Morgenochtend is de herhaling op tv!quote:Op maandag 3 januari 2011 07:16 schreef Susi het volgende:
Oh shoot, helaas te laat. Maar even kijken of het terug is te vinden
Ik ben er de 7e in Hedon en misschien de 8e ook nog wel in Patronaatquote:
Jups, en dan vervolgens ook op Eurosonic.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik ben er de 7e in Hedon en misschien de 8e ook nog wel in Patronaat
Ga je ook foto's maken?
Zoals hierboven gezegd dien je eerst toestemming te vragen. Dat kan door te mailen naar forum@fok.nl. Als dat geregeld is mag je de enquête plaatsen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:58 schreef Marikehazenberg het volgende:
Voor school moet ik een soort van spreekbeurt houden.
En nu zocht ik iets makkelijks waar ik veel van weet dus het gaat over Wende :p
En nou moet er bij het verslag ook een interview of enquête.
Dat interview ging jammer genoeg niet door (want die geeft ze de eerstkomende tijd niet) maar ik heb wel een enquête gemaakt.
En nu is dus mijn vraag: willen jullie 'm misschien invullen ?
Het zijn 25 vragen dus je bent er als het goed is niet al te lang mee bezig !
Weet niet of je zulke oproepjes mag doen op deze site (ga direct de regels doorlezen ) maar het is niet bedoeld om reclame te maken. Wil alleen wat meer dan 1 persoon als invuller hebben van de enquête![]()
Trouwens voor de mensen die het nog niet weten: 1 april komt de dvd van carré uit![]()
Ter promotie van, hij is geupload op 21 september, ruim een maand voordat de opnames voor de dvd waren ;-)quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:24 schreef Susi het volgende:
[..]
Is dat van een komende DVD of 'gewoon' ter promotie van het album ?
Jup! Ik ben in Zwolle te vindenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:08 schreef Hallojo het volgende:
Binnenkort weer een tour. Wie gaan er allemaal?
Ik in Amersfoort.quote:
Dat is nog een last-minute optie, ik zit daar om de hoek op schoolquote:
Amersfoort is uitverkocht helaas.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat is nog een last-minute optie, ik zit daar om de hoek op school
Ga met bekenden naar Zwolle, dat is toch leuker dan alleen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |