Zeg, doe eens aardig! Zij was wel een NSF kandidaat he!quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, moet ik het doen, vind je?
Zit er een diep poëtische uitspraak aan het eind?
Ik zit al met mijn oordoppen in.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zeg, doe eens aardig! Zij was wel een NSF kandidaat he!
Maar goed, als jij er niet voor open staat en jij je in je eigen bekrompen wereldje lekker veilig voelt, dan moet je dat vooral blijven doen.
En zou ze dan nog wat mogen zeggen ook?quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:31 schreef Dirkh het volgende:
Marlous is gewoon een lekker wijf, als ik niet monogaam was geweest dan had ik het er zo op gekund.
quote:
Ik verdenk jullie er van stiekem snel te hebben gePMd met elkaarquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:31 schreef Cat22 het volgende:
Mooie lapoval Greys!![]()
Ik zou nog maar niet gaan survivelen als ik jou was.
thanksquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
25 mei (zonder Nederland)
27 mei (met Sieneke)
Nee, ze mag niet met d'r mond vol pratenquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
En zou ze dan nog wat mogen zeggen ook?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:31 schreef Cat22 het volgende:
Mooie lapoval Greys!![]()
Ik zou nog maar niet gaan survivelen als ik jou was.
ik weet het nog niet sorryquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]You're welcome!
Kom je ook op onze ESF meet?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Heuj![]()
Ik ben een vaakaaaaansie aan het uitzoeken
Wij weten ook nog niet wanneer dit wilde festijn gaat plaatsvinden hoor.quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij bent er echt op uit om mij te kwetsen he?
Dat zouden wij nooit doen!quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik verdenk jullie er van stiekem snel te hebben gePMd met elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik wil iig ergens heen waar ik geen muts op hoefquote:
MADEIIIIIIIIIIIIRA, MY DEAR!quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik wil iig ergens heen waar ik geen muts op hoef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |