50, maar de collies kloppen niet. En dat is wel 50 op datum.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:20 schreef DeLuna het volgende:
Oosters snap ik ook niet want er staat ook saus en spaghetti bij. Saus hoort eerder bij sauzen/zuren/soepen. Maar wie ben ik
Wat is jullie verplichte vulsnelheid eigenlijk? Hier 58 colli per persoon in een uur.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAh.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hallo vet dilemma hierzo en jullie negeren me gewoon.
Ik ren altijd snel bij het magazijn weg als hij iemand zoekt die de winkel moet vegenquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ben meestal al weg voor het spiegelen begint
Dus.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oja ik moet morgen dus werken en ga proberen niet terug te flirten en er wat van te zeggen. Als ik met hem werk dan. En anders zaterdag maar da's kut want dan werken er meer mensen die tof zijn en dan heb ik geen zin om me depressief te voelen want dan word ik de grond ingeboord.
ik negeer je nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hallo vet dilemma hierzo en jullie negeren me gewoon.
Bij ons was het verlaagd naar 40 per uur.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:20 schreef DeLuna het volgende:
Oosters snap ik ook niet want er staat ook saus en spaghetti bij. Saus hoort eerder bij sauzen/zuren/soepen. Maar wie ben ik
Wat is jullie verplichte vulsnelheid eigenlijk? Hier 58 colli per persoon in een uur.
Hier hoeven alleen de nootjes bij chips op datum. En babyvoeding volgensmij.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:21 schreef Jotcha het volgende:
[..]
50, maar de collies kloppen niet. En dat is wel 50 op datum.
In mijn laatste maanden was ik sowieso magazijnman, beter kun je het niet hebben...quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ren altijd snel bij het magazijn weg als hij iemand zoekt die de winkel moet vegen
trustenquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
Ik snap er geen fuck meer van...slapen!![]()
Bij Sligro DC moesten we enkele colli's per minuut doenquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:20 schreef DeLuna het volgende:
Hier was het 70-80.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Bij ons was het verlaagd naar 40 per uur.Officieel 50 per uur, maar ik vulde harder.
Koekjes moet bij ons ook op datum. Alles trouwens, behalve non-food.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hier hoeven alleen de nootjes bij chips op datum. En babyvoeding volgensmij.
En het vers maar daar heb ik geen verstand van he
Sligro is dan ook een grossier.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bij Sligro DC moesten we enkele colli's per minuut doen__!!
Hier gewoon al het voer. 2 keer niet doen en je ligt eruit.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hier hoeven alleen de nootjes bij chips op datum. En babyvoeding volgensmij.
En het vers maar daar heb ik geen verstand van he
40? WTF.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Bij ons was het verlaagd naar 40 per uur.Officieel 50 per uur, maar ik vulde harder.
Ik was ook magazijnman een hele zomer. Wel bij een ander bedrijf dus had iets andere taken dan boodschappen bezorgen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:22 schreef Rauw. het volgende:
[..]
In mijn laatste maanden was ik sowieso magazijnman, beter kun je het niet hebben...
Beetje afstapelen/overstapelen/balenpersen/magazijn vegen/ gootstenen ontstoppen/boodschappen bezorgen
Slaap lekkerquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
Ik snap er geen fuck meer van...slapen!![]()
Ohja, koekjes ook nog inderdaad. Maar daar sta ik zelden.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Koekjes moet bij ons ook op datum. Alles trouwens, behalve non-food.
Potgroenten hoeften bij ons ook niet op datum.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Koekjes moet bij ons ook op datum. Alles trouwens, behalve non-food.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |