Mijn stem had jequote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:53 schreef HaJee het volgende:
Om 19.30 kennelijk voorgestaan en dan zo dik verliezen. Apart.
Maar gefeliciteerd Dottey.
En enjoy the movie (ik heb 'm ook nog niet gezien hoor, weet dat 't 3D is maar zou verder niet weten waar 't over gaat).
Oh? Dat viel niet echt op dan?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:58 schreef -Peppie- het volgende:
Ik heb m wel gezien, leuke film hoor, maar ik vraag me af hoeveel effect het 3D echt heeft gehad...
Nou, de hele film is natuurlijk 3D, maar op sommige stukken valt het niet zo op. Op andere punten is het wel heel erg cool. Maar als je wel eens in een pretpark ofzo zo'n film hebt gezien dat er zo'n beest vlak voor je neus komt hangen, dat is het niet. Ik denk wel dat je erdoor meer in de actie zit zeg maar.quote:
ik heb de volgende battle al aangegevenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:00 schreef ToT het volgende:
Volgende battle misschien iets met zo'n blauw figuur uit die film?
er passen veel blauwe mannetjes in zo'n beker...quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:02 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik heb de volgende battle al aangegeven
ik vind brilletjes over het algemeen nooit fijn zittenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:02 schreef -Peppie- het volgende:
[..]
Nou, de hele film is natuurlijk 3D, maar op sommige stukken valt het niet zo op. Op andere punten is het wel heel erg cool. Maar als je wel eens in een pretpark ofzo zo'n film hebt gezien dat er zo'n beest vlak voor je neus komt hangen, dat is het niet. Ik denk wel dat je erdoor meer in de actie zit zeg maar.
Maar dit is natuurlijk mijn beleving, ik vond het echt een gave film.
Zéker als ze vermalen zijn!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
er passen veel blauwe mannetjes in zo'n beker...
Fixed.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:04 schreef mwaterl het volgende:
Avatar is zo geniaal in 3D! Ik vind de 3D de enige waarde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |