Valt hier wel mee opzich.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:05 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Wat een rukbaantje is het. Gezeur van managers, en een achterlijk tempo.
Wie valt er te feliciteren dan?quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:07 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Stelletjebaggeraars. dit topicmoetdichtvoor12uurwantdankandeTTineenfelicitatieTT
We hebben nog 52 minutenquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:07 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Stelletjebaggeraars. dit topicmoetdichtvoor12uurwantdankandeTTineenfelicitatieTT
Wist ik wel!quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:03 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als een vriend zou vragen of ik er achter zou blijven, dan zou ik t ook doen..
Mijn moeder.quote:
Ik moet ook even iets leuks vinden.. Erger me steeds meer aan de supermarktquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:08 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik werk ook nog in een autogarage. Da's 1000 keer leuker.
Lau, Raav, Rik, en de moeder van Nijn.quote:
Trustequote:
Nee, doei.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:08 schreef DutchErrorist het volgende:
HOORDE IK IEMAND HIER MIJN NAAM ROEPEN?
Oooh, niets speciaals op Nijn's moeder na dus.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lau, Raav, Rik, en de moeder van Nijn.
Nee hoor.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:08 schreef DutchErrorist het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:08 schreef DutchErrorist het volgende:
Boks ouwequote:Op donderdag 18 maart 2010 23:08 schreef DutchErrorist het volgende:
Dat zijn jouw woorden.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:09 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Oooh, niets speciaals op Nijn's moeder na dus.
Ravi niet toch?quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lau, Raav, Rik, en de moeder van Nijn.
quote:
quote:
GMTAquote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:10 schreef Heroinjunk het volgende:
Sinds wanneer is Ravi morgen ook jarig?
Dat zeidie net tochquote:
Dan snap ik het welquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:08 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik werk ook nog in een autogarage. Da's 1000 keer leuker.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:09 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Oooh, niets speciaals op Nijn's moeder na dus.
Ik ben de enige die klanten fatsoenlijk groet, ze vrolijk helpt en op datum vult. Maar dan red je het niet wat tijd betreft.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik moet ook even iets leuks vinden.. Erger me steeds meer aan de supermarkt
Hier.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:50 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ja. Net als Lau & Net als mn Oom
lekker origineel.
Zn moeder was te zwak om hem nog een dagje binnen te houden
Huh? Whut? Wat? Ik mis echt watquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:10 schreef Rauw. het volgende:
Jullie zijn ook een stelletje kliekers he.
Komt er een niet altijd aanwezige man binnen, gaan jullie allemaal kortaf doen.
Dat staat er.quote:
Nee lau zal jarig zijnquote:
quote:
quote:
Godsamme jullie zijn echt kankersloomquote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:09 schreef DutchErrorist het volgende:
Oh toch niet, zal wel de wind zijn.
quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:50 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
lekker origineel.
NINJAEDITquote:
quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:50 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
lekker origineel.
Dat ligt niet per se daar aan hoor schatquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:10 schreef Rauw. het volgende:
Ja preciesquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:10 schreef Rauw. het volgende:
ALLES op datum?quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:10 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik ben de enige die klanten fatsoenlijk groet, ze vrolijk helpt en op datum vult. Maar dan red je het niet wat tijd betreft.
quote:
Aaaaaaah wil je er over praten?quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ligt niet per se daar aan hoor schat
wat wie ?quote:
Als ik het fatsoenlijk zou doen, zou het nog meer tijd kosten jaquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:10 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik ben de enige die klanten fatsoenlijk groet, ze vrolijk helpt en op datum vult. Maar dan red je het niet wat tijd betreft.
Klopt.quote:
Ik ben geen schat.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ligt niet per se daar aan hoor schat
Ja en in het heilige magazijn hebben we alles op voorraad natuurlijk.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
ALLES op datum?![]()
Ik groet klanten ook en worstel hele karren door voor 1 product. En dan gaan sommigen nog zeggen dat het lang duurde terwijl ik altijd binnen 2 minuten terug ben![]()
![]()
Lees nou eens.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:12 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat hij zei dat lau dan jarig was. hijzelf niet
Dat denken ze wel altijd.. En zeuren als er geen brood meer is om 5 uur op zaterdag middagquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja en in het heilige magazijn hebben we alles op voorraad natuurlijk.![]()
Ik ben altijd een kwartier te vroeg klaar bij chips. Een keer was ik dat niet en toen ging hij meteen klagen dat ik langzaam wasquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als ik het fatsoenlijk zou doen, zou het nog meer tijd kosten ja.. Ze lopen nu soms al te miepen dat we het niet snel genoeg doen
Lees jij ook eens terugquote:
Bij ons kwamen altijd die Polen om Euroshopper bier zeuren.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat denken ze wel altijd.. En zeuren als er geen brood meer is om 5 uur op zaterdag middag
Hebben jullie vastgestelde tijden dan?quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben altijd een kwartier te vroeg klaar bij chips. Een keer was ik dat niet en toen ging hij meteen klagen dat ik langzaam was
Ja, echt. WTF. Dan is het er gewoon niet en dat willen ze dan niet gelovenquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja en in het heilige magazijn hebben we alles op voorraad natuurlijk.![]()
Polen, komen altijd sterke drank halenquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Bij ons kwamen altijd die Polen om Euroshopper bier zeuren.
Een kwartier te vroeg klaar bij de chips? Hoelang krijg je drvoor dan ? 20 minuten?quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben altijd een kwartier te vroeg klaar bij chips. Een keer was ik dat niet en toen ging hij meteen klagen dat ik langzaam was
52 degrees...quote:
Mijn manager vertelt mij dat iedereen door mij moet overwerken, terwijl ik bezig ben. Echter derest is ook niet klaar.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nanda, chips, blabla collie, 21:15 klaar. DOEIIIIquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hebben jullie vastgestelde tijden dan?
het was enkel een opmerking...quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Aaaaaaah wil je er over praten?
Google en posten.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
52 degrees...
geen idee
Mooie lamlul ook als hij iedereen jou laat helpen in 1 pad.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:14 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mijn manager vertelt mij dat iedereen door mij moet overwerken, terwijl ik bezig ben. Echter derest is ook niet klaar.
Hadden wij ook.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hebben jullie vastgestelde tijden dan?
Oh bij ons is het... Oh doe dit eerst maar, en dan pak je maar wat.. Probeer het er wel voor 6 uur in te hebbenquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nanda, chips, blabla collie, 21:15 klaar. DOEIIII
Ja dat. En beschuit is altijd 0 collie en 0 minuten beweert het blaadje.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nanda, chips, blabla collie, 21:15 klaar. DOEIIII
Nee man, maar ik ben daar heel snel maar zet me maar niet op groenteconserven. Als ik dan op tijd moet zijn dan sneuvelen er minstens 4 potjes. Dus dan maar wat langzamerquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:14 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Een kwartier te vroeg klaar bij de chips? Hoelang krijg je drvoor dan ? 20 minuten?
ow tofquote:
Eieren en broodvervangersquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:16 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja dat. En beschuit is altijd 0 collie en 0 minuten beweert het blaadje.
Chips was max 10 minuten werk bij ons.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee man, maar ik ben daar heel snel maar zet me maar niet op groenteconserven. Als ik dan op tijd moet zijn dan sneuvelen er minstens 4 potjes. Dus dan maar wat langzamer
Ik doe wel vaak koek en koffie geloof ikquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee man, maar ik ben daar heel snel maar zet me maar niet op groenteconserven. Als ik dan op tijd moet zijn dan sneuvelen er minstens 4 potjes. Dus dan maar wat langzamer
Omdat je er nooit komt. Bovenste 2 verdiepingen zijn veranderende lichten, supermooi snachtsquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ow tof
waarom ken ik dat nog niet
Hebben jullie serieus een blaadje waar dat op staatquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:16 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja dat. En beschuit is altijd 0 collie en 0 minuten beweert het blaadje.
Wat een kleine winkel dan....quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:17 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Chips was max 10 minuten werk bij ons.
En potjes evengoed...
tofquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:17 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Omdat je er nooit komt. Bovenste 2 verdiepingen zijn veranderende lichten, supermooi snachts
Oh okayquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het was enkel een opmerking...
Ik ben blij dat wij dat hadden. Dan werkte de rest ook eens door.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hebben jullie serieus een blaadje waar dat op staat... Goddank hier niet
..
Eieren valt bij ons gewoon onder gewone vracht.. En zuivelkerels doen ook gewone vrachtquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:18 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Eieren is voor de verspiemels.
En als NEC wint is het rood/groen
Van koekjes krijg ik honger, en koffie/thee is kut want wij hebben echt megaveel thee. Als je dat moet spiegelen dan ben je echt ongelukkigquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik doe wel vaak koek en koffie geloof ik.. Maar t is meer zo van: "Pak maar wat"
Oh wij weten dat je bij internationale straat collies * 2 moet doen. Je krijgt evhter geen extra tijdquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat een kleine winkel dan....
Ik moest een keer in mijn eentje 196 colli oosters doen. Gelukkig kwam hij er achter dat dat onmogelijk is in 2,5 uur en toen kreeg ik hulp
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:19 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
de tiet gaat hard met een harde tiet?
Ik ben meestal al weg voor het spiegelen begintquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Van koekjes krijg ik honger, en koffie/thee is kut want wij hebben echt megaveel thee. Als je dat moet spiegelen dan ben je echt ongelukkig
Spiegelen kan ik goed en is leuker.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ben meestal al weg voor het spiegelen begint
Bij ons spiegelde ze niet eens, dan stonden we om half 1 nog in de winkel.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Van koekjes krijg ik honger, en koffie/thee is kut want wij hebben echt megaveel thee. Als je dat moet spiegelen dan ben je echt ongelukkig
Blij dat ik dat inderdaad niet heb hoeven doen.quote:
T was geem vraag maar gewoon hoe je het ging doen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hallo vet dilemma hierzo en jullie negeren me gewoon.
Hoeveel meter chips hebben jullie?quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat een kleine winkel dan....
Ik moest een keer in mijn eentje 196 colli oosters doen. Gelukkig kwam hij er achter dat dat onmogelijk is in 2,5 uur en toen kreeg ik hulp
Spiegelen vind ik vet kutquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:20 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Spiegelen kan ik goed en is leuker.
Ik kom net binnen maar vertelquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik niet.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
50, maar de collies kloppen niet. En dat is wel 50 op datum.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:20 schreef DeLuna het volgende:
Oosters snap ik ook niet want er staat ook saus en spaghetti bij. Saus hoort eerder bij sauzen/zuren/soepen. Maar wie ben ik
Wat is jullie verplichte vulsnelheid eigenlijk? Hier 58 colli per persoon in een uur.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAh.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ren altijd snel bij het magazijn weg als hij iemand zoekt die de winkel moet vegenquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ben meestal al weg voor het spiegelen begint
Dus.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oja ik moet morgen dus werken en ga proberen niet terug te flirten en er wat van te zeggen. Als ik met hem werk dan. En anders zaterdag maar da's kut want dan werken er meer mensen die tof zijn en dan heb ik geen zin om me depressief te voelen want dan word ik de grond ingeboord.
ik negeer je nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Bij ons was het verlaagd naar 40 per uur.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:20 schreef DeLuna het volgende:
Oosters snap ik ook niet want er staat ook saus en spaghetti bij. Saus hoort eerder bij sauzen/zuren/soepen. Maar wie ben ik
Wat is jullie verplichte vulsnelheid eigenlijk? Hier 58 colli per persoon in een uur.
Hier hoeven alleen de nootjes bij chips op datum. En babyvoeding volgensmij.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:21 schreef Jotcha het volgende:
[..]
50, maar de collies kloppen niet. En dat is wel 50 op datum.
In mijn laatste maanden was ik sowieso magazijnman, beter kun je het niet hebben...quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ren altijd snel bij het magazijn weg als hij iemand zoekt die de winkel moet vegen
trustenquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
Ik snap er geen fuck meer van...slapen!![]()
Bij Sligro DC moesten we enkele colli's per minuut doenquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:20 schreef DeLuna het volgende:
Hier was het 70-80.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Bij ons was het verlaagd naar 40 per uur.Officieel 50 per uur, maar ik vulde harder.
Koekjes moet bij ons ook op datum. Alles trouwens, behalve non-food.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hier hoeven alleen de nootjes bij chips op datum. En babyvoeding volgensmij.
En het vers maar daar heb ik geen verstand van he
Sligro is dan ook een grossier.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bij Sligro DC moesten we enkele colli's per minuut doen__!!
Hier gewoon al het voer. 2 keer niet doen en je ligt eruit.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hier hoeven alleen de nootjes bij chips op datum. En babyvoeding volgensmij.
En het vers maar daar heb ik geen verstand van he
40? WTF.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Bij ons was het verlaagd naar 40 per uur.Officieel 50 per uur, maar ik vulde harder.
Ik was ook magazijnman een hele zomer. Wel bij een ander bedrijf dus had iets andere taken dan boodschappen bezorgen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:22 schreef Rauw. het volgende:
[..]
In mijn laatste maanden was ik sowieso magazijnman, beter kun je het niet hebben...
Beetje afstapelen/overstapelen/balenpersen/magazijn vegen/ gootstenen ontstoppen/boodschappen bezorgen
Slaap lekkerquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
Ik snap er geen fuck meer van...slapen!![]()
Ohja, koekjes ook nog inderdaad. Maar daar sta ik zelden.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Koekjes moet bij ons ook op datum. Alles trouwens, behalve non-food.
Potgroenten hoeften bij ons ook niet op datum.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Koekjes moet bij ons ook op datum. Alles trouwens, behalve non-food.
Tja ik werk geen avondenquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ren altijd snel bij het magazijn weg als hij iemand zoekt die de winkel moet vegen
Ik doe meestal broodbeleg, ontbijtrommel, zuivel lang houdbaar, brood lamg houdbaar, en papier/huishoud.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
40? WTF.![]()
Ik ga dus soms nog harder dan 58 per uur. Behalve dan bij koffie/thee, broodbeleg, groenteconserven en drogmetica. Wat een kutpaden zijn dat zeg
Ik heb een keer gesplitst, dat is zo gezellig als je dat met een paar collega's mag doenquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:22 schreef Rauw. het volgende:
[..]
In mijn laatste maanden was ik sowieso magazijnman, beter kun je het niet hebben...
Beetje afstapelen/overstapelen/balenpersen/magazijn vegen/ gootstenen ontstoppen/boodschappen bezorgen
Lekker toch, je eigen tempotje, af en toe even raggen. Praatje maken met chauffeurs enzo.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:24 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik was ook magazijnman een hele zomer. Wel bij een ander bedrijf dus had iets andere taken dan boodschappen bezorgen.![]()
Maar het magazijn is idd een van de rustigste plekken die je kunt hebben
Splitsen deden we niet, wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb een keer gesplitst, dat is zo gezellig als je dat met een paar collega's mag doen
Als je bij ons magazijnman zou zijn... Damn makkelijker kun je niet verdienenquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:24 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik was ook magazijnman een hele zomer. Wel bij een ander bedrijf dus had iets andere taken dan boodschappen bezorgen.![]()
Maar het magazijn is idd een van de rustigste plekken die je kunt hebben
Splitsen deden ze bij ons bijna altijd alleen. Alleen met een groot team met z'n 2en. Splitsen is tof, toffer dan vullen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb een keer gesplitst, dat is zo gezellig als je dat met een paar collega's mag doen
Ik werk vrijwel altijd van 19:30 tot 22:00u. Als het niet zo is zijn dat uren waarvoor ik gebeld benquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tja ik werk geen avonden. Dus vegen/spiegelen hoef ik vrijwel nooit te doen. Daarentegen ren ik me soms wel dood om bij de kassa's te helpen met dingen. Iedereen bij ons doet er vrij veel naast, dus vastgestelde colli's halen lukt toch niet.
WC papier,quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:24 schreef Heroinjunk het volgende:
Drogmetica.Dat vulde ik altijd, ik ging keeiiihard.
JA GEEF DANquote:
Dan komen alle karren gemixt binnen en dan moet jij bijv. alle chipsdozen op 1 kar zetten en dat met alle paden.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:25 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Splitsen deden we niet, wat moet ik me daarbij voorstellen?
Ja inderdaad. Beetje heftruck rondscheuren op je luie gat. Al zul je dat niet hebben met een supermarktquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:25 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Lekker toch, je eigen tempotje, af en toe even raggen. Praatje maken met chauffeurs enzo.
Ik werk hooguit tot 18.00.. Meestal van 14.00 maar ook wel eens een ochtend van 8-13.. Of gewoon van 8-18quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik werk vrijwel altijd van 19:30 tot 22:00u. Als het niet zo is zijn dat uren waarvoor ik gebeld ben
Dan zijn wij dichtquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik werk vrijwel altijd van 19:30 tot 22:00u. Als het niet zo is zijn dat uren waarvoor ik gebeld ben
Heb je wel een kut dc als het nog niet aardig gesorteerd isquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan komen alle karren gemixt binnen en dan moet jij bijv. alle chipsdozen op 1 kar zetten en dat met alle paden.
Ooh, afstapelen/overstapelen. Deed ik altijd alleen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan komen alle karren gemixt binnen en dan moet jij bijv. alle chipsdozen op 1 kar zetten en dat met alle paden.
Onze teamleider werkt hier ookal 15 jaar ofzo, alleen s'avonds, en hij loopt altijd zo mooi te schelden op de AHquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:26 schreef Jotcha het volgende:
Er werkt nu een kassamiep 20 jaar bij ons.
20 JAAR IN EEN SUPER![]()
Na sluitingstijd word er bij ons niet gewerktquote:
Nee hoor, dat is bij iedere AH zover ik weet?quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb je wel een kut dc als het nog niet aardig gesorteerd is
In de garage verdien ik ook minimum. Maar t is er leuk.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:26 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Beetje heftruck rondscheuren op je luie gat. Al zul je dat niet hebben met een supermarkt![]()
Af en toe een bestelling klaarmaken in hoogtempo.
Het betaalde alleen slecht. dus ben ik wat anders gaan doen
Het is dan ook altijd een kutavond als de vrachtwagen na 18:00u komt.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:27 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ooh, afstapelen/overstapelen. Deed ik altijd alleen.
Vooral in schoolvakanties viel het bij ons op dat containers dramatisch gestapeld waren.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb je wel een kut dc als het nog niet aardig gesorteerd is
Ik werk ook niet bij AHquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is bij iedere AH zover ik weet?
Dat dus.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Na sluitingstijd word er bij ons niet gewerkt
Ohja dat is wel mooiquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:28 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Vooral in schoolvakanties viel het bij ons op dat containers dramatisch gestapeld waren.
Ik ben rozenknipper geweest tussen de polskisquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik heb zelfs in de scheepsbouw gewerkt
Ja ik verveelde me dus elke middag. En er liepen alleen een paar oude kerels rond. (ik was 16/17) dus ja dan heb je het snel gezien.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:28 schreef Jotcha het volgende:
[..]
In de garage verdien ik ook minimum. Maar t is er leuk.
wat een kut werk moet dat zijnquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:29 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ben rozenknipper geweest tussen de polskis
Bij ons bijna nooit verkeerd, alleen oosters en sauzen/zuren/soepen worden nog wel eens door elkaar gehaald.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:28 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Vooral in schoolvakanties viel het bij ons op dat containers dramatisch gestapeld waren.
Containertje bier van de laadklep.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ohja dat is wel mooi... Uit elkaar vallende containers op de laadklep
Ik heb in een kippenslachterij gewerkt. Tussen de turkskisquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik heb zelfs in de scheepsbouw gewerkt
Heel je armen fucked up van die doornen, 30 graden celsius en flink moeten aanpoten.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat een kut werk moet dat zijn
Staat bij ons toch bij elkaar.. Voordeel van een niet al te grote winkel.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Bij ons bijna nooit verkeerd, alleen oosters en sauzen/zuren/soepen worden nog wel eens door elkaar gehaald.
Hoe dan?quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:30 schreef Heroinjunk het volgende:
Worden jullie ook gestalkt door Juicy?
Neequote:Op donderdag 18 maart 2010 23:30 schreef Heroinjunk het volgende:
Worden jullie ook gestalkt door Juicy?
Sowieso stond dat bij ons onlogisch....quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Bij ons bijna nooit verkeerd, alleen oosters en sauzen/zuren/soepen worden nog wel eens door elkaar gehaald.
Die zitten gelukkig bij ons ook naast elkaar.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Staat bij ons toch bij elkaar.. Voordeel van een niet al te grote winkel.
Bij ons ook zoiets, bedrijfsleider was niet zo blij. Zijn jasje zat er namelijk onderquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:29 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Containertje bier van de laadklep.
Wat heb ik die chauffeur uitgelachen, en de keren daarna dat hij aankwam lachte hij mooi mee.
Knakworsten staan bij ons bij visconserven, en broodbeleg tegenover het broodquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:31 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Sowieso stond dat bij ons onlogisch....
De sauzen stonden tegenover de knakworsten en broodbeleg.
Dat staat net als bij ons bij de fruitconserven?quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Knakworsten staan bij ons bij visconserven, en broodbeleg tegenover het brood
Bij ons zijn alleen wel de tomatensauzen voor de macaroni enzo apart van de mayonaise e.d.
Dat is net zo logisch, dat hoort ook in het Oosters/Mediterraans pad te staanquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Knakworsten staan bij ons bij visconserven, en broodbeleg tegenover het brood
Bij ons zijn alleen wel de tomatensauzen voor de macaroni enzo apart van de mayonaise e.d.
Heeft ook PM. Bij mij wel iigquote:
Onze bedrijfsleider ook hoor.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bij ons ook zoiets, bedrijfsleider was niet zo blij. Zijn jasje zat er namelijk onder.. Meelossende bedrijfsleider ftw
Fruitconserven? Is dat fruit in blik? Dat staat bij ons tegenover de groente/fruit afdeling maar hoort bij groentenconserven.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat staat net als bij ons bij de fruitconserven?Wij hebben trouwens best veel koeling in verhouding met de rest.
Ja, maar het heet dus gewoon Oosters. En dan is het ineens minder logischquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:33 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat is net zo logisch, dat hoort ook in het Oosters/Mediterraans pad te staan
Jup, fruit in blikquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Fruitconserven? Is dat fruit in blik? Dat staat bij ons tegenover de groente/fruit afdeling maar hoort bij groentenconserven.
Zelden. vind er geen zak meer aanquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:35 schreef BurnaBoy het volgende:
Raavi speel jij trouwens nog wel eens grid ?
Doe je het dan op xbox ? of pc ?
Typ maar eens messages.fok.nl in op je ipod. Kom je gewoon in je inbox hoorquote:
Ja op pc dan ?quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:35 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Zelden. vind er geen zak meer aan
Zit nu aan de Modern Warfare 2
Dan doe ik dat ook evenquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jup, fruit in blik... Kga denk ik onze winkel proberen te painten
Bij ons stond de Conimex/Spaghetti en dergelijke in 1 pad.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, maar het heet dus gewoon Oosters. En dan is het ineens minder logisch![]()
Ja maar nu zie ik geen lastige envelopjesquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:36 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Typ maar eens messages.fok.nl in op je ipod. Kom je gewoon in je inbox hoor
quote:
het gaat stil wordenquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jup, fruit in blik... Kga denk ik onze winkel proberen te painten
Internationale straatquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:37 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Bij ons stond de Conimex/Spaghetti en dergelijke in 1 pad.
Jaquote:
niet!quote:
Doe je steam eensquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:37 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ja
Heb niet eens een Xbox of PS3 of Playstation 2, of gamecube of Nintendo 64 of SNES of...
Niks eigenlijk
Mn eerste handheld gaming device was mn ipod touch![]()
Ik had een gameboy colorquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:37 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ja
Heb niet eens een Xbox of PS3 of Playstation 2, of gamecube of Nintendo 64 of SNES of...
Niks eigenlijk
nah msnquote:
Weltrustenquote:
iPod touchquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:37 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ja
Niks eigenlijk
Ik heb er 20k posts mee gemaakt. Minstens.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:41 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
iPod touchHet slechte van beide wereld, minder geheugen en veel duurder dan een iPod classic, minder opties dan een iPhone
Bij ons overal en nergensquote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:41 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik heb er 20k posts mee gemaakt. Minstens.
Vriezer staat aan het eindquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:42 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Tegn de tijd dat je klaar bent zijn je ijsjes gesmolten
ja ik vind het maar knap hoorquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:41 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik heb er 20k posts mee gemaakt. Minstens.
Die van ons is gewoon facking grootquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:40 schreef Sjoegerd het volgende:
T kutte is, onze winkel is vrij lang en smal
En allerlei kuthoekjes en dingetjes enzoquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die van ons is gewoon facking groot
Ik stuur je morgen wel iets leuksquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:44 schreef Sjoegerd het volgende:
T lukt me niet fatsoenlijk te painten... Geen geduld voor
Waar je het laatst al eens over had?quote:
Die paint ik wel wat minder goed hoor. Het gaat om houdbaar ja.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En allerlei kuthoekjes en dingetjes enzo
quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:41 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
iPod touchHet slechte van beide wereld, minder geheugen en veel duurder dan een iPod classic, minder opties dan een iPhone
Bij ons is de slijterij wel aardig belangrijkquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die paint ik wel wat minder goed hoor. Het gaat om houdbaar ja.
Die krijg je erbij. Ik bedoelde mijn paintwerkstukquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Waar je het laatst al eens over had?
iPod Classicquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:47 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Geheugen is prima
Apps
Blackberry om te bellen
Ah okquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Die krijg je erbij. Ik bedoelde mijn paintwerkstuk
Wijn enzo? Dat hoort toch ook bij houdbaar?quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:47 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bij ons is de slijterij wel aardig belangrijk..
Nee, de echte slijterijquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wijn enzo? Dat hoort toch ook bij houdbaar?
Wij ookquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:51 schreef DeLuna het volgende:
Wij hebbe er zelfs nog een Gall en Gall naast zitten
quote:
Niet nodig joh.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:57 schreef BurnaBoy het volgende:
Nou even dit topic vol in 3 minuten
quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:57 schreef BurnaBoy het volgende:
Nou even dit topic vol in 3 minuten
tUURLIJK wel.quote:
Jij snapt het. Alleen lukt het nietquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |