abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_260327
Sorry, Buswatcher, als je het allemaal als beschuldigingen naar enkel jouw persoon hebt gelezen, dat was niet zo bedoeld, ondanks dat ik jouw post 'quootte' als aanleiding voor mijn post. Het sloeg dus meer op het geheel van deze topic. OK ?
  zaterdag 22 april 2000 @ 14:54:00 #52
3238 Guillotine
Don't lose your head!
pi_260328
quote:
op 04-22-2000 om 03:15 AM schreef R@b het volgende:
Ik ben gelukkig niet het toonbeeld van een dolgedraaide fan, die hem hier ten kostte van alles loopt te verdedigen.

Ik dolgedraaid?, zeer zeker niet. Ik een fan?, Zelfs meer dan dat. Ten koste van alles?, zoals wat dan?
Verdedigen?, dat mag jij zeggen, maar ik ben misschien wel een van de weinigen die er het lef ervoor heeft.

quote:

Bovendien nam Seki niets terug van de opmerkingen die hij maakte (of de Aktueel maakte) over de andere bussagiers.
Als ik Seki was zou ik ook de Aktueel aanklagen, want het was nog al wat, wat daar over andere bussagiers werd geschreven.

Waarom zou Seki de Aktueel aan moeten klagen?, Als de andere passagiers zich benadeeld voelen door de Aktueel, dan kunnen zij dit beter zelf doen. Daarnaast heeft Seki het druk genoeg, om zijn eigen leven weer op poten te zetten.

quote:

Barend en van Dorp hadden ook veel feller door moeten vragen over de ideeen die hij had omtrent het meedoen aan dit programma. Nu komt hij op mij naief over. ""Ik kom op tv heel anders over dan dat ik in werkelijkheid ben"". JA HALLO big-brother nooit gezien ofzo !!!

Hier ben je in hetzelfde stukje wel heel erg tegenstrijdig. Eerst vermeld je dat Barend en van Dorp feller door hadden moeten vragen. Vervolgens neem je het Seki kwalijk, als hij zegt dat hij op televiesie (het beeld dat door SBS6 is geschetst) anders overkomt dan de dagelijkse werkelijkheid.

quote:

Seki zegt nu letterlijk dat hij De Bus is UIT-gezet. Iets wat wij hier al veel eerder genoemd hebben. Maar waarom zei hij tegen de passagiers dan heel wat anders ??? ""Het is mijn spelletje niet meer, ik zag het meer als een strijd"" dat vertelde hij toen hij eruit ging.
Dat lijkt me dus gelogen toen. ONEERLIJK dus, net waarvan hij de andere passagiers beschuldigd.

Zie de reactie van Meister, beter dan hem kan ik het niet verwoorden.

Kom op zeg. Heb je hem niet gezien toen hij zijn gele kaart had gekregen, hoe aangeslagen hij was? Op dat moment stond hij alleen, van de zogenaamde hulpverleners in De Bus had hij net een ferme tik uitgedeeld gekregen. Ik denk dat het niet goed mogelijk is om terugblikkend te zeggen dat hij het zó en zó had moeten doen. Op dat moment was de situatie voor hem ongetwijfeld verwarrend en moeilijk objectief te beoordelen.
Ik denk dat de mental coach hem op dat moment heel veel, wat hij niet meende kon laten zeggen. En veel van zijn woede en verontwaardiging zal pas ontstaan zijn, op het moment dat hij De Bus had verlaten en hij zich pas goed realiseerde wat hem was overkomen.

quote:

Ik vind het nogal laf door wel in de Aktueel een grote bek open te zetten over je mede passagiers en bij BvD te zeggen ""Daar laat ik me niet over uit""
De Aktueel ook maar aanklagen dan lijkt mij, als dat verzinsels zijn van de journalist.

Wederom een herhaling van wat je al eerder zei. Volgens mij, maar corrigeer me als ik het fout heb, heeft Seki gezegd dat hij met de andere passagiers niet kon opschieten omdat ze zich anders voordeden dan werkelijk zijn. Met uitsluiting van Bullent, die volgens Seki wel zichzelf bleef.

quote:

Één ding is in ieder geval duidelijk hij is De Bus uitgezet. En dat vond ik een grote schande, nog steeds. Ik heb daar uitgebreid vermelding van gedaan op mijn site indertijd.
Walgelijk vond ik het gedrag van met name Bart in t Hout.

En toch wil je niet inzien dat Seki's bedoelingen bedoeld zijn om zich te verschonen van hetgeen SBS6 van hem heeft gemaakt

quote:

Wel jammer dat hij zo weinig wil/kan/mag ?? vertellen over de aanklachten tegen SBS6.
Dat het een hele aardige jongen kan zijn bewees hij wel wanneer hij zijn zoontje belde, of als iemand het moeilijk had in De Bus.
Maar je kan toch moeilijk hier gaan verkopen dat Seki een voorbeeld is van zoete lieve gerritje

wie heeft hier Seki proberen te verkopen als een zoete lieve Gerritje?

Overigens was het niet mijn bedoeling je te raken met mijn woorden "ook jij bent een sensatiezoeker".
Sorry daarvoor

------------------
Ik weet best wel veel, maar er valt zoveel te weten

[Dit bericht is gewijzigd door Guillotine (Datum 22 April 2000).]

pi_260329
Hannes,

Het zit iets anders in elkaar dan je schetst. Er is altijd met iedere gast een voorgesprek. Dat is ook met Seki zo geweest. dat er vervolgens in de opname/uitzending op een iets andere manier op de dingen wordt ingegaan is de gebruikelijke gang van zaken bij al dit soort programmaas. Dat B en V D niet goed zouden zijn ingelicht, is onzin. Er zit een zeer groot en ervaren redactie op dat programma. Zij B en D bepalen wat wel en niet in het programma komt. Al dan niet verdraaid.

pi_260330
quote:
op 04-22-2000 om 02:44 PM schreef Moor het volgende:
Sorry, Buswatcher, als je het allemaal als beschuldigingen naar enkel jouw persoon hebt gelezen, dat was niet zo bedoeld, ondanks dat ik jouw post 'quootte' als aanleiding voor mijn post. Het sloeg dus meer op het geheel van deze topic. OK ?

Moor, ook mijn fout. Ik had 'in deze topic' opgevat als 'in deze post'. Voor de duidelijkheid is het beter als je reacties m.b.t. een quote en reacties m.b.t. het gehele topic apart post.

zaterdag 22 april 2000 @ 15:40:00 #55
3238 Guillotine
Don't lose your head!
pi_260331
quote:
op 04-22-2000 om 03:16 AM schreef Bus watcher het volgende:

KNIP

Guillotine, eerste beschuldig je me van het hebben van een (voor)oordeel (overigens zonder uitleg) en vervolgens beoordeel je me zelf als sensatiezoeker. Geef a.u.b. inhoudelijk commentaar en speel niet op de persoon.

Seki is als persoon beschadigd door het beeld wat SBS6 is neergezet, zowel tijdens als na zijn bus periode. Dit betreffende beeld, welke neergezet was om sensatie te maken. Ik wil best toegeven dat, dit beeld voor mij ook de JUS va het programma was. Overigens heb ik immiddels een veel mooiere Seki mogen zien (qua persoonlijkheid in de dagelijkse werkelijkheid).

Maar goed, als jij met ditzelfde beeld het programma van Barend en van Dorp gaat bekijken en vervolgens Seki aanvalt op vermeend toneelspel, dan kan ik jouw niet anders zien dan een sensatiezoeker.

Misschien is dit dan weer mijn (voor)oordeel over jouw.
Net als bij Rob kan ik niet anders zeggen ,dat het niet in mijn bedoeling lag je op de ziel te trappen. dus sorry daarvoor.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')