abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_260354
Met wie moeten we nu eigenlijk meer medelijden hebben???


Ben nog half in coma van het lachen!!!!!!!


------------------
Wie wint het millioen??
Klik hier


WWDNPVDUSA?? Klik hier

[Dit bericht is gewijzigd door Coos (Datum 21 April 2000).]

  vrijdag 21 april 2000 @ 23:57:00 #2
2123 zusjegtotep
!! KEEP THE FAITH!!
pi_260355
MET JOU????????
pi_260356
Seki en Eddy gaven beiden net zo duidelijk antwoord op de vragen van B en v,D.
De een van nature zo.
De ander door zijn natuur zo.
  zaterdag 22 april 2000 @ 00:09:00 #4
2123 zusjegtotep
!! KEEP THE FAITH!!
pi_260357
ja, ja, heel duidelijk!!!
pi_260358
Wie is Eddy Wally?

Nooooooit van gehoord.

pi_260359
quote:
op 04-22-2000 om 01:44 AM schreef fondaco het volgende:
Wie is Eddy Wally?

Nooooooit van gehoord.


Sjèrrie, sjèrrié. Is zelfs in het chinees uitgebracht. Fondaco, Fondaco waar is je culturele ontwikkeling. De man is al 85 jaar 'the King' in België.

Heb even op zijn 'fansite' gekeken en het volgende gevonden.

Het Nieuwsblad 4 augustus 1997
HET FAVORIETE PLEKJE
Eddy Wally: ,,Las Vegas en Blankenberge''
,,Vakantie?'' vraagt Eddy Wally. ,,Alleszins niet in de zomer. Mijn vakantiemaand is oktober. En als ik niet naar het buitenland ga, trek ik naar Blankenberge, met mijn pardessus aan, om eens goed uit te waaien op de dijk. Maar toch ga ik liefst naar het buitenland, de warmte opzoeken. Mijn vrouw Mariette en ik, wij zien graag bruin, wij zijn echte zonnekloppers. In een zetelke op het strand liggen, mmmm, geweldig!''
Eddy Wally's voorliefde voor Blankenberge stamt uit de 35 jaren dat hij daar bijna elke maandag en vrijdag op de markt stond. ,,De commissaris heeft het mij nog gezegd: amai, Eddy, wat een gat valt er nu gij weg zijt! Nu heb ik nog twee vaste markten: Zelzate en Ertvelde en dan een heleboel jaarmarkten. Anders is het niet meer te doen. Maar vroeger. Om drie uur 's nachts stond ik nog te zingen en om vijf uur trokken we al naar de markt. Mariette moest een fleske cologne onder mijn neus houden in de auto om niet in slaap te vallen.''
Voor wie van markten houdt: Blankenberge, Knokke, Roeselare en Oudenaarde zijn volgens Wally de leukste van Vlaanderen.
Eddy Wally mag dan niet zoveel vakantie hebben, hij is waarschijnlijk de meest bereisde Vlaamse zanger. Amerika, China, Rusland, Engeland, Frankrijk, binnenkort wellicht Argentinië en Colombia: overal treedt hij op.
,,Las Vegas is het allermooiste. Voor een showman is dat de hemel. San Francisco is ook prachtig. Oh my god, wat een wereldstad. Ik heb zelfs in het bed van Marlène Monroe gelegen. Een heel apart gevoel vanbinnen, moet ik zeggen.''
Overal waar Wally gaat, doet hij dingen die anderen niet kunnen. ,,Ik weet ook niet waarom, maar voor mij gaan alle deuren open. In Peking heb ik het instituut bezocht waar ze alle wonderkinderen samenbrengen, de slimste van China. Daar mag normaal niemand binnen. Ik heb met die kinderen mijn Chinese versie van Chérie gezongen.''
Lief
Waar Wally ook gaat, als er een markt is, loopt hij langs. ,,Ik heb soms zin om mijn valiezen vol te steken met handtassen en zelf te gaan verkopen. Dat zou toch fantastisch zijn, zo op de markt in Shanghai, tussen al die beesten die ze daar verkopen.''
En hij zou verkopen, ook in Shanghai. ,,Overal waar ik kom; blijven de mensen staan. Zelfs in Amerika komen ze soms voor het raam van een restaurant staan en wijzen ze naar mij: kijk, een movie star. Ik weet ook niet hoe dat komt. Zelfs in vakantiekledij heb ik het voor.''
,,Ik ben zo onlangs met Ingeborg naar Parijs geweest voor televisieopnames. Op de Champs Elysées, daar was geen volk en toen ik begon te zingen, stond het nog op geen seconde tijd stampendevol. Zelfs Russische toeristen, voor wie ik dan in het Russisch ben beginnen zingen, zo uit het hoofd. Ik ken dat nog allemaal van buiten, sinds ik in '79 met Elton John naar de Sovjet-Unie ben geweest.''
Eind dit jaar viert Wally zijn vijftigste verjaardag als artiest. Er komt een boek, een grote show en een plaat. Verder zou er vanuit Groot-Brittannië interesse zijn om een tv-programma te maken met hem en zijn er uitnodigingen vanuit Argentinië en Colombia.
,,Waarom ik het zo lang uithou? Omdat ik meega met mijn tijd. Luister maar naar mijn single Maria van de pizzeria met op de andere kant van de cd de lekkere swinger Marie-Louise. En ook omdat ik lief ben voor de mensen. Bij mij komt alles uit het hart. Ik ga nu een single opnemen met de drie generaties Wally, met Marina en Vanessa: Waarom in de wereld zoveel haat, pijn en oorlog. Waarom, als het zo gemakkelijk is om goed overeen te komen?


Van de Eddy Wally fanclub:

Voor het eerst in de geschiedenis van de Eddy Wally-dynastie is er een Nederlandse fanclub van the Voice of Europe. Hierdoor is het ook voor nederlandse fans mogelijk hun adoratie voor de 'zwartharige' vertolker van het Vlaamsche levenslied te uiten.
De fanclub is opgericht op 28 september 1996 te Ertvelde nabij Zelzate. In de Paris-Las Vegas zaal ontsproot uit enkele heldere breinen het ongelofeloze idee om ter ere van 40-jarige echtelijke verbintenis van meneer Wally en zijn Rietje een hommage te brengen. Helaas regende het die dag en kon het feest niet doorgaan. Er werd uitgeweken naar het nabij gelegen Feestpaleis. Speciaal voor dit festijn werd de vereniging tijdelijk omgedoopt tot de "Rob de Nijs Fanclub Ginneken" om een optreden van Helmut Lotti te bezoeken. Helmut wist alle harten te bekoren met het prachtige nummer "Tiritombola", wat overigens helaas niet te vinden is op de CD "Mijn allergrootste successen" van Eddy zelf.


Stem op de bus en zie Wally himself!!!!

  zaterdag 22 april 2000 @ 10:15:00 #7
2909 Pissed Off
I'm like totally Pissed O
pi_260360
Sjesus..man..pleur op met die Wally....
Wat is dat een nagemaakte Belgische Bonbon....Die Seki zat er trouwens ook bij als of tie aan een dodelijk ziekte was overleden..krijg tie eindelijk de kans om z'n bek open te trekken..zit tie alleen maar een beetje schaapachtig en zenuwachtig om zich heen te smilen....man had van die gelegenheid te kans genomen om ze allemaal verrot te schelden...want denk jij nou echt dat je SBS-6 wat kan maken dan...!!!...
Als je je bek in dat stomzinnige programma van die twee homo's had opgetrokken zou de volgende dag heel omroepland aan je voeten gelegen hebben...sukkel...dus kruip nu dan maar weer veilig weg...want bij nader inzien ben je zelf dus ook maar een loser.....

So Pissed Off to ya all

Pissed Off
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')