Tot hoe laat mag jij eigenlijk laptoppen van de nachtzusters?quote:
tot wanneer ik wil neem ik aan? er is alleen een policy van de tv enzo op kamers voor meer mensen, das na half elf wel einde hoor (de meeste mensen slapen dan al, ze liggen hier niet voor niets natuurlijk)quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Tot hoe laat mag jij eigenlijk laptoppen van de nachtzusters?
Kan je nog sterker worden!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:32 schreef z80 het volgende:
ook weer thuis.
blijk dat we nog een week met t-shirt trainen![]()
na het zwemmen even bij mijn ouders langs geweest.
Jazeker. Nou ja, met ijs.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:38 schreef ColdFeet het volgende:
Slaap lekker Elf!
Minilot, drink je je rum zo, puur?
Ah voorbakken van het korstdeeg is da truuc dusquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:21 schreef minilot het volgende:
Als je je korstdeeg netjes blind voorbakt dan kun je er bij wijze van spreken erwtensoep in doen, en dan is het nog oké. Aangezien de vulling van een quiche normaal gesproken nogal vol zit met room en ei is het nergens voor nodig om bang te zijn voor natte groenten.
Dat een T shirt zoveel weerstand kan geven he?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:32 schreef z80 het volgende:
ook weer thuis.
blijk dat we nog een week met t-shirt trainen![]()
na het zwemmen even bij mijn ouders langs geweest.
voel even hoe zwaar een shirt is als deze uit de was komt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat een T shirt zoveel weerstand kan geven he?
Dit jaar doet Yvon Jaspers het.quote:
Kan het me helemaal voorstellen, alleen is het lang geleden dat ik met gewone kleding in het water gelegen hebquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:00 schreef z80 het volgende:
voel even hoe zwaar een shirt is als deze uit de was komt.
en ik heb geen strak zittende kleding.
gevolg is dat je bijna stil ligt in het water, en met vlinderslag met moeite je schouders boven water krijgt.
rugslag is helemaal een ramp met een shirt dat lekker aan je schouders/armen plakt als je deze boven water komen.
Nee, goedkope bruine Players!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:45 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben dol op rum, maar puur vind ik het niet geweldig! Welke drink je? Captain Morgan?
OT; je sig doet me denken aan Suske & Wiske..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Nee, goedkope bruine Players!
Er was nog een halve fles over na het inmaken van een boel rozijnen.
Dat is dan ook hartstikke de bedoeling.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:31 schreef Torrio het volgende:
[..]
OT; je sig doet me denken aan Suske & Wiske..![]()
Vroeg me al af waar ik dat idee in godsnaam vandaan had haha.. gelukkigquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:34 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat is dan ook hartstikke de bedoeling.
Nee Heineken op het moment (ja ik weet het..)quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:41 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga eens een ouderwetse wodka inschenken
Drink je Stella, Torrio?
Valkenboskwartier, in een grote zijstraat van de LvMquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:52 schreef ColdFeet het volgende:
De brouwerij zit hier vlakbij, op mijn hardlooprondjeSterker nog: vanaf het dakterras hebben we er uitzicht op
Maar jij bent een Hagenees, zie ik. Heb ik hiervoor gewoondLeuk, waar zit je ergens?
Ik denk dat ik, alle liefdes in mijn leven in ogenschouw nemend, het allerallermeest van Wiske hou. Zeker Wiske onder beleid van S&W-tekenaar en -schrijver Paul Geerts!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:39 schreef Torrio het volgende:
[..]
Vroeg me al af waar ik dat idee in godsnaam vandaan had haha.. gelukkig![]()
Die zitten hier niet.. In het gedeelte waar ik woonquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:59 schreef ColdFeet het volgende:
Leuk, het Valkenboskwartier, heb ik ook gewoond destijds! Ik mis alle obscure Turkse en anderszins islamitisch aandoende winkeltjes van daar
Zit jij nou mij een beetje uit te lachen wegens vriendesloos-induced-aangeschotenheid?quote:
Ja! Dat komt me heel bekend voorquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:59 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik denk dat ik, alle liefdes in mijn leven in ogenschouw nemend, het allerallermeest van Wiske hou. Zeker Wiske onder beleid van S&W-tekenaar en -schrijver Paul Geerts!
[ afbeelding ]
De eigenwijsheid, de brutaliteit, in combinatie met de goedhartigheid en net op het randje zijn van een kind en een mevrouw, echt ZO gaaf!
Nee, ik lach je blijmoedig en in herkenning toequote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:03 schreef minilot het volgende:
[..]
Zit jij nou mij een beetje uit te lachen wegens vriendesloos-induced-aangeschotenheid?
Ik durf niet meer te lachenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:03 schreef minilot het volgende:
Zit jij nou mij een beetje uit te lachen wegens vriendesloos-induced-aangeschotenheid?
Je kunt er als toerist gewoon inquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:24 schreef Torrio het volgende:
Noord-Korea?! Daar kom je nooit meer levend vandaan
Ik heb het eerste seizoen gekeken en besloten daarna nooit meer een seizoen te kijken. Ik denk soms nu nog aan die mensen, het heeft diep indruk gemaakt. Ik vond het overigens een erg goed in elkaar gezet programma met de juiste toon. Confronterend en heftig dus ja, maar ik kijk graag tv om iets te leren of voor entertainment en dit kwam gewoon heel dichtbij emoties die ik toch liever bewaar voor familie en vrienden.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:47 schreef golfer het volgende:
Heb weer een aflevering van Over mijn Lijk bekeken. Blijft zo confronterend en heftig elke keer om daar naar te kijken. Die jonge mensen.
Hé, een bijna-buurmanquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:54 schreef Torrio het volgende:
[..]
Valkenboskwartier, in een grote zijstraat van de LvM![]()
Helaas geen bierbrouwerij hier in de buurtNooit aan gedacht 's avonds laat een kijkje te nemen bij die brouwerij?
Ik vind je niet gestoord, maar bedenk wel dat je zelf later in de problemen kan komen omdat je geen overcapaciteit meer hebt.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:31 schreef Memento-Mori het volgende:
mag ik even jullie mening vragen?
ik zit er al een tijdje aan te denken om een nier af te staan aan een onbekende, en vandaag na het lezen van een stukje in cenz heb ik eigenlijk besloten om binnenkort het umc hier maar eens te contacteren. Vinden jullie me nu gestoord?
Ik wil het ook niet (meer) kijken. Deels door mijn eigen ervaringen met de vader van mijn kinderen, ik kan wel raden hoe het hen allemaal vergaat.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb het eerste seizoen gekeken en besloten daarna nooit meer een seizoen te kijken. Ik denk soms nu nog aan die mensen, het heeft diep indruk gemaakt. Ik vond het overigens een erg goed in elkaar gezet programma met de juiste toon. Confronterend en heftig dus ja, maar ik kijk graag tv om iets te leren of voor entertainment en dit kwam gewoon heel dichtbij emoties die ik toch liever bewaar voor familie en vrienden.
die kans lijkt me dusdanig klein dat ik die wel wil nemen en als er nu al enige aanwijzing is dat het voor mij niet goed is komt dat wel naar voren in alle onderzoeken. Ga van de week maar eens bellen ofzoquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind je niet gestoord, maar bedenk wel dat je zelf later in de problemen kan komen omdat je geen overcapaciteit meer hebt.
Begin anders eerst eens met bloed geven? Das wat minder rigoreus.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:54 schreef Memento-Mori het volgende:
die kans lijkt me dusdanig klein dat ik die wel wil nemen en als er nu al enige aanwijzing is dat het voor mij niet goed is komt dat wel naar voren in alle onderzoeken. Ga van de week maar eens bellen ofzo
doe ik alquote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Begin anders eerst eens met bloed geven? Das wat minder rigoreus.
Wel heel goed dat je er over nadenkt enzo hoor
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:13 schreef Bluezz het volgende:
Tenminste ik denk dat je bld geven bedoeld?
Waar zit die wijnwinkel?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:36 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Hé, een bijna-buurman. Ik realiseer me nu pas dat ik verhuisd ben naar een gebied waar inderdaad geen bierbrouwerij in de buurt is. Misschien is het wel tijd voor keuken en balkon-experimenten op dat gebied
Welliswaar geen brouwerij in de buurt, maar wel een wijnwinkel waar je mag proeven wat je koopt. Dat ga ik nog missen als ik hier weg ga
je bent lekker vroeg iddquote:Op zaterdag 20 maart 2010 05:23 schreef SeaOfLove het volgende:
iets beter kan btw wel : een beetje uitslapen
ik ben helemaal hyperquote:Op zaterdag 20 maart 2010 05:45 schreef MissHobje het volgende:
[..]
je bent lekker vroeg idd
hehe nouja moet kunnen toch ?
Nee, maar ik zou ´t zelf nooit doen. Wat is hiervoor de aanleiding als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:31 schreef Memento-Mori het volgende:
mag ik even jullie mening vragen?
ik zit er al een tijdje aan te denken om een nier af te staan aan een onbekende, en vandaag na het lezen van een stukje in cenz heb ik eigenlijk besloten om binnenkort het umc hier maar eens te contacteren. Vinden jullie me nu gestoord?
Mogguh, succes met je tentamenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 08:14 schreef Aure het volgende:
Goedemorgen
Ik heb zo tentamen en ik heb er geen zin in
Het is voorjaarquote:Op zaterdag 20 maart 2010 08:17 schreef LieLie het volgende:
goedemorgen!
fijne dag allemaal!
ik moet zo werken, maar denk niet dat het druk wordt met dit sneue weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:04 schreef SeaOfLove het volgende:
op zaterdag tentamen?
Ik ben er ook bijna elke dagquote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oh, joh!
Daar kom ik bijna iedere dag![]()
![]()
Behalve in het weekeinde dan
voor mij gaat er zo ontbijt gemaakt wordenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:07 schreef Aure het volgende:
[..]
Jup, doen ze wel vaker bij de erasmus
Ja maar in Belgie is beter pils dan hier. Stella, Jupilerquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:59 schreef ColdFeet het volgende:
't Is toch gewoon pils, Borisz? Niet vies, maar ook niet supergeweldig speciaal? Ik drink alleen bier in de zomer, sowieso
Ugh, wat een narigheid op de zaterdagmorgen! Succes, ga je wat leuks doen vanmiddag?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 08:14 schreef Aure het volgende:
Goedemorgen
Ik heb zo tentamen en ik heb er geen zin in
Goedemorgen allemaal, heeeeeeeeerlijk uitgeslapen! Tot 10.00 uur! Wat een feest en wat was dat lang geleden dat ik zo lang geslapen heb........quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kan je nog sterker worden!![]()
Tezz, help me! Ik vind mijn eigengemaakte mayo nooit echt lekker! Wat voor olie gebruik je? Wat voor azijn of citroensap? Wat doe je er verder door?
Windig, super te gek! Gefeliciteerd met een ongelofelijk leuke baan![]()
Lein, geniet van je kaas(wij hebben alles in 1x dood gemaakt tot de LK voor half 9!
)
Zo lang slapen met een kind?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:28 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen allemaal, heeeeeeeeerlijk uitgeslapen! Tot 10.00 uur! Wat een feest en wat was dat lang geleden dat ik zo lang geslapen heb........
@isa: ik heb gebruikt: 2 verse eidooiers (van de boer, dus echt vers), een theelepel dyonmosterd, een flinke theelepel witte wijnazijn (merk AH), een draai uit de pepermolen en een draai uit de zoutmolen.
Dat opkloppen dan druppel voor druppel goedkope AH zonnebloem olie erdoor (2,5 dl. in totaal).
Als laatste op smaak gebracht met een halve uitgeknepen citroen en nog wat extra zout.
Ja, met een ziek kind he, dat scheelt wel een beetje. Ze was overigens wel om zeven uur wakker (van de oorpijn), maar een paracetamol er in doet wonderen!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo lang slapen met een kind?Er was mij verteld dat je je nachtrust met een kind kan vergeten tot het minstens 30 is!
Aangezien alles in huis is (en ik hoop maar dat de eieren die deze week gekocht zijn vers genoeg zijn, ik weet even geen boer) ga ik het maar eens exact opvolgen wat je schrijft.
Als je een nier wilt afstaan voor een onbekende moet je in Nederland overigens een aardig traject in waar ook psychisch onderzoek etc bij hoort. Je kan trouwens ook beenmerg afstaan, ook dat kan levensreddend zijn. Misschien daar mee beginnen?
Ja maar de kans dat je opgeroepen gaat worden als beenmergdonor is wel heel erg kleinquote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:53 schreef Isabeau het volgende:
Als je een nier wilt afstaan voor een onbekende moet je in Nederland overigens een aardig traject in waar ook psychisch onderzoek etc bij hoort. Je kan trouwens ook beenmerg afstaan, ook dat kan levensreddend zijn. Misschien daar mee beginnen?
Jaaa zomer!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:29 schreef ColdFeet het volgende:
Zo eens even lekker een uurtje Pilates, en we gaan nog even shoppen in Antwerpen. Ik wil naar de Who's That Girl om eens wat rokjes en jurkjes te passen, heb zin in de zomer
Wat gek ja! Ik dacht ook wel dat de vraag daarnaar groot zou zijn...quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar de kans dat je opgeroepen gaat worden als beenmergdonor is wel heel erg kleinIk sta ook al 6 jaar ingeschreven als beenmergdonor, ook nog niets over gehoord ooit. Terwijl er voor mijn gevoel toch wel behoorlijk wat vraag naar zou moeten zijn, toch?
DE, wat een rottoestand is het toch ook. En eigenlijk, wat ik al een tijdje wilde vragen, hoe krijg je zoiets? Ineens? Of is er een aanleiding voor geweest? (of stel ik nu te veel prive-vragen).quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:07 schreef DarkElf het volgende:
zo vanmorgen heeft de dr nog eens benadrukt dat ik, ivm die aders die verwijd zijn, wel erg rustig moet houden (nog wat rustiger en ik ben helemaal een plantje) , geen stress, niet te veel lopen etc... maar dat steeds benadrukken hoe ernstig iets is helpt niet echt in je niet te veel zorgen maken hoor
nou ja maandag die behandeling en dat is dat risico ook weer weg.... ik hoop dat ik dan eens gewoon kan gaan herstellen, die complicaties ben ik echt erg beu eigenlijk... nou ja ben alles beu hoor
zover ik weet: ik had galstenen blijkbaar, daarvan is er een vastgeraakt waardoor die de alvleesklier is gaan irriteren die als reactie daarop is gaan ontsteken op een hele heftige manier (necrotiserend noemen ze dat, das met afsterving van weefsel), kreeg een cyste op de al zieke alvleesklier.... en nu zijn we bijna 5 weken verder...quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
DE, wat een rottoestand is het toch ook. En eigenlijk, wat ik al een tijdje wilde vragen, hoe krijg je zoiets? Ineens? Of is er een aanleiding voor geweest? (of stel ik nu te veel prive-vragen).
ja maar ik mag de komende 3 weken wrs nog niets eten dus dan is het niet echt prettigquote:
Waarom mag je nog niets eten dan?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:22 schreef DarkElf het volgende:
ja maar ik mag de komende 3 weken wrs nog niets eten dus dan is het niet echt prettig
Shit op shit op shit op shitquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:13 schreef DarkElf het volgende:
zover ik weet: ik had galstenen blijkbaar, daarvan is er een vastgeraakt waardoor die de alvleesklier is gaan irriteren die als reactie daarop is gaan ontsteken op een hele heftige manier (necrotiserend noemen ze dat, das met afsterving van weefsel), kreeg een cyste op de al zieke alvleesklier.... en nu zijn we bijna 5 weken verder...
de alvleesklier kan alleen genezen met rust. elke keer als je iets eet gaat hij echter aan het werken en das dus niet de bedoeling. doordat ze een sonde aangelegd hebben (yeah shakesquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Waarom mag je nog niets eten dan?
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:21 schreef SeaOfLove het volgende:
milou druk bezig met lezen.... wat staat hier? (cnk had poep geschreven op haar tekenbord) milou dus van : puh oh eh puh! ik van heel goed milou! en wat staat er dan? milou: kut!
Ik had ook al zoiets vanquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:24 schreef DarkElf het volgende:
oh en misschien heb ik iets gemist maar is cnk weer terug in the picture?
ja dat blijkt. ik wist niet eens wat hij deed maar blijkbaar is hij erg belangrijk..quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:25 schreef Bluezz het volgende:
De alvleesklier schijnt een van de lastigste organen te zijn om te genezen als er iets mee is.
Klaar ben je ermee
das altijd okquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:26 schreef Tezz het volgende:
Ohhhh DE het klinkt niet alleen afschuwelijk, het is ook afschuwelijk! Maar je lijf is goed bezig met herstellen! Ik gooi nog een handje extra positieve energie jouw kant op!
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:26 schreef DarkElf het volgende:
ja dat blijkt. ik wist niet eens wat hij deed maar blijkbaar is hij erg belangrijk..
quote:De alvleesklier (pancreas) is een langwerpig orgaan van ongeveer 12,5 cm dat zich in het bovenste gedeelte van de buik achter de maag bevindt en een uitgang heeft in de dunne darm. De alvleesklier speelt een belangrijke rol in het spijsverteringsproces. De klier produceert namelijk enzymen die eiwitten, vetten en koolhydraten helpen verteren zodat ze door de dunne darm kunnen worden opgenomen. Daarnaast heeft de alvleesklier een endocriene functie: in speciale cellen worden hormonen - waaronder insuline - geproduceerd. Insuline regelt het gebruik en de opslag van glucose, de belangrijkste energiebron van het lichaam.
Is hij ooit weggeweest uit SOL's hart?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:24 schreef DarkElf het volgende:
oh en misschien heb ik iets gemist maar is cnk weer terug in the picture?
sinds een week of 5 spreken we in het weekend af, vorige week voor het eerst sinds begin december een heel weekend samen doorgebracht. en nu gaat hij zo weer naar huis, heb mijn eigen plannen voor vanavondquote:
geen ideequote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is hij ooit weggeweest uit SOL's hart?
Mwa.... geen koorts meer, maar nog wel enorme oorpijn en verstopte holtes. Maar, ze heeft haar kleurdoos weer aangeraakt en staat nu met sjaal, muts, jas aan buiten naar het airbrushen van haar vader te kijken. Zal ze zometeen wel weer omvallen op de bank, maar het gaat steeds beter!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:28 schreef Bluezz het volgende:
Tezz gaat het al beter met B. nu?
En yay voor het uitslapen
Ja, echt zielig voor zo'n kleine wup. Ze maakte er ook echt een heel groot drama van en ik moest continue haar handje vasthouden....quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:34 schreef DarkElf het volgende:
mooi zo tezz, ze is flink ziek (geweest) zeg..
lijkt mij logisch ... beetje uitbuiten is niets mis meequote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja, echt zielig voor zo'n kleine wup. Ze maakte er ook echt een heel groot drama van en ik moest continue haar handje vasthouden....
Yup, het is een essentieel orgaan. Maar mss kan Isa of Lein dat toelichten, maar ik heb ook wel eens gehoord dat iemand zonder dat ding leefde. Als ik dit allemaal zo lees, snap ik niet dat je hem kan missen eigenlijkquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:29 schreef DarkElf het volgende:
ah kijk info...
ja die insuline, door deze onsteking kan ook je insuline in de problemen komen idd (suikerziekte als complicatie kan) dus hebben ze 3 weken elke dag 4x mijn suikerspiegel moeten prikken om te zien of dat goed bleef gaan.
ik wandel wel door de gang maar tot de behandeling maandag voorbij is hebben ze liever dat ik zoveel mogelijk bedrust houd... daarna gaan we gewoon weer verder met lopen natuurlijk (spierpijn krijg je daarvan na die weken johquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yup, het is een essentieel orgaan. Maar mss kan Isa of Lein dat toelichten, maar ik heb ook wel eens gehoord dat iemand zonder dat ding leefde. Als ik dit allemaal zo lees, snap ik niet dat je hem kan missen eigenlijk
Jammer dat je (nog) niet mag eten, dat zijn vaak van die momenten om naar toe te leven.
Mag je soms wel een klein wandelingetje over de gang of door het ziekenhuis of is dat ook al 'gevaarlijk'?
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:36 schreef Tezz het volgende:
Ja, echt zielig voor zo'n kleine wup. Ze maakte er ook echt een heel groot drama van en ik moest continue haar handje vasthouden....
Hahaha dat doet ze inderdaad! Maar geeft niets, extra reden om haar eens goed te verwennen....quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:36 schreef DarkElf het volgende:
[..]
lijkt mij logisch ... beetje uitbuiten is niets mis mee
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:42 schreef Bluezz het volgende:
Yeah Xena springt op de bank en drinkt weer uit de rode gieter![]()
wat goed!!!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:42 schreef Bluezz het volgende:
oorontsteking is ook niet niks hoor. ik ben er btw niet helemaal bij, dus ik haak even af. kind onder de douche zetten enzo. even een extra dikkequote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
Go Xanaquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:42 schreef Bluezz het volgende:
En u heer Vork? Hoest met u en mevrouw Vork?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:59 schreef Vork het volgende:
Gelukkig is er ook weer goed nieuws, zo te lezen.
Met mij gaat het prima. Ik heb een beetje onverwacht toch een jaarcontract gekregen. Hoewel het zeker niet mijn droombaan betreft, heb ik in elk geval werk en inkomen. Dat geeft mij een hoop rust.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En u heer Vork? Hoest met u en mevrouw Vork?
Ze hebben veel oranjezooi daar zag ik eergister!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:11 schreef borisz het volgende:
Heb mijn eerste oranjeshirt voor het al binnen. Slechts 1,60 voor bij de action. Prima ding en hoeft maar even mee te gaan
zeg het nou niet te hard. straks ligt de hele zaal volquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:18 schreef DarkElf het volgende:
je valt wel lekker af van de sondevoeding, net eens op een weegschaal gestaan en ik weeg zeker 8-9 kilo minder .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:23 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zeg het nou niet te hard. straks ligt de hele zaal volik denk het ook hoor, dus t trekt wel bij als ik weer ga bewegen en eten... maar volgens de fysio zal niet al het gewicht terugkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zie het ook aan mijn benen vooral, die een stuk dunner zijn geworden.
de mr knuffelde mij van de week en die zei ook al dat mijn schouders kleiner waren..♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
vast!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:26 schreef Stereotomy het volgende:
Is Xena eigenlijk vernoemd naar de warrior princess?
niet al die curves verliezen hequote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik denk het ook hoor, dus t trekt wel bij als ik weer ga bewegen en eten... maar volgens de fysio zal niet al het gewicht terugkomen.
de mr knuffelde mij van de week en die zei ook al dat mijn schouders kleiner waren..
enorm zat. tis ook moeilijk om met mensen over andere dingen te praten dus als er mensen zijn laat ik hun maar lekker vertellen over wat zij aan het doen zijn enzo, dat voelt beter dan stilstaan bij dat ik, buiten mijn gezondheid, niets te vertellen heb.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:40 schreef Isabeau het volgende:
DE, denk ook dat er heel veel van je lijf is gevergd de laatste tijd en ook dat kost energie. Niet zo raar en fijn dat je dan afvalt. En ik kan me goed voorstellen dat als de dokters steeds maar benadrukken hoe ernstig het is je je ook niet echt prettig voelt. Ben je het niet helemaal zat dat je hele dag draait om je ziek zijn?
lijkt mij niet hoor, daar is wel meer voor nodig dan dit denk ikquote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:45 schreef Stereotomy het volgende:
http://i.fokzine.net/upload/100317_97351_de_wo2_in_facebook.jpg
lolquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:45 schreef Stereotomy het volgende:
http://i.fokzine.net/upload/100317_97351_de_wo2_in_facebook.jpg
gelukkig maarquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
lijkt mij niet hoor, daar is wel meer voor nodig dan dit denk ik
Dat was toen ik nog erg negatief dachtquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:26 schreef Bluezz het volgende:
Lein, als er iemand is die iets toevoegt aan deze samenleving ben jij het wel. Niet meer poep praten hoor
Ja en hij is ook nog te jong voor bijvoeding natuurlijkquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:19 schreef freecell het volgende:
Slaapt. En dat is goed
En verder mwa. Gaat
Wat goed johquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:05 schreef Vork het volgende:
Met mij gaat het prima. Ik heb een beetje onverwacht toch een jaarcontract gekregen. Hoewel het zeker niet mijn droombaan betreft, heb ik in elk geval werk en inkomen. Dat geeft mij een hoop rust.
Met mevrouw Vork gaat het ook goed, ik ben nu onderweg naar Amsterdam waar ik haar over een half uurtje weer zie.
Ja, door de jongens bedacht in 2004 toen ze geboren isquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:26 schreef Stereotomy het volgende:
Is Xena eigenlijk vernoemd naar de warrior princess?
Komt wel weer idd. het is niet de meest ideale manier om gewicht te verliezenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:24 schreef DarkElf het volgende:
ik denk het ook hoor, dus t trekt wel bij als ik weer ga bewegen en eten... maar volgens de fysio zal niet al het gewicht terugkomen.
de mr knuffelde mij van de week en die zei ook al dat mijn schouders kleiner waren..
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:04 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga boodschapjes doen en ik heb net het verzoek gehad om een ijsbijtring mee te nemen![]()
Zo'n ring van dun plastic met water erin, die leg je in de vriezer en als ie bevroren is, geef je m aan een baby die tandjes krijgt. Schijnt erg lekker voor het kind in kwestie te zijnquote:
Dat dus. Het kleinkind krijgt namelijk (erg vroeg, vind ik) al z'n eerste tandjes en heeft daar last van. Dus Oma Bluezz haalt zo'n bijtring, want gaat morgen op bezoek in Rijswijk.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:31 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo'n ring van dun plastic met water erin, die leg je in de vriezer en als ie bevroren is, geef je m aan een baby die tandjes krijgt. Schijnt erg lekker voor het kind in kwestie te zijn
Ook te zien op Nederland2.quote:
Toen nietquote:Op zaterdag 20 maart 2010 05:53 schreef SeaOfLove het volgende:
ben je al klaar met de nachtdienst hobje?
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:31 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo'n ring van dun plastic met water erin, die leg je in de vriezer en als ie bevroren is, geef je m aan een baby die tandjes krijgt. Schijnt erg lekker voor het kind in kwestie te zijn
ach die 2 uurtjes per dag kom ik wel overheen.... en snurkers nog geen last van gehad.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:21 schreef Stereotomy het volgende:
Haha, mijn pa klaagde ook altijd over het bezoek van anderen.
Maar in Sneek lag hij met een snurker op de kamer
jullie komen daarna gezellig naar mijn wedstrijd kijken?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat dus. Het kleinkind krijgt namelijk (erg vroeg, vind ik) al z'n eerste tandjes en heeft daar last van. Dus Oma Bluezz haalt zo'n bijtring, want gaat morgen op bezoek in Rijswijk.
Jullie = ik alleenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:26 schreef Den_Haag het volgende:
jullie komen daarna gezellig naar mijn wedstrijd kijken?
Op welke positie hockey je eigenlijk?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:26 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
jullie komen daarna gezellig naar mijn wedstrijd kijken?
Ja, hij is 3 maanden en er is al een puntje zichtbaar. Een (achter-)neefje van ons is pas een jaar geworden en die begint nu pas. Grote verschillen dus kennelijk, ik geloof dat het gemiddelde op 6 maanden ligt.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:20 schreef DarkElf het volgende:
nu al tandjes idd? ik weet niets van baby's maar t lijkt erg vroeg idd...
oh ja het nadeel van een 4 pers kamer: als de anderen bezoek hebben ...pfff...
hoewel ik niet alleen (of met 2) zou willen liggen hoor, volgens mij zou ik dan veel te veel in mijn eigen wereld gaan leven.
sinds dit jaar in de spits. normaal verdediger.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Op welke positie hockey je eigenlijk?
Ah. Je prikt ze d'r dus wel eens in.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:30 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
sinds dit jaar in de spits. normaal verdediger.
Op bezoek bij Pa Steer?quote:
Wat leukquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:34 schreef Tezz het volgende:
Hoi!
'Iets leuks doen' met Bente werd koken op haar mini-forneusje. Ze heeft een voorraad choco-eitjes gesmolten en vervolgens een banaan geslacht en toen hebben we zitten dippen.
Daarna gingen we in bed lezen en 2,5 uur later ligt ze nog steeds te snurken, hihi..........
Ja, heb je al gescoord dit jaar D_H?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:57 schreef Stereotomy het volgende:
Ah. Je prikt ze d'r dus wel eens in.
Was een leuke koers vandaag met een prachtige winnaar.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:24 schreef kaasplankje het volgende:
pff ik kijk toch liever naar Sporza, daar weten ze gewoon meer van die jongens
Lieve moeder en dochter zijn jullie tochquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:34 schreef Tezz het volgende:
Hoi!
'Iets leuks doen' met Bente werd koken op haar mini-forneusje. Ze heeft een voorraad choco-eitjes gesmolten en vervolgens een banaan geslacht en toen hebben we zitten dippen.
Daarna gingen we in bed lezen en 2,5 uur later ligt ze nog steeds te snurken, hihi..........
Thuis, opgelucht dat hij weg is uit het ziekenhuis met al die lange Nederlandse vrouwverpleegstermensenquote:
Ja, precies in zo'n rood stukje. Gaat hier goed tekeer!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet hier
http://www.buienradar.nl/
Oe, bij jou wel ja
Meerdere kerenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, heb je al gescoord dit jaar D_H?
(een serieus bedoelde vraag mbt tot Hockey voor de duidelijkheid)
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:06 schreef Rtificial het volgende:
Hallo lieve CUL-Fokkers!
Bedankt voor jullie lieve cadeautje!!GokjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen dank!
Hallo lieve CUL-Fokkers!
Bedankt voor jullie lieve cadeautje!!Geniet er lekker van en het is jullie van harte gegund.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Lekker! Veel plezier!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:17 schreef LieLie het volgende:
HOE'A!
Ik ben morgen lekker de hele dag bij huisLekker beetje aanrommelen en hoef ook maar paar kleine dingen voor school te doen. Heerlijk!
Hallo lieve CUL-Fokkers!
Bedankt voor jullie lieve cadeautje!!Cadeautjes voor iedereen, hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Hallo lieve CUL-Fokkers!
Bedankt voor jullie lieve cadeautje!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi! Met mij gaat het redelijk. Stukje gefietst en ipv akelige pijn, spierpijn. Als: een burger die 10 km met bepakking loopt.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:24 schreef Braamyo het volgende:
ik was ook weer ff op fokhoe gaat het lieve luitjes
Dus je hebt nu alleen spierpijn? das dus goed omdat je nu geen erge pijn meer hebt toch?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:28 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hoi! Met mij gaat het redelijk. Stukje gefietst en ipv akelige pijn, spierpijn. Als: een burger die 10 km met bepakking loopt.
Hoe gaat het met jou en je enkel?
Ik heb iets gemist kennelijk?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:36 schreef Braamyo het volgende:
Dus je hebt nu alleen spierpijn? das dus goed omdat je nu geen erge pijn meer hebt toch?
Met mijn enkel gaat het naar omstandigheden goed... Heb vrijdag morgen een goeie prestatie neer gezet bij de Bateljons-loop, 9de van het bateljon, 5de van de compagnie
Maar ik weet ook dat dit nog lang niet genezen is en dat ik eigenlijk niet van die prestaties moet neerzetten, omdat de manier van voet neerzetten bij mij nog verkeerd is (voet afwikkelen) waardoor ik teveel druk om mijn enkel zet ofzo, volgens mijn luitenant, dus ik ga binnenkort eens bij de sport langs kijken of die mij hiermee kunnen helpen...
Ja het lijkt erop dat ik nu normale-geen-conditie pijn heb. Die andere pijn is er nog wel, maar minder.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:36 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dus je hebt nu alleen spierpijn? das dus goed omdat je nu geen erge pijn meer hebt toch?
Met mijn enkel gaat het naar omstandigheden goed... Heb vrijdag morgen een goeie prestatie neer gezet bij de Bateljons-loop, 9de van het bateljon, 5de van de compagnie
Maar ik weet ook dat dit nog lang niet genezen is en dat ik eigenlijk niet van die prestaties moet neerzetten, omdat de manier van voet neerzetten bij mij nog verkeerd is (voet afwikkelen) waardoor ik teveel druk om mijn enkel zet ofzo, volgens mijn luitenant, dus ik ga binnenkort eens bij de sport langs kijken of die mij hiermee kunnen helpen...
LOL army is everywhere, their taking over the worldquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:40 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja het lijkt erop dat ik nu normale-geen-conditie pijn heb. Die andere pijn is er nog wel, maar minder.
Doe maar voorzichtig hoor, dat je niks stuk maakt! Toen mijn therapeut op vakantie was, moest ik nog aan je denken, de vervangster werkte voor het leger.
Post 226?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist kennelijk?
Bluezzezoon gaat voorlopig niet verder met zijn defensie-avontuur. Staat op een soort wachtlijst, was nu ook voor zijn lengte te licht en zou daardoor toch niet door een keuring komen.
Gelukkig heeft ie nu een andere baan gevonden
Hoofd van vorige afdeling was nog part time majoorquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:41 schreef Braamyo het volgende:
[..]
LOL army is everywhere, their taking over the world
LOL!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:41 schreef Braamyo het volgende:
[..]
LOL army is everywhere, their taking over the world
Het is niet erg, het voelt nu eens 'normaal moe'.... Al zou het zeer doen, dan ben ik er nog blij mee. Maar een goeie tip!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:42 schreef cybermans het volgende:
Wat bij mij altijd goed helpt tegen spierpijn is warm douchen na de inspanning (ik wacht altijd een minuut of 10 nadat ik klaar ben aangezien je nog eventjes blijf doorzweten)
*ouder en wijzer en krakkemikkiger modus* Ja, dat begrijp ik. Maar heus, als je zo oud als ik..............(gesmoord mompelt)quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:42 schreef Braamyo het volgende:
en ja over voorzichtig/rustig aan doen, ik weet hetmaar is echt heul moeilijk als je alleen maar een *hoe'a voorwaards* mentaliteid hebt....
Je bedoelt dus eigenlijk te zeggen, dat je een goeie cooling down moet nemen, net als de wel bekende warming upquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:42 schreef cybermans het volgende:
Wat bij mij altijd goed helpt tegen spierpijn is warm douchen na de inspanning (ik wacht altijd een minuut of 10 nadat ik klaar ben aangezien je nog eventjes blijf doorzweten)
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
*ouder en wijzer en krakkemikkiger modus* Ja, dat begrijp ik. Maar heus, als je zo oud als ik..............(gesmoord mompelt)
*modus uit
Ik heb niet meegedaan, maar je verdient het hoor!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:48 schreef DarkElf het volgende:
Lieve cullers, wat een ontzettend lief en attent volk zijn jullie toch met die kaartjes die al super waren en nu ook nog met de cadeautjes...
heb 2 lekkere theetjes gehad, een luisterboek wat mij zeker enorm aanspreekt aangezien ik het verhaal in romanvorm al sinds mijn 12de in de kast heb staan en het is een van mijn lievelingsboeken. klik voor t verhaal , 2 tijdschriften (altijd fijn om wat te lezen te hebben) en een schitterend boek over schotland. En natuurlijk een kaart waarop alle namen stonden van de mensen die meegedaan hebben.
Jullie hebben mij echt enorm verrast en verwend en ik werd er helemaal verlegen van. Jullie kennen mij soms niet eens....echt super superlief. Dank jullie wel. En ook nog iets voor Rt gedaan, echt superlief.
Het was echt heel erg leuk om CF en Los te zien ook, echt gezellig gekletst en ik ben doodop nu maar wel tevreden en dankbaar voor zulke lieve mensen om mij heen.
Ja CF en Los zijn leuk hequote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:48 schreef DarkElf het volgende:
Lieve cullers, wat een ontzettend lief en attent volk zijn jullie toch met die kaartjes die al super waren en nu ook nog met de cadeautjes...
heb 2 lekkere theetjes gehad, een luisterboek wat mij zeker enorm aanspreekt aangezien ik het verhaal in romanvorm al sinds mijn 12de in de kast heb staan en het is een van mijn lievelingsboeken. klik voor t verhaal , 2 tijdschriften (altijd fijn om wat te lezen te hebben) en een schitterend boek over schotland. En natuurlijk een kaart waarop alle namen stonden van de mensen die meegedaan hebben.
Jullie hebben mij echt enorm verrast en verwend en ik werd er helemaal verlegen van. Jullie kennen mij soms niet eens....echt super superlief. Dank jullie wel. En ook nog iets voor Rt gedaan, echt superlief.
Het was echt heel erg leuk om CF en Los te zien ook, echt gezellig gekletst en ik ben doodop nu maar wel tevreden en dankbaar voor zulke lieve mensen om mij heen.
gelukkigquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Thuis, opgelucht dat hij weg is uit het ziekenhuis met al die lange Nederlandse vrouwverpleegstermensen![]()
Hij ziet er nog wel tegenop om te revalideren. Hij doet graag dingen met z'n handen, maar dat gaat nu niet echt.
Ik hoop dat die omleidingen allemaal goed zijn gelegd, en dat m'n pa nog minimaal 10 jaar meekan zonder pijn en dergelijke.
Ik voel me 25.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:50 schreef Braamyo het volgende:
[..]je bent zo oud als jij je voelt *evil grin*
Geniet lekker van de aandacht en de cadeautjes. Het is je van harte gegund.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:48 schreef DarkElf het volgende:
Mooi dat je het leuk vindt!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:48 schreef DarkElf het volgende:
heb 2 lekkere theetjes gehad, een luisterboek wat mij zeker enorm aanspreekt aangezien ik het verhaal in romanvorm al sinds mijn 12de in de kast heb staan en het is een van mijn lievelingsboeken. [url=http://www.lone-star.net/mall/texasinfo/CynthiaAnnParker.htm]klik voor t verhaal[/urlbody creme van dr. Hauschka...] , 2 tijdschriften (altijd fijn om wat te lezen te hebben) en een schitterend boek over schotland. En natuurlijk een kaart waarop alle namen stonden van de mensen die meegedaan hebben.
Het was echt heel erg leuk om CF en Los (nog een leuk Engels boek van ze gehad) te zien ook, echt gezellig gekletst en ik ben doodop nu maar wel tevreden en dankbaar voor zulke lieve mensen om mij heen.
Dat dusquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:54 schreef Stereotomy het volgende:
Ja CF en Los zijn leuk he
Geniet van je cadeaus
Is het een schortquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:17 schreef ColdFeet het volgende:
Zo. Dat was gezellig! En DE, wat vind je, dit jurkje: te jeugdig?
[ afbeelding ]
Het kleedt geweldig af
Ik heb geen idee van kleding he.... En toch.... toch denk ik dat het geen 95 kilo afkleedt......Bij mij...quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:17 schreef ColdFeet het volgende:
[ afbeelding ]
Het kleedt geweldig af
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:00 schreef DarkElf het volgende:
wat fijn dat je vader geholpen is steer en weer thuis is, nergens herstel je zo goed denk ik idd als thuis. Hoop voor je vader dat hij nu weer helemaal opgelapt is en nog een hele tijd vooruit kan
Ik ben geen fan van Henk Wijngaard.quote:
Pronte tietjesquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:17 schreef ColdFeet het volgende:
[ afbeelding ]
Het kleedt geweldig af
je bent het meer dan waar DEquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:48 schreef DarkElf het volgende:
heb 2 lekkere theetjes gehad, een luisterboek wat mij zeker enorm aanspreekt aangezien ik het verhaal in romanvorm al sinds mijn 12de in de kast heb staan en het is een van mijn lievelingsboeken. [url=http://www.lone-star.net/mall/texasinfo/CynthiaAnnParker.htm]klik voor t verhaal[/urlbody creme van dr. Hauschka...] , 2 tijdschriften (altijd fijn om wat te lezen te hebben) en een schitterend boek over schotland. En natuurlijk een kaart waarop alle namen stonden van de mensen die meegedaan hebben.
Het was echt heel erg leuk om CF en Los (nog een leuk Engels boek van ze gehad) te zien ook, echt gezellig gekletst en ik ben doodop nu maar wel tevreden en dankbaar voor zulke lieve mensen om mij heen.
Die rode wangetjesquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:17 schreef ColdFeet het volgende:
[ afbeelding ]
Het kleedt geweldig af
leuk koppiequote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:17 schreef ColdFeet het volgende:
[ afbeelding ]
Het kleedt geweldig af
Wat dat betreft kan vreemdgaan wel goedgaan......quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:58 schreef Bluezz het volgende:
CF & Los, goe gedaan en bedankt
En Steer, lekker dat je pa thuis is, met zijn eigen kleine verpleegster die de taal goed spreekt
Haartjes zijn ok, terwijl ik qua kleur en merk vreemd ben gegaan
Bluezz toch! Ik denk zomaar: als je kleinzoon dit over 20 jaar terug kan lezen......quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze is net keihard genomen door de fotograaf achter die klapdeurtjes met die kleine raampjes
Wat dan? Die zal wel eerder in de gaten krijgen dat oma soms best leuk & gewaagd uit de bocht kan vliegenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:03 schreef krakkemieke het volgende:
Bluezz toch! Ik denk zomaar: als je kleinzoon dit over 20 jaar terug kan lezen......
Bluezzzzquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze is net keihard genomen door de fotograaf achter die klapdeurtjes met die kleine raampjes
Nee,dit valt in dezelfde categorie als: je ouders doen het niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat dan? Die zal wel eerder in de gaten krijgen dat oma soms best leuk & gewaagd uit de bocht kan vliegen
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:05 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Bluezzzz
Wat Krakje zegtafblijfen, zag haar eerst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door z80 op 20-03-2010 21:10:04 (minder drinken) ]Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:05 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Bluezzzz
Wat Krakje zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
zo nu naar werk
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:09 schreef MissHobje het volgende:
[..]Lijk op jou heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
zo nu naar werk
Werk ze
1e huisje loopt nu een eindbod en maandag gaan we voor 2 e huisje ook een eind bod neerleggen en dan kijken wat er uit komtquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:38 schreef Stereotomy het volgende:
Heb jij nog iets van dat laatste huisje gehoord, Hobs? Waren ze het uiteindelijk niet eens met jullie bod?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pas maar op DH & Z80SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, logisch, het is dan ook geen tuinhuisje wat je gaat kopenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:10 schreef MissHobje het volgende:
1e huisje loopt nu een eindbod en maandag gaan we voor 2 e huisje ook een eind bod neerleggen en dan kijken wat er uit komt
Spannend en ik slaap er erg slecht van
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:10 schreef Bluezz het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pas maar op DH & Z80lotje kan er ook wel bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geintje slimmiequote:en nu werken jij
ik vind er niets aan!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:17 schreef ColdFeet het volgende:
[ afbeelding ]
Het kleedt geweldig af
van die luierbroeken..., echt hilarisch.quote:
Die harembroeken nu zijn zakken.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:18 schreef Bluezz het volgende:
Pics or
Ik vind het een beetje schorterig overkomen dat jurkjeMaar ik begrijp dan ook zelden iets van mode hoor.
Die harembroeken he? Wanstaltig, en dan zeker als je er hele strakke pijpen onder & nog eens dunne benen hebtEn die van spijkerstof zijn het ergst
Oh! Ik dacht echt die broeken waar het kruis begint te beginnen op je knieen......quote:
Nee, ik krijg er altijd alleen hoofdpijn van.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:37 schreef DarkElf het volgende:
en zo is zaterdag weer bijna voorbij en dus week 5 bijna (op morgen na)
jaja ik probeer positief te blijven al heb ik toestraks wel nog even (ineens?) heel hard moeten huilen bij de mr,... was het zo zat allemaal ineens, was zo moe en wil zo graag gewoon lekker verder met ons leven...
maar goed, eens flink huilen lucht ook wel op he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |