Nou niet zó klein, maar ik zou graag de 1,80 halen, maar volgens mij lukt me dat net nietquote:
Ukkiequote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Is dat te huur?Z'n naam is Luke Pasqualino.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee of ie iets met vloeren kan
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ben je verliefdquote:
Zondag zie ikquote:
Wie van jullie was er eerder?quote:
AH, maar dat zijn niet de centimeters die tellen, wel?quote:
Gevaarlijke vraagquote:
Voor de rest ken ik Ang3l's maten niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
AH, maar dat zijn niet de centimeters die tellen, wel?
Op de vloer zal wel geen enkel probleem zijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Z'n naam is Luke Pasqualino.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee of ie iets met vloeren kan
Het gaat toch ook altijd niet om de lengte, maar om de diktequote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
AH, maar dat zijn niet de centimeters die tellen, wel?
G-spot (M/v) stimulatiequote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:09 schreef Xiance het volgende:
[..]
enorm bizar ja
schattig.. zo'n knikje in je tokus...
Daar heb ik zelfs een CD van.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:57 schreef Waxxer het volgende:
Hallo?
Zitten jullie nu massaal naar Amon Tobin te luisteren?
'quote:
HEFTIG HE!!!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het zal toch niet?!
[ afbeelding ]
En de scene van Naomi.... "I love you so much it's killing me" .... was echt zo mooi
misschien moest je je naam eens veranderen danquote:Op zaterdag 20 maart 2010 07:44 schreef Deceit het volgende:
Ja.. vorig jaar 2 jaar samengewoond.. gaat ie 2 maanden met zijn collega vreemd en woont nu met hem.. nu een half jaar.. en we zouden samenwonen haha, ofja deden we al, en nu vannacht is ie niet thuisgekomen, hij sliep/slaapt/neukt nu dus bij iemand anders.. zucht zucht
Bah. Rotzak.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 07:36 schreef Deceit het volgende:
Mannen zijn honden..
Weer een die vreemd is gegaan.. hmm ben al sinds half 6 op.. ben aant w8en op de eerste bus van zaterdag..
Ik vond toch echt de eerste cast heftiger, met Tony.quote:
Ik ken een Daafquote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:41 schreef Ang3l het volgende:
Ok.... mijn iPhone was blijkbaar leeg (als je je apps aan laat staan slurpt dat ding ook 's nachts energie) en zie nu pas een sms om 02:00 van de date van vorige week:
"Dacht opeens aan jou, dus hierbij slaap lekker. X, Daaf, X"![]()
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 07:36 schreef Deceit het volgende:
Mannen zijn honden..
Weer een die vreemd is gegaan.. hmm ben al sinds half 6 op.. ben aant w8en op de eerste bus van zaterdag..
Die heb ik net gekochtquote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:01 schreef Ang3l het volgende:
Biosphere schijnt erg leuk te zijn
Maar ik ga nu ff voor FF XIII
[ afbeelding ]
Ook een mooie soundtrack
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |