Het is strict genomen geen toonladder, maar een modusquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:04 schreef Libelah het volgende:
Nou ja. Je hebt een idee van wat een phrygische toonladder is, dat is voor mij genoeg
De buren belden net of de drums wat zachter kunnenquote:
Spelen ze niet gewoon op 7 snaren ?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:18 schreef Metalfreak het volgende:
Wat voor topsnaar moet je in godsnaam hebben als je in de stemming van Alter Bridge wilt spelen?
A#G#C#F#A#D#
BbAbDbGbBbEb
Eentje uit een setje voor 7 snaren??
Nee, dikker lijkt me handig.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:18 schreef Metalfreak het volgende:
Wat voor topsnaar moet je in godsnaam hebben als je in de stemming van Alter Bridge wilt spelen?
A#G#C#F#A#D#
BbAbDbGbBbEb
Eentje uit een setje voor 7 snaren??
Ja, inderdaad, maar in alle tabs van hen kom ik die stemming tegen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:21 schreef Cynic het volgende:
Wat een vreemde stemming trouwens. Alles een halve toon lager, behalve de onderste want die is 3 hele tonen lager?
Dude, bedankt. Goed om te weten dat er meer van mijn achtergrond zijn die metal niet alleen waarderen, maar ook spelen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:32 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik zal het aan mijn Surinaamse collega metalhead vragen.
Deze site bestaat, dus wie weet.
Ja ik heb de hele dvd maar gedownloadquote:
Laatst wat de gitarist weer eens veel te laat, toen heb ik wel met drummer keyboard met drum gedaan, best vet!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik heb de hele dvd maar gedownload
Lijkt me echt vet om dat soort muziek te maken
IUk heb ook eens een keer zo'n goedkoop ding gehad, maar had toen echt irritant last van latency, dus dat is wel een beetje twijfelachtig aan die dingenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:52 schreef Metalfreak het volgende:
Juj, DealExtreme heeft ook goedkope USB-gitaarinterfaces:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.34504
en
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32874
Als ik het zo zie, zijn het exacte kopieën van de Behringer apparaten. Maar veel is op te lossen met drivers, als je de verkeerde drivers gebruikt, gaat het al gauw fout qua latency.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
IUk heb ook eens een keer zo'n goedkoop ding gehad, maar had toen echt irritant last van latency, dus dat is wel een beetje twijfelachtig aan die dingen
Je gitaargeluid in de computer brengen, rechtstreeks, zodat je het op je computer kunt opnemen/bewerken/effecten toevoegen e.d.quote:
Een brugvormen tussen gitaar en computer, zo kan je gitaar opnemen, en geluid vervormen via de computerquote:
Ga er niet vanuit dat er iets van software bij zit bij die Chinezen, alhoewel ik er ook niet raar van op zou kijken als er een of andere illegale versie van een pakket bij zit met een key generator om het te activeren, had ik namelijk ook bij mijn bluetooth stickjequote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:09 schreef Ayca het volgende:
Dat is wel handig danweer een reden om weer eens wat bij dx te bestellen
En dat bewerken heb je daar dan nog andere software voor nodig of zit dat daar al bij?
Sorry voor de noobvragen
Ondanks dat het goedkoop is denk ik dat het een beetje zonde van je geld is, zoals Dribbel al zei, zal er waarschijnlijk veel latency zijn (vertraging in spelen en horen dus) en dus niet erg bruikbaar!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:09 schreef Ayca het volgende:
Dat is wel handig danweer een reden om weer eens wat bij dx te bestellen
En dat bewerken heb je daar dan nog andere software voor nodig of zit dat daar al bij?
Sorry voor de noobvragen
Maar in die zin is het weer een voorloper van de toonladderquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:46 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het is strict genomen geen toonladder, maar een modus.
Nah, ik ga gewoon wel klikken in Sibelius ofzo en misschien valt het wel mee.
Jij moet Global Metal (is een documentaire) eens opzoeken en kijken. Overal zijn wel metalheads te vinden...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:54 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Dude, bedankt. Goed om te weten dat er meer van mijn achtergrond zijn die metal niet alleen waarderen, maar ook spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |