Tot hoe laat mag jij eigenlijk laptoppen van de nachtzusters?quote:
tot wanneer ik wil neem ik aan? er is alleen een policy van de tv enzo op kamers voor meer mensen, das na half elf wel einde hoor (de meeste mensen slapen dan al, ze liggen hier niet voor niets natuurlijk)quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Tot hoe laat mag jij eigenlijk laptoppen van de nachtzusters?
Kan je nog sterker worden!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:32 schreef z80 het volgende:
ook weer thuis.
blijk dat we nog een week met t-shirt trainen![]()
na het zwemmen even bij mijn ouders langs geweest.
Jazeker. Nou ja, met ijs.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:38 schreef ColdFeet het volgende:
Slaap lekker Elf!
Minilot, drink je je rum zo, puur?
Ah voorbakken van het korstdeeg is da truuc dusquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:21 schreef minilot het volgende:
Als je je korstdeeg netjes blind voorbakt dan kun je er bij wijze van spreken erwtensoep in doen, en dan is het nog oké. Aangezien de vulling van een quiche normaal gesproken nogal vol zit met room en ei is het nergens voor nodig om bang te zijn voor natte groenten.
Dat een T shirt zoveel weerstand kan geven he?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:32 schreef z80 het volgende:
ook weer thuis.
blijk dat we nog een week met t-shirt trainen![]()
na het zwemmen even bij mijn ouders langs geweest.
voel even hoe zwaar een shirt is als deze uit de was komt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat een T shirt zoveel weerstand kan geven he?
Dit jaar doet Yvon Jaspers het.quote:
Kan het me helemaal voorstellen, alleen is het lang geleden dat ik met gewone kleding in het water gelegen hebquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:00 schreef z80 het volgende:
voel even hoe zwaar een shirt is als deze uit de was komt.
en ik heb geen strak zittende kleding.
gevolg is dat je bijna stil ligt in het water, en met vlinderslag met moeite je schouders boven water krijgt.
rugslag is helemaal een ramp met een shirt dat lekker aan je schouders/armen plakt als je deze boven water komen.
Nee, goedkope bruine Players!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:45 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben dol op rum, maar puur vind ik het niet geweldig! Welke drink je? Captain Morgan?
OT; je sig doet me denken aan Suske & Wiske..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Nee, goedkope bruine Players!
Er was nog een halve fles over na het inmaken van een boel rozijnen.
Dat is dan ook hartstikke de bedoeling.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:31 schreef Torrio het volgende:
[..]
OT; je sig doet me denken aan Suske & Wiske..![]()
Vroeg me al af waar ik dat idee in godsnaam vandaan had haha.. gelukkigquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:34 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat is dan ook hartstikke de bedoeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |