In de garage verdien ik ook minimum. Maar t is er leuk.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:26 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Beetje heftruck rondscheuren op je luie gat. Al zul je dat niet hebben met een supermarkt![]()
Af en toe een bestelling klaarmaken in hoogtempo.
Het betaalde alleen slecht. dus ben ik wat anders gaan doen
Het is dan ook altijd een kutavond als de vrachtwagen na 18:00u komt.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:27 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ooh, afstapelen/overstapelen. Deed ik altijd alleen.
Vooral in schoolvakanties viel het bij ons op dat containers dramatisch gestapeld waren.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb je wel een kut dc als het nog niet aardig gesorteerd is
Ik werk ook niet bij AHquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is bij iedere AH zover ik weet?
Dat dus.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Na sluitingstijd word er bij ons niet gewerkt
Ohja dat is wel mooiquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:28 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Vooral in schoolvakanties viel het bij ons op dat containers dramatisch gestapeld waren.
Ik ben rozenknipper geweest tussen de polskisquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik heb zelfs in de scheepsbouw gewerkt
Ja ik verveelde me dus elke middag. En er liepen alleen een paar oude kerels rond. (ik was 16/17) dus ja dan heb je het snel gezien.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:28 schreef Jotcha het volgende:
[..]
In de garage verdien ik ook minimum. Maar t is er leuk.
wat een kut werk moet dat zijnquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:29 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ben rozenknipper geweest tussen de polskis
Bij ons bijna nooit verkeerd, alleen oosters en sauzen/zuren/soepen worden nog wel eens door elkaar gehaald.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:28 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Vooral in schoolvakanties viel het bij ons op dat containers dramatisch gestapeld waren.
Containertje bier van de laadklep.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ohja dat is wel mooi... Uit elkaar vallende containers op de laadklep
Ik heb in een kippenslachterij gewerkt. Tussen de turkskisquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik heb zelfs in de scheepsbouw gewerkt
Heel je armen fucked up van die doornen, 30 graden celsius en flink moeten aanpoten.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat een kut werk moet dat zijn
Staat bij ons toch bij elkaar.. Voordeel van een niet al te grote winkel.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Bij ons bijna nooit verkeerd, alleen oosters en sauzen/zuren/soepen worden nog wel eens door elkaar gehaald.
Hoe dan?quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:30 schreef Heroinjunk het volgende:
Worden jullie ook gestalkt door Juicy?
Neequote:Op donderdag 18 maart 2010 23:30 schreef Heroinjunk het volgende:
Worden jullie ook gestalkt door Juicy?
Sowieso stond dat bij ons onlogisch....quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Bij ons bijna nooit verkeerd, alleen oosters en sauzen/zuren/soepen worden nog wel eens door elkaar gehaald.
Die zitten gelukkig bij ons ook naast elkaar.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Staat bij ons toch bij elkaar.. Voordeel van een niet al te grote winkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |