Bij ons ook zoiets, bedrijfsleider was niet zo blij. Zijn jasje zat er namelijk onderquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:29 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Containertje bier van de laadklep.
Wat heb ik die chauffeur uitgelachen, en de keren daarna dat hij aankwam lachte hij mooi mee.
Knakworsten staan bij ons bij visconserven, en broodbeleg tegenover het broodquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:31 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Sowieso stond dat bij ons onlogisch....
De sauzen stonden tegenover de knakworsten en broodbeleg.
Dat staat net als bij ons bij de fruitconserven?quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Knakworsten staan bij ons bij visconserven, en broodbeleg tegenover het brood
Bij ons zijn alleen wel de tomatensauzen voor de macaroni enzo apart van de mayonaise e.d.
Dat is net zo logisch, dat hoort ook in het Oosters/Mediterraans pad te staanquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Knakworsten staan bij ons bij visconserven, en broodbeleg tegenover het brood
Bij ons zijn alleen wel de tomatensauzen voor de macaroni enzo apart van de mayonaise e.d.
Heeft ook PM. Bij mij wel iigquote:
Onze bedrijfsleider ook hoor.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bij ons ook zoiets, bedrijfsleider was niet zo blij. Zijn jasje zat er namelijk onder.. Meelossende bedrijfsleider ftw
Fruitconserven? Is dat fruit in blik? Dat staat bij ons tegenover de groente/fruit afdeling maar hoort bij groentenconserven.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat staat net als bij ons bij de fruitconserven?Wij hebben trouwens best veel koeling in verhouding met de rest.
Ja, maar het heet dus gewoon Oosters. En dan is het ineens minder logischquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:33 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat is net zo logisch, dat hoort ook in het Oosters/Mediterraans pad te staan
Jup, fruit in blikquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Fruitconserven? Is dat fruit in blik? Dat staat bij ons tegenover de groente/fruit afdeling maar hoort bij groentenconserven.
Zelden. vind er geen zak meer aanquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:35 schreef BurnaBoy het volgende:
Raavi speel jij trouwens nog wel eens grid ?
Doe je het dan op xbox ? of pc ?
Typ maar eens messages.fok.nl in op je ipod. Kom je gewoon in je inbox hoorquote:
Ja op pc dan ?quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:35 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Zelden. vind er geen zak meer aan
Zit nu aan de Modern Warfare 2
Dan doe ik dat ook evenquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jup, fruit in blik... Kga denk ik onze winkel proberen te painten
Bij ons stond de Conimex/Spaghetti en dergelijke in 1 pad.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, maar het heet dus gewoon Oosters. En dan is het ineens minder logisch![]()
Ja maar nu zie ik geen lastige envelopjesquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:36 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Typ maar eens messages.fok.nl in op je ipod. Kom je gewoon in je inbox hoor
quote:
het gaat stil wordenquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jup, fruit in blik... Kga denk ik onze winkel proberen te painten
Internationale straatquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:37 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Bij ons stond de Conimex/Spaghetti en dergelijke in 1 pad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |