ALLES op datum?quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:10 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik ben de enige die klanten fatsoenlijk groet, ze vrolijk helpt en op datum vult. Maar dan red je het niet wat tijd betreft.
quote:
Aaaaaaah wil je er over praten?quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ligt niet per se daar aan hoor schat
wat wie ?quote:
Als ik het fatsoenlijk zou doen, zou het nog meer tijd kosten jaquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:10 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik ben de enige die klanten fatsoenlijk groet, ze vrolijk helpt en op datum vult. Maar dan red je het niet wat tijd betreft.
Klopt.quote:
Ik ben geen schat.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ligt niet per se daar aan hoor schat
Ja en in het heilige magazijn hebben we alles op voorraad natuurlijk.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
ALLES op datum?![]()
Ik groet klanten ook en worstel hele karren door voor 1 product. En dan gaan sommigen nog zeggen dat het lang duurde terwijl ik altijd binnen 2 minuten terug ben![]()
![]()
Lees nou eens.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:12 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat hij zei dat lau dan jarig was. hijzelf niet
Dat denken ze wel altijd.. En zeuren als er geen brood meer is om 5 uur op zaterdag middagquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja en in het heilige magazijn hebben we alles op voorraad natuurlijk.![]()
Ik ben altijd een kwartier te vroeg klaar bij chips. Een keer was ik dat niet en toen ging hij meteen klagen dat ik langzaam wasquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als ik het fatsoenlijk zou doen, zou het nog meer tijd kosten ja.. Ze lopen nu soms al te miepen dat we het niet snel genoeg doen
Lees jij ook eens terugquote:
Bij ons kwamen altijd die Polen om Euroshopper bier zeuren.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat denken ze wel altijd.. En zeuren als er geen brood meer is om 5 uur op zaterdag middag
Hebben jullie vastgestelde tijden dan?quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben altijd een kwartier te vroeg klaar bij chips. Een keer was ik dat niet en toen ging hij meteen klagen dat ik langzaam was
Ja, echt. WTF. Dan is het er gewoon niet en dat willen ze dan niet gelovenquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja en in het heilige magazijn hebben we alles op voorraad natuurlijk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |