Oh, dat is nice! Foxtrick was de belangrijkste om bij firefox te blijven!quote:Op maandag 22 maart 2010 19:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
Er is tegenwoordig ook een FoxTrick voor Chrome. Ik denk dat ik dat eens ga proberen.
https://chrome.google.com(...)bndginomofgpagkjckik
meteen training omgezet naar keeper en defensive positions. Meerder spelers hadden wel wat aan verdedigen dus. Alleen wordt mn passentraining nu wat uitgesteld. Maar een 17.3 goed keeper/matig def is een klapper heb ik al gezienquote:Op maandag 22 maart 2010 19:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Lekker zeg! Die krijg je wel uitgetraind....althans, als je hem traint
Lekker spelertje ja!quote:
De bovenste gekocht voor 36k, anderhalve training gegeven.quote:22-03-2010
Je hebt een speler verkocht en 181 600 ¤ ontvangen.
22-03-2010
Je hebt een speler verkocht en 62 561 ¤ ontvangen
Echt lekker. Redelijk--->goed?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De bovenste gekocht voor 36k, anderhalve training gegeven.
De onderste gekocht voor 16k, 1 training gegeven.
Best geinig, skilltraden voor beginners
goed ---> uitstekend wingquote:Op maandag 22 maart 2010 19:53 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Echt lekker. Redelijk--->goed?
Klopt.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:12 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Oh, dat is nice! Foxtrick was de belangrijkste om bij firefox te blijven!
idd.. ik weet alleen niet of Chrome wel wat is.. misschien toch maar eens proberen...quote:Op maandag 22 maart 2010 19:12 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Oh, dat is nice! Foxtrick was de belangrijkste om bij firefox te blijven!
Ik vind het wel wat!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
idd.. ik weet alleen niet of Chrome wel wat is.. misschien toch maar eens proberen...
Chrome is veel sneller dan Firefox in ieder geval.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
idd.. ik weet alleen niet of Chrome wel wat is.. misschien toch maar eens proberen...
icm hatyrick tool niet echt meer...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Chrome is veel sneller dan Firefox in ieder geval.
Heb je het zelf getest, of alleen het commentaar gelezen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:13 schreef elby1988 het volgende:
[..]
icm hatyrick tool niet echt meer...
Goed hequote:
Dat kan je zien bij promotiestatus, aan de rechterkant van je divisiepagina:quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:43 schreef Lyzio het volgende:
Ik zit in een VII competitie. Ik kan nog tweede worden als alles mee zit. Mijn vraag is of ik dan met die tweede plaats een promotie-duel ga spelen of niet?
quote:Divisie 7 » Promotie
Alle teams op de 1ste en 2de plaats worden gepromoveerd zonder kwalificatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |