abonnement Unibet Coolblue
pi_4423152
[offtopic]
Drama, mooi woord....
[/offtopic]

[ontopic]
Moet voor morgen een document af hebben, maar ben op het moment blijkbaar weeres afgeleid...

Het ging de laatste tijd op zich wel weer lekkol, tot ik gisteren ineens een paar uurtjes compleet (zoals mijn psych het zou bestempelen) psychotisch werd, zonder enig genotsmiddel, behalve sigaretjes, op te hebben... Het gegeven "paranoide zijn" was in dit geval een duidelijk understatement.
Heel vaag... na een tijdje was het compleet weggezakt en nu zou ik niet eens meer kunnen vertellen wat ik nou precies ervaarde op dat moment. Als je erin zit is het allemaal zoooo logisch, maar naderhand stelt het ineens niets meer voor.

--confuus--
[/ontopic]

pi_4423170
klote, zoals eigenlijk de hele week al, ik zit weereens in een depressieve bui, maar misschien heb ik nu eindelijk de oorzaak gevonden, en misschien helpt dat niet met mijn gemoedstoestand, maar het helpt me tenminste om het te begrijpen
  maandag 3 juni 2002 @ 01:34:10 #253
4605 KingShakur
back.... really...
pi_4423206
* KingShakur voelt zich al maanden goed
A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
  maandag 3 juni 2002 @ 09:22:31 #254
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_4424373
Vermoeid. Ben erg verbrand door de zon en heb dus moeilijk kunnen slapen. Maar ben wel gelukkig...
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_4424386
Moe, gelukkig, opgelucht en levend.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_4424392
quote:
Op maandag 03 juni 2002 09:22 schreef SEMTEX het volgende:
Vermoeid. Ben erg verbrand door de zon en heb dus moeilijk kunnen slapen. Maar ben wel gelukkig...
Ach gut semmie


Naja ik voel me weer aardig gaar
Ben ziek vandaag Moest vanmorgen bijna kotsen Klote dus
gelukkig niet verbrand

Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
pi_4425759
Ben met m'n hoofd weer teveel bij de verkeerde dingen... Gelukkig vanmiddag cursus, ff wat afleiding
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')