En dan allemaal van die halve prijzen, en dan zeggen dat hij geen wisselgeld heeft zodat hij geen geld terug kan geven.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk dat we Pietje op een idee brengen en hij z'n douche aan de buurt gaat verhuren. Vanaf volgende week maandag
*grmbl*quote:
Dat is waar, maar goed, in Gouda worden die spulletjes toch weer gestolenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
Pietje lacht ons allemaal uit want hij heeft geld over voor mooie spulletjes en/of leuke dingen en wij niet.
Hij woont daar alleen maar omdat het woord "goud" in de naam zit.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is waar, maar goed, in Gouda worden die spulletjes toch weer gestolen
Of hij schroeft de tijd naar benedenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dan allemaal van die halve prijzen, en dan zeggen dat hij geen wisselgeld heeft zodat hij geen geld terug kan geven.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij woont daar alleen maar omdat het woord "goud" in de naam zit.
Expres het warme water eraf knallen als de buurman net met zijn kop vol shampoo staat zodat hij er nog een muntje in moet gooienquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Of hij schroeft de tijd naar beneden
ik zei net vorig topic dat het kutweer is, kom jij aan met je lekkere weer, waar dan?/quote:
Had ik broodje?quote:
En die verkoopt hij dan met woekerprijzen terug aan de gemeentequote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Wedden dat ie die a al van de naamborden heeft gehaald?
Ik denk niet dat het over hetzelfde gaat, we hebben het over een echte warme bakker, met een bakkerij achter de winkel enzoquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bonkies, die zijn van Molcro/Unipro als ik het goed heb. Ik zit te lang in de foodwereld.
Het is helemaal geen kutweer, gek!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:20 schreef Toverheks het volgende:
ik zei net vorig topic dat het kutweer is, kom jij aan met je lekkere weer, waar dan?/
Ik denk dat Pietje stiekem ook al een politieke partij heeft opgericht, hij wil uiteindelijk zelf gemeente zijnquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En die verkoopt hij dan met woekerprijzen terug aan de gemeente
Je hebt ook echte warme Molcrobakkers. Met Molcroconcepten, waaronder Bonkies. Vandaar.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:21 schreef Leandra het volgende:
Ik denk niet dat het over hetzelfde gaat, we hebben het over een echte warme bakker, met een bakkerij achter de winkel enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |