Polen, komen altijd sterke drank halenquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Bij ons kwamen altijd die Polen om Euroshopper bier zeuren.
Een kwartier te vroeg klaar bij de chips? Hoelang krijg je drvoor dan ? 20 minuten?quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben altijd een kwartier te vroeg klaar bij chips. Een keer was ik dat niet en toen ging hij meteen klagen dat ik langzaam was
52 degrees...quote:
Mijn manager vertelt mij dat iedereen door mij moet overwerken, terwijl ik bezig ben. Echter derest is ook niet klaar.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben altijd een kwartier te vroeg klaar bij chips. Een keer was ik dat niet en toen ging hij meteen klagen dat ik langzaam was
Nanda, chips, blabla collie, 21:15 klaar. DOEIIIIquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hebben jullie vastgestelde tijden dan?
het was enkel een opmerking...quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Aaaaaaah wil je er over praten?
Google en posten.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
52 degrees...
geen idee
Mooie lamlul ook als hij iedereen jou laat helpen in 1 pad.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:14 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mijn manager vertelt mij dat iedereen door mij moet overwerken, terwijl ik bezig ben. Echter derest is ook niet klaar.
Hadden wij ook.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hebben jullie vastgestelde tijden dan?
Oh bij ons is het... Oh doe dit eerst maar, en dan pak je maar wat.. Probeer het er wel voor 6 uur in te hebbenquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nanda, chips, blabla collie, 21:15 klaar. DOEIIII
Ja dat. En beschuit is altijd 0 collie en 0 minuten beweert het blaadje.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nanda, chips, blabla collie, 21:15 klaar. DOEIIII
Nee man, maar ik ben daar heel snel maar zet me maar niet op groenteconserven. Als ik dan op tijd moet zijn dan sneuvelen er minstens 4 potjes. Dus dan maar wat langzamerquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:14 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Een kwartier te vroeg klaar bij de chips? Hoelang krijg je drvoor dan ? 20 minuten?
ow tofquote:
Eieren en broodvervangersquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:16 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja dat. En beschuit is altijd 0 collie en 0 minuten beweert het blaadje.
Chips was max 10 minuten werk bij ons.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee man, maar ik ben daar heel snel maar zet me maar niet op groenteconserven. Als ik dan op tijd moet zijn dan sneuvelen er minstens 4 potjes. Dus dan maar wat langzamer
Ik doe wel vaak koek en koffie geloof ikquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee man, maar ik ben daar heel snel maar zet me maar niet op groenteconserven. Als ik dan op tijd moet zijn dan sneuvelen er minstens 4 potjes. Dus dan maar wat langzamer
Omdat je er nooit komt. Bovenste 2 verdiepingen zijn veranderende lichten, supermooi snachtsquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ow tof
waarom ken ik dat nog niet
Hebben jullie serieus een blaadje waar dat op staatquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:16 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja dat. En beschuit is altijd 0 collie en 0 minuten beweert het blaadje.
Wat een kleine winkel dan....quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:17 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Chips was max 10 minuten werk bij ons.
En potjes evengoed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |