Mja ken welquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:06 schreef onderjas het volgende:
Duurt wel lang zeg! Zoiets dan?
[ afbeelding ]
k heb een onderlinge strijd met Hajeequote:
Was het leuk? De open dag?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:17 schreef HaJee het volgende:
Hallo, ik ben er weer. Heb de laatste battle even bekeken. Aantal fraaie inzendingen en een terechte winnaar. Applaus. Maar nu twee uur later is er nog niet eens beslist over een nieuw plaatje. Hoe zit dat ?
Ja was zeker leuk. Een hoop aanloop want we stonden bij de hoofdingang. Veel kinderen die of heel enthousiast worden of helemaal dichtslaan bij het zien van ons en de ambulance. Was nog een wedstrijdje georganiseerd. Mocht aan het eind van de dag met vier kinderen en moeder een rit door de stad maken. Beetje gassen en hier en daar een beetje hard door de bocht en de sirene aan. Ze vonden het geweldig. Leuke dag dus ja.quote:
de wedstrijd was een photoshop opdracht?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:44 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja was zeker leuk. Een hoop aanloop want we stonden bij de hoofdingang. Veel kinderen die of heel enthousiast worden of helemaal dichtslaan bij het zien van ons en de ambulance. Was nog een wedstrijdje georganiseerd. Mocht aan het eind van de dag met vier kinderen en moeder een rit door de stad maken. Beetje gassen en hier en daar een beetje hard door de bocht en de sirene aan. Ze vonden het geweldig. Leuke dag dus ja.
Voor de schoonmakers is het niet zo leuk.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:44 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja was zeker leuk. Een hoop aanloop want we stonden bij de hoofdingang. Veel kinderen die of heel enthousiast worden of helemaal dichtslaan bij het zien van ons en de ambulance. Was nog een wedstrijdje georganiseerd. Mocht aan het eind van de dag met vier kinderen en moeder een rit door de stad maken. Beetje gassen en hier en daar een beetje hard door de bocht en de sirene aan. Ze vonden het geweldig. Leuke dag dus ja.
Nee, het was gewoon het aantal pennen in een glazen bak radenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:46 schreef Dottey het volgende:
[..]
de wedstrijd was een photoshop opdracht?
Klinkt hardstikke leuk...
en wat gaan we doen aan die steve u?
klinkt alsof ik weer "kwaad en boos" moet denken..quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:52 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nee, het was gewoon het aantal pennen in een glazen bak raden![]()
En Steve U gaan we eens flink verminken
Hee, bij een goede chauffeur wordt er niet ge-quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:46 schreef onderjas het volgende:
[..]
Voor de schoonmakers is het niet zo leuk.
Hehe, Evil Dottey is back !quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:52 schreef Dottey het volgende:
[..]
klinkt alsof ik weer "kwaad en boos" moet denken..
denkt terug aan de duim*
Ja steve kan ook door de midden!
Nee bedoel ook niet de ambulance maar heel het opbouwen van z'n open dag, extra schoonmaken enzo, is niet chill. (Volgens mij maken ambulancepersoneel de ambulance zelf schoon).quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:54 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hee, bij een goede chauffeur wordt er niet ge-ook al gaat het een beetje hard.
Ja oké, het geeft wel wat extra rommel in en om het ziekenhuis. Maar ja, "dat hoort erbij" zegt men dan. En wij maken idd zelf de ambu schoon.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:56 schreef onderjas het volgende:
[..]
Nee bedoel ook niet de ambulance maar heel het opbouwen van z'n open dag, extra schoonmaken enzo, is niet chill. (Volgens mij maken ambulancepersoneel de ambulance zelf schoon).
Okidoki.quote:
Steve Urkelquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:08 schreef onderjas het volgende:
[..]
Welke is het dan? Een uur is wel weinig ook.
steve urkel verneukenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:08 schreef onderjas het volgende:
[..]
Welke is het dan? Een uur is wel weinig ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |