Bij genoeg winkels (oa Mediamarkt) wel hoor.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Games mag je niet 14 dagen ruilen volgens mij hoor.. maargoed.
Media markt ook niet meer.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:25 schreef Devz het volgende:
[..]
Bij genoeg winkels (oa Mediamarkt) wel hoor.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:32 schreef Edwinuss het volgende:
Loop niet zo te janken, je hebt er zelf voor gekozen om het op te laten sturen, je hebt het zelf niet in de hand
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:32 schreef Edwinuss het volgende:
Loop niet zo te janken, je hebt er zelf voor gekozen om het op te laten sturen, je hebt het zelf niet in de hand
Ik moet altijd werken als ATWT op tv is, of hebben ze die verlaat? Dus das makkelijk.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:08 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Tuurlijk een prachtige 2e flatscreen aan de muur boven, maar op een een of andere manier wil ze altijd beneden kijken met een bak thee, want das zo gezellig samen![]()
Trouwens nog steeds geen post
het duurt al eeuwen om van de ene kant naar de andere kant van de map te rijden, voor mij is dit spelletje zelfs iets té grootquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:03 schreef Silv het volgende:
Dit spel is echt ziek groot mén. Volgens mij duurt t echt eeuwen om álles kapot te maken.
Ik heb pas 215Gquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:10 schreef SkyChat het volgende:
D'r zijn al gasten met 1000 gamerscore in JC2![]()
Té groot bestaat niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:32 schreef Shoombak het volgende:
[..]
het duurt al eeuwen om van de ene kant naar de andere kant van de map te rijden, voor mij is dit spelletje zelfs iets té groot
Ik vond het in de demo al hilarisch dat je je zelf aan zo'n gasfles vast haakt en dan op de fles schiet en dat je dan de lucht in vliegtquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:07 schreef ROFLOL het volgende:
Twee jets aan elkaar vast maken en ermee de lucht in gaan, geniaal.![]()
Jammer dat ik iets te veel naar rechts stuurde waardoor die andere vliegtuig steeds rondjes bleef draaien en we de oceaan in pleurde.
Is nog leuker als je iemand anders aan een gasfles vast maakt en dan laten vliegenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:13 schreef spiderweb1 het volgende:
[..]
Ik vond het in de demo al hilarisch dat je je zelf aan zo'n gasfles vast haakt en dan op de fles schiet en dat je dan de lucht in vliegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |