quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:09 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Omdat je het in echt ook niet kan.....
Of je moet een C-130 hebben.
uitstappen, vliegtuig naar de tering helpen, terug naar het spawnpoint van dat vliegtuigquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:19 schreef Shoombak het volgende:
Wordt nu al schijtziek van de bugs, en waarom kun je in vredesnaam niet achteruit met je vliegtuig
in de demo volgens mij wel ja (of ben ik abuis)quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:07 schreef vosss het volgende:
OMG, als je een vliegtuig koopt dan staat ie na crashen weer op het punt waar je hem gekocht had?
Ik heb al een keer of 10 een vliegtuig gekocht omdat ik weer eens gecrashed was![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:05 schreef Klonk het volgende:
[..]
uitstappen, vliegtuig naar de tering helpen, terug naar het spawnpoint van dat vliegtuig
1: je hebt iets opgeblazen = altijd goed
2: je hebt een nieuw vliegtuig
Nee, als je hem koopt niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:07 schreef vosss het volgende:
OMG, als je een vliegtuig koopt dan staat ie na crashen weer op het punt waar je hem gekocht had?
Ik heb al een keer of 10 een vliegtuig gekocht omdat ik weer eens gecrashed was![]()
Komt omdat je m hebt gekocht, die zijn eenmalig.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:16 schreef vosss het volgende:
Net getest, vliegtuigje gekocht, gecrashed, rondje gereden in een auto (verder dan 300m) terug naar spawnplek, geen vliegtuig. Af laten gaan en continue gedaan, terug naar spawnplek, geen vliegtuig
Is er geen plek waar je auto's en vliegtuigen en motoren neer kan zetten die dan gewoon in jouw bezit zijn zegmaar?
Whahahahaha dus je pre order is nog niet binnen maar een normale LE is al wel binnen geweest en verkocht, WTF.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:57 schreef Cryothic het volgende:
Dus, ik bel de FRS, hebben ze m'n pre-order nog niet binnen.
Die gast zegt:"we hebben hem wel in de winkel liggen, dus die kan je ook komen halen."
ik zeg: "de LE? want die heb ik gepreorderd"
hij:"nee, daar had ik er 1 van, en die is al weg"
ik:"..."
hij: "ik bel je wel als ze binnen zijn."
Wat een spacende avatar heb jijquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Whahahahaha dus je pre order is nog niet binnen maar een normale LE is al wel binnen geweest en verkocht, WTF.
Thanx, ik ga ook los vanavond/vanacht/morgen enzquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:08 schreef Nebo het volgende:
[..]
Wat een spacende avatar heb jij![]()
Ik heb vandaag geen tijd om te spelen, misschien vanavond
Als je bij de FRS pre-ordered verdien je het om genaaid te worden.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:57 schreef Cryothic het volgende:
Dus, ik bel de FRS, hebben ze m'n pre-order nog niet binnen.
Die gast zegt:"we hebben hem wel in de winkel liggen, dus die kan je ook komen halen."
ik zeg: "de LE? want die heb ik gepreorderd"
hij:"nee, daar had ik er 1 van, en die is al weg"
ik:"..."
hij: "ik bel je wel als ze binnen zijn."
Tuurlijk een prachtige 2e flatscreen aan de muur boven, maar op een een of andere manier wil ze altijd beneden kijken met een bak thee, want das zo gezellig samenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:47 schreef JK het volgende:
Mister-T, geen 2e TV in huis? Die soap is inderdaad bagger... die van mij kijkt OnM en GTST, mag ze mooi boven doen. De komende tijd is de TV beneden van mij. Als Nedgame in elk geval vandaag levert dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |