tofquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:17 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Omdat je er nooit komt. Bovenste 2 verdiepingen zijn veranderende lichten, supermooi snachts
Oh okayquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het was enkel een opmerking...
Ik ben blij dat wij dat hadden. Dan werkte de rest ook eens door.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hebben jullie serieus een blaadje waar dat op staat... Goddank hier niet
..
Eieren valt bij ons gewoon onder gewone vracht.. En zuivelkerels doen ook gewone vrachtquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:18 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Eieren is voor de verspiemels.
En als NEC wint is het rood/groen
Van koekjes krijg ik honger, en koffie/thee is kut want wij hebben echt megaveel thee. Als je dat moet spiegelen dan ben je echt ongelukkigquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik doe wel vaak koek en koffie geloof ik.. Maar t is meer zo van: "Pak maar wat"
Oh wij weten dat je bij internationale straat collies * 2 moet doen. Je krijgt evhter geen extra tijdquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat een kleine winkel dan....
Ik moest een keer in mijn eentje 196 colli oosters doen. Gelukkig kwam hij er achter dat dat onmogelijk is in 2,5 uur en toen kreeg ik hulp
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:19 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
de tiet gaat hard met een harde tiet?
Ik ben meestal al weg voor het spiegelen begintquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Van koekjes krijg ik honger, en koffie/thee is kut want wij hebben echt megaveel thee. Als je dat moet spiegelen dan ben je echt ongelukkig
Spiegelen kan ik goed en is leuker.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ben meestal al weg voor het spiegelen begint
Bij ons spiegelde ze niet eens, dan stonden we om half 1 nog in de winkel.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Van koekjes krijg ik honger, en koffie/thee is kut want wij hebben echt megaveel thee. Als je dat moet spiegelen dan ben je echt ongelukkig
Blij dat ik dat inderdaad niet heb hoeven doen.quote:
T was geem vraag maar gewoon hoe je het ging doen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hallo vet dilemma hierzo en jullie negeren me gewoon.
Hoeveel meter chips hebben jullie?quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat een kleine winkel dan....
Ik moest een keer in mijn eentje 196 colli oosters doen. Gelukkig kwam hij er achter dat dat onmogelijk is in 2,5 uur en toen kreeg ik hulp
Spiegelen vind ik vet kutquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:20 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Spiegelen kan ik goed en is leuker.
Ik kom net binnen maar vertelquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik niet.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |