Jah. Die jaquote:
Is die gast nou in het echt net zo irritant als bij die kinderserie?quote:
ik ken dan weer geen kinderserie met een Nathan erinquote:Op maandag 22 maart 2010 08:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is die gast nou in het echt net zo irritant als bij die kinderserie?
dat van de ziekenhuis speelde vorige week toch al dat er een aantal van je collega's ter plekke in de weer zijn ?quote:Op maandag 22 maart 2010 08:22 schreef Vlarp het volgende:
'morge!
Had ik al verteld dat ik weer naar werk ga vandaag? En dat het bij ons waarschijnlijk chaos is door een virusuitbraak bij een groot ziekenhuis? En dat ik vanavond voor het eerst in m'n leven naar de sportschool ga?
Voor het eerst in je leven?quote:Op maandag 22 maart 2010 08:22 schreef Vlarp het volgende:
'morge!
Had ik al verteld dat ik weer naar werk ga vandaag? En dat het bij ons waarschijnlijk chaos is door een virusuitbraak bij een groot ziekenhuis? En dat ik vanavond voor het eerst in m'n leven naar de sportschool ga?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik had begrepen dat dat die gast was van Ernst, Bobbie en de rest... toch?quote:Op maandag 22 maart 2010 08:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ken dan weer geen kinderserie met een Nathan erin
Nathan kan ik dan weer van van Queer As Folk, maar dat is dan weer alles behalve een kinderserie
Uhm ja, maar het iets heftiger dan verwachtquote:Op maandag 22 maart 2010 08:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat van de ziekenhuis speelde vorige week toch al dat er een aantal van je collega's ter plekke in de weer zijn ?
wie zijn Ernst Bobby en wat valt er onder de rest ?quote:Op maandag 22 maart 2010 08:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat dat die gast was van Ernst, Bobbie en de rest... toch?
quote:Op maandag 22 maart 2010 08:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor het eerst in je leven?
Mens je bent over de 30, hou je lijf eens bij!Zeg, begin je nu al zo oud te worden dat je je eigen leeftijd met die van mij verward?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh!?
Maar de nood is blijkbaar nog niet zo hoog gestegen dat jij daar ook ontboden wordt ?quote:Op maandag 22 maart 2010 08:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm ja, maar het iets heftiger dan verwacht. Collega's hebben ook het hele weekend daar gezeten om te helpen. Aantal hebben meer dan 24 uur achter elkaar gewerkt.
Even met de trein naar Maastricht?quote:Op maandag 22 maart 2010 08:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar de nood is blijkbaar nog niet zo hoog gestegen dat jij daar ook ontboden wordt ?
Nou als de nood hier hoog genoeg is , en het echt spannend wordt, dan wordt het hier complete personeelsbestand wel gemobiliseerdquote:Op maandag 22 maart 2010 08:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Even met de trein naar Maastricht?Neuh, daar hebben we consultants voor
Dat komt omdat ik ooit in Budel-Dorplein stage heb gelopen.quote:Op maandag 22 maart 2010 08:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zeg, begin je nu al zo oud te worden dat je je eigen leeftijd met die van mij verward?
Dat staat in je paspoort ja en daar is alles mee gezegdquote:
Krimpt ie al dan?quote:Op maandag 22 maart 2010 10:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat staat in je paspoort ja en daar is alles mee gezegd![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 08:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Snie. Deze heeft geen bril. En geen stoppelbaard.quote:
Jij hebt smaak!quote:Op maandag 22 maart 2010 11:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik haat Ernst, Bobbie en de rest...
Bassie & Adriaan
Ik ben gisteren helemaal vergeten om je veel plezier te wensen... maar gelukkig was het dus geslaagdquote:Op maandag 22 maart 2010 12:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij hebt smaak!
Leuk dat jullie er waren, gister (degenen die er waren dus). Vond het echt zo'n leuke dag... *blij zucht*
Wie heeft hem al uit?
mijn wekker ging om 6.00 uur af, dus ik durfde er niet aan te beginnen, omdat ik mezelf ken en het dan in 1 ruk wil uitlezen, krantje of geen krantjequote:Op maandag 22 maart 2010 12:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij hebt smaak!
Leuk dat jullie er waren, gister (degenen die er waren dus). Vond het echt zo'n leuke dag... *blij zucht*
Wie heeft hem al uit?
maar heb je Dubbel Leven al wel op je boodschappenlijstje staan, of ja je eers Cadans lezen ?quote:Op maandag 22 maart 2010 12:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben gisteren helemaal vergeten om je veel plezier te wensen... maar gelukkig was het dus geslaagd
Ik ben niet zo'n lezerquote:Op maandag 22 maart 2010 12:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar heb je Dubbel Leven al wel op je boodschappenlijstje staan, of ja je eers Cadans lezen ?
Ik hou je op de hoogte over het luisterboekquote:
Na bladzijde 30 van Cadans ben je reddeloos verloren en een lijdzame prooij van een page turnerquote:
Thanks... ik heb daar gewoon niet veel geduld voor... alleen op vakantie eventueel... maar thuis ben ik met laptop, internet, tv en sporten teveel afgeleidquote:Op maandag 22 maart 2010 12:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik hou je op de hoogte over het luisterboek
nee ik denk dat men er op doelde, dat hij er op leekquote:Op maandag 22 maart 2010 08:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik moest me net ook dwingen om te stoppen, er moet immers ook gewerkt worden, maar ik durf te wedden dat ik em voo1 1 aplrik uit heb, het is alweer een pageturnerquote:Op maandag 22 maart 2010 12:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Na bladzijde 30 van Cadans ben je reddeloos verloren en een lijdzame prooij van een page turner
Maar wellicht komt de schrijver nog eens met een luisterboek variant op de markt
Da's sneu voor 'mquote:Op maandag 22 maart 2010 12:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee ik denk dat men er op doelde, dat hij er op leek
Waxxer overdrijft. Nathan heeft gewoon ook zo'n pet op vaak, da's allesquote:
wellke film hebben jullie uiteindelijk gezien gisteren ?quote:Op maandag 22 maart 2010 12:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik moest me net ook dwingen om te stoppen, er moet immers ook gewerkt worden, maar ik durf te wedden dat ik em voo1 1 aplrik uit heb, het is alweer een pageturner![]()
ow.....
en Nathan, hij is heel erg aardig en vriendelijk, maar het is ook een roofdier
Ok danquote:Op maandag 22 maart 2010 12:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waxxer overdrijft. Nathan heeft gewoon ook zo'n pet op vaak, da's alles
Oke oke oke oke oke ja nou....quote:Op maandag 22 maart 2010 12:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waxxer overdrijft. Nathan heeft gewoon ook zo'n pet op vaak, da's alles
ik vond zijn jack postief verrassendquote:Op maandag 22 maart 2010 12:52 schreef wonderer het volgende:
Ik vond zijn "ensemble" erg smaakvol, inclusief pet
Jij ziet weer dingen, non-empaat!quote:Op maandag 22 maart 2010 12:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
ow.....
en Nathan, hij is heel erg aardig en vriendelijk, maar het is ook een roofdier
The Roadquote:Op maandag 22 maart 2010 12:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wellke film hebben jullie uiteindelijk gezien gisteren ?
lees jij wel eens tweets van mensen die je volgt?quote:Op maandag 22 maart 2010 12:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wellke film hebben jullie uiteindelijk gezien gisteren ?
ow dus hij zat zich niet aan je op te gelen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |