Gezelllig, mag je nu wat te eten voor me makenquote:
Ik ben je bitch nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:17 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Gezelllig, mag je nu wat te eten voor me maken
Pandaquote:
hihihiquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben je bitch nietDat doe ik alleen voor Ezechielk.
Ja toch?quote:
nou vooruit ik wil best iets te eten voor jou maken maar ik reken wel 1000 euro per seconde dat ik bezig benquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:17 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Gezelllig, mag je nu wat te eten voor me maken
quote:
Ik wil trouwens ook wel voer voor je maken, maar dan moet je niet zielig gaan doen als je voedselvergiftiging krijgtquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:23 schreef Panda72 het volgende:
[..]
nou vooruit ik wil best iets te eten voor jou maken maar ik reken wel 1000 euro per seconde dat ik bezig ben
1000 euro!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:23 schreef Panda72 het volgende:
[..]
nou vooruit ik wil best iets te eten voor jou maken maar ik reken wel 1000 euro per seconde dat ik bezig ben
dat klinkt beterquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil trouwens ook wel voer voor je maken, maar dan moet je niet zielig gaan doen als je voedselvergiftiging krijgt
* DevilsWhore schopt een kip naar 3keernix toe.quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil trouwens ook wel voer voor je maken, maar dan moet je niet zielig gaan doen als je voedselvergiftiging krijgt
* 3keernix Kijkt het kippetje lief aan.. Ik...Ik kan het niet!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
* DevilsWhore schopt een kip naar 3keernix toe.
Hup, slachten dat beest!
Dus je wilt graag voedselvergiftigingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |