Tja ik werk geen avondenquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ren altijd snel bij het magazijn weg als hij iemand zoekt die de winkel moet vegen
Ik doe meestal broodbeleg, ontbijtrommel, zuivel lang houdbaar, brood lamg houdbaar, en papier/huishoud.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
40? WTF.![]()
Ik ga dus soms nog harder dan 58 per uur. Behalve dan bij koffie/thee, broodbeleg, groenteconserven en drogmetica. Wat een kutpaden zijn dat zeg
Ik heb een keer gesplitst, dat is zo gezellig als je dat met een paar collega's mag doenquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:22 schreef Rauw. het volgende:
[..]
In mijn laatste maanden was ik sowieso magazijnman, beter kun je het niet hebben...
Beetje afstapelen/overstapelen/balenpersen/magazijn vegen/ gootstenen ontstoppen/boodschappen bezorgen
Lekker toch, je eigen tempotje, af en toe even raggen. Praatje maken met chauffeurs enzo.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:24 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik was ook magazijnman een hele zomer. Wel bij een ander bedrijf dus had iets andere taken dan boodschappen bezorgen.![]()
Maar het magazijn is idd een van de rustigste plekken die je kunt hebben
Splitsen deden we niet, wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb een keer gesplitst, dat is zo gezellig als je dat met een paar collega's mag doen
Als je bij ons magazijnman zou zijn... Damn makkelijker kun je niet verdienenquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:24 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik was ook magazijnman een hele zomer. Wel bij een ander bedrijf dus had iets andere taken dan boodschappen bezorgen.![]()
Maar het magazijn is idd een van de rustigste plekken die je kunt hebben
Splitsen deden ze bij ons bijna altijd alleen. Alleen met een groot team met z'n 2en. Splitsen is tof, toffer dan vullen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb een keer gesplitst, dat is zo gezellig als je dat met een paar collega's mag doen
Ik werk vrijwel altijd van 19:30 tot 22:00u. Als het niet zo is zijn dat uren waarvoor ik gebeld benquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tja ik werk geen avonden. Dus vegen/spiegelen hoef ik vrijwel nooit te doen. Daarentegen ren ik me soms wel dood om bij de kassa's te helpen met dingen. Iedereen bij ons doet er vrij veel naast, dus vastgestelde colli's halen lukt toch niet.
WC papier,quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:24 schreef Heroinjunk het volgende:
Drogmetica.Dat vulde ik altijd, ik ging keeiiihard.
JA GEEF DANquote:
Dan komen alle karren gemixt binnen en dan moet jij bijv. alle chipsdozen op 1 kar zetten en dat met alle paden.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:25 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Splitsen deden we niet, wat moet ik me daarbij voorstellen?
Ja inderdaad. Beetje heftruck rondscheuren op je luie gat. Al zul je dat niet hebben met een supermarktquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:25 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Lekker toch, je eigen tempotje, af en toe even raggen. Praatje maken met chauffeurs enzo.
Ik werk hooguit tot 18.00.. Meestal van 14.00 maar ook wel eens een ochtend van 8-13.. Of gewoon van 8-18quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik werk vrijwel altijd van 19:30 tot 22:00u. Als het niet zo is zijn dat uren waarvoor ik gebeld ben
Dan zijn wij dichtquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik werk vrijwel altijd van 19:30 tot 22:00u. Als het niet zo is zijn dat uren waarvoor ik gebeld ben
Heb je wel een kut dc als het nog niet aardig gesorteerd isquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan komen alle karren gemixt binnen en dan moet jij bijv. alle chipsdozen op 1 kar zetten en dat met alle paden.
Ooh, afstapelen/overstapelen. Deed ik altijd alleen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan komen alle karren gemixt binnen en dan moet jij bijv. alle chipsdozen op 1 kar zetten en dat met alle paden.
Onze teamleider werkt hier ookal 15 jaar ofzo, alleen s'avonds, en hij loopt altijd zo mooi te schelden op de AHquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:26 schreef Jotcha het volgende:
Er werkt nu een kassamiep 20 jaar bij ons.
20 JAAR IN EEN SUPER![]()
Na sluitingstijd word er bij ons niet gewerktquote:
Nee hoor, dat is bij iedere AH zover ik weet?quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb je wel een kut dc als het nog niet aardig gesorteerd is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |