvinger op
"
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Het scheelt momenteel niet veel hoor.CuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Het scheelt momenteel niet veel hoor.Hihi het is nog een leuke foto ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga mezelf ook maar eens opleuken![]()
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh nou dan is de mijne nu vast op ontploffen want die is de was aan het ophangen
Heb het even naar hem geroepen en zijn reactie was "heeft ie een werkende vrouw en doet ie niks in huis of wat? "quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]Je hebt hem mentaal gecastreerd! Kijkt ook constant angstig achterom als jij langs loopt?
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb het even naar hem geroepen en zijn reactie was "heeft ie een werkende vrouw en doet ie niks in huis of wat? "
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:41 schreef Loveless85 het volgende:
Ik weet nog het punt waarop het fout ging
Het punt dat je dacht dat de blauwe flesjes bronwater was?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:41 schreef Loveless85 het volgende:
"Die laatste 6 had ik niet moeten nemenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:41 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het punt dat je dacht dat de blauwe flesjes bronwater was?
Hihi ja dat ding dronk weg als limonade.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:54 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ik ook het punt weet waarop het fout ging.
Iets met een cocktail.
Nou die van mij niet hoor, de tranen sprongen in mijn ogenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi ja dat ding dronk weg als limonade.
Die van Llquote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou die van mij niet hoor, de tranen sprongen in mijn ogen
Ik ga naar een concert van haar!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:03 schreef Greys het volgende:
Wat een zálig liedje tochEcht, wat staat er toch soms een talent op in ons kikkerland!
Ik vind deze nog lekkerderder dan A Night Like This. Sekseh, haar liedjes.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:05 schreef Dirkh het volgende:
Weer pasta maken gaat, lasagne staat op het menu met zelf gemaakte bladen, dat wordt weer mopperen.
MI-etje, geef je dat wel ff door aan mr. Ik doe wel wat.
quote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]zal het doorgeven.
Hij zegt "hobbykok" hihi en "ik kan beter wat anders doen dan koken "
Nee, met Mr Gbquote:
Met Mr! Wat leuk! Veel plezier dan saampjesquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, met Mr GbTentje waar we wel vaak lunchen en die heeft nu ook High Tea's en het menuutje zag er goddelijk uit
Hij is niet zo'n kok Dirkhquote:
Als er nog kaartjes zijn moet je meegaan joh, het is in Rotterdam! Verjaardagscadeautje van m'n zusquote:
WAAR in Rotterdam?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als er nog kaartjes zijn moet je meegaan joh, het is in Rotterdam! Verjaardagscadeautje van m'n zus![]()
Sjees naar Loosdrecht en eet lekker mee.
Zo,
quote:
Ik vond de nuchtere nabeschouwing van de dronken nabeschouwing van jullie borrelfeest best wel grappig ja.quote:
TOEN JULLIE MIJ DIE COCKTAIL GINGEN VOERENquote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:41 schreef Loveless85 het volgende:
Heeft vast geen internet op zijn toilet.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:28 schreef Dirkh het volgende:
LI is anders wel heel stil. Leeft ie nog?
Doet dat niet heel erg pijn aan je hoofd, dat schreeuwen?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
TOEN JULLIE MIJ DIE COCKTAIL GINGEN VOEREN![]()
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vond jullie nuchtere nabeschouwing van Ll's dronken nabeschouwing van jullie borrelfeest best wel grappig ja.
Ja best welquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doet dat niet heel erg pijn aan je hoofd, dat schreeuwen?
Auw.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja best wel![]()
Maar ik had op die eerste borrel al paar biertjes op. Toen moest ik van Miranda een cocktail proeven, die heb ik opgedronken en toen weer bier.
Schiet niet echt op. Want zo heel veel bier had ik nou ook weer niet op, maar de combi![]()
Ehm ook tegen Miranda werkt nee zeggen toch?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja best wel![]()
Maar ik had op die eerste borrel al paar biertjes op. Toen moest ik van Miranda een cocktail proeven, die heb ik opgedronken en toen weer bier.
Schiet niet echt op. Want zo heel veel bier had ik nou ook weer niet op, maar de combi![]()
Wel een lekkere stem. Hou wel van die stijl.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:34 schreef Greys het volgende:
Dirk, ken je Sia? Ik vind dat iets dat jij ook wel mooi zou vinden denk ik, als je van Sinead houdt.
Het lijkt er niet op, maar ook weer wel
Het is een gek wief, maar ze is zó goed. Dit refrein, dat is toch om te janken zo mooi?
Nee, ik ga even Googlenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wel een lekkere stem. Hou wel van die stijl.
Ken jij Pomplamoose? Dat is zo geweldig om te volgen op i.net
Ja, maar ik weet nu pas achteraf dat het een slechte combi isquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ehm ook tegen Miranda werkt nee zeggen toch?
Of heb ik iets gemist?
Maarehh
Huh wat Flurry's thuis? Echt?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:39 schreef Greys het volgende:
PROEVEN ja.
Je hoefde hem niet als een glas limo achterover te gooien
Maar ik vond je wel schattig hoor, dronken
Je ging niet kotsen in de auto of thuis ofzo.
Het allergrappigst was het moment dat we jouw parkeerplaats op reden, ik riep 'Shit! Vergeten een flurry te halen onderweg!' en dat jij met een bloedserieus gezicht plechtig zei 'Die heb ik thuis'.
Whoehoehoeeeeeee
Ehh niet alleen die van jouquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet nu pas achteraf dat het een slechte combi is![]()
Was ik erg vervelend![]()
Ik vond het wel gezelligEn leuk je eens te zien, in je trainingspak
![]()
![]()
Het was wel hip... allemaal beetje te hip voor mij had ik het idee...
En toen werd m'n houten plankerigheid nog een beetje benadrukt door die Micheal Jackson die we meehadden
Ja das wel een nadeel lijkt mequote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ehh niet alleen die van joumaar vond het wel een enorm leuk gezicht al die moves
Hihi Jumpsuit Ll Jumpsuit, jeweetwel uren naar het toilet enzo
Ze is idd wel een beetje weird, maar wel goed.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik ga even Googlen
En deze van haar dan, die ken je vast wel. Ze spoort écht niet, maar ik hou van d'r.
Nee niet echt. Maar hij zei het wel. Met een heel serieus gezicht.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Huh wat Flurry's thuis? Echt?
En je was niet zo'n irri dronken dropje hoormeer een dronken tor
![]()
Oh en prima knallers! Nu ben ik ook verliefd.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ze is idd wel een beetje weird, maar wel goed.
Ja he? Je moet maar eens wat meer van haar Joetjoeben, ze zal je niet teleurstellen!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ze is idd wel een beetje weird, maar wel goed.
Hou opquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja das wel een nadeel lijkt me![]()
Maar het stond leuk![]()
En op zo'n avondje leer je ook je collega's nog es kennen hé![]()
Missie geslaagd LI.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee niet echt. Maar hij zei het wel. Met een heel serieus gezicht.
Hij wilde me gewoon naar boven lokken natuurlijk ().
Was "dronken tor" niet duidelijk genoeg om te laten weten dat ik het zelf wel meld?quote:
Die jongen deed dat eerst solo, daar ben ik stik jaloers op. Zo goed alles kunnen bespelen en zoveel lol.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he? Je moet maar eens wat meer van haar Joetjoeben, ze zal je niet teleurstellen!
Dit is dat van jou wat je net zei he? Wat tof!
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Das wel mooi gelukt danquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Speltip 1: Blijf nuchter, maar doe alsof je dronken bent.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das wel mooi gelukt dan [ afbeelding ]
Ll, noteer je die even?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Speltip 1: Blijf nuchter, maar doe alsof je dronken bent.
Dan doe ik wel alsof ik het niet door heb.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat jij het weet doos!
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan doe ik wel alsof ik het niet door heb.
Goed?
Hertenoogjes - koplamp - Oh wat doe je nou?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan doe ik wel alsof ik het niet door heb.
Goed?
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:39 schreef Greys het volgende:
PROEVEN ja, Ll.
Je hoefde hem niet als een glas limo achterover te gooien
Maar ik vond je wel schattig hoor, dronken
Je ging niet kotsen in de auto of thuis ofzo.
Het allergrappigst was het moment dat we jouw parkeerplaats op reden, ik riep 'Shit! Vergeten een flurry te halen onderweg!' en dat jij met een bloedserieus gezicht plechtig zei 'Die heb ik thuis'.
Whoehoehoeeeeeee
Het is zo weer volgende maandquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
heb echt nog tig v die bonnen trouwens
quote:
Iew, gatverdamme. Zo met echte mensen die niks van ESF weten?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dan ga ik duimen dat het op een visiteloze dag is want we hebben ineens een enorm sociaal leven volgende maand
En dan ga ik het besteden aaaannn SUSHI![]()
Het zal toch niet?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Iew, gatverdamme. Zo met echte mensen die niks van ESF weten?
Siaquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:34 schreef Greys het volgende:
Dirk, ken je Sia? Ik vind dat iets dat jij ook wel mooi zou vinden denk ik, als je van Sinead houdt.
Het lijkt er niet op, maar ook weer wel
Het is een gek wief, maar ze is zó goed. Dit refrein, dat is toch om te janken zo mooi?
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Iew, gatverdamme. Zo met echte mensen die niks van ESF weten?
Oeh foto'squote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:09 schreef Greys het volgende:
Even de VW 411 ophalen. Die is gefixed en gepoetst. Ik ben benieuwd!
Succes Cat!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het zal toch niet?![]()
Ik krijg dadelijk trouwens ook bezoek. Van het vrijde-dagen-gedoe-vakantievriendinnetje. Eens kijken of we wat kunnen plannen.
Ik ben de hele middag lekker alleen, beetje ESF-en.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het zal toch niet?![]()
Ik krijg dadelijk trouwens ook bezoek. Van het vrijde-dagen-gedoe-vakantievriendinnetje. Eens kijken of we wat kunnen plannen.
Dat doe je goed!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben de hele middag lekker alleen, beetje ESF-en.Morgen schoonouders op bezoek, aardige mensen maar het staat zo raar als ik iedere keer lachend achter mijn scherm duik, of 30 keer naar de wc ga met de iPhone mee.
SC verslaafd is geraakt. Relatie naar de klote, vrienden zie ik niet meer... heerlijk.
En nee, ik loop alleen maar naar de wc met de iPhone om ff updates te lezen, voordat er weer allerlei beelden boven komen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben de hele middag lekker alleen, beetje ESF-en.Morgen schoonouders op bezoek, aardige mensen maar het staat zo raar als ik iedere keer lachend achter mijn scherm duik, of 30 keer naar de wc ga met de iPhone mee.
SC verslaafd is geraakt. Relatie naar de klote, vrienden zie ik niet meer... heerlijk.
Lekker he!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:18 schreef Ml-etje het volgende:
Leuk Ing!![]()
Hier nog de tegels dweilen en klaar
Beidequote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
En Ll, bedoelde je dat je EmEl hip vond in der trainingspak of was het hele feest te hip voor zo'n burgerlijk kereltje als jij?
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lekker he!![]()
Het begint hier ook behoorlijk op te klaren...laat de lente maar komen![]()
En nu nog een douchekolom en tegels uitzoeken en dan ben ik arm hebben we alles
Dat idee had ik alquote:
Ben ik nog niet over uit, ik ga iig geen 600 euro voor een douchekolom uitgevenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heerlijk
Hier geen zon maar denk dat ik zo maar eens naar de uitverkoop van plantjes ga..zonnetjes halen
Die arm groeit wel weer aanwat wil je voor kolom en tegels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |