Het staat toch angevinkt als openbaar voor iedereenquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:59 schreef Cryothic het volgende:
Ik wil natuurlijk niet zeuren, maar ook die doet t nog niet
Hij doet het gewoonquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:59 schreef Cryothic het volgende:
Ik wil natuurlijk niet zeuren, maar ook die doet t nog niet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit helemaal niet in m'n ontkenningsfase
Je hebt alleen Chaos nodig om alles te unlocken.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:21 schreef Nebo het volgende:
Is het overigens nodig om het verhaal te volgen om alles te kunnen unlocken? Ik vind het verhaal namelijk nu al saai en heb geen zin om continu missies te doen
Krijg je veel chaos + geld voor, voor zover ik weet.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:43 schreef Shoombak het volgende:
Wat is trouwens de bedoeling van die plaatsen op 100% te krijgen? Wat unlock je daarmee?
Waarom zouden ze de missies erin doen ..... Dan konden ze net zogoed alles in een keer geven.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:21 schreef Nebo het volgende:
Is het overigens nodig om het verhaal te volgen om alles te kunnen unlocken? Ik vind het verhaal namelijk nu al saai en heb geen zin om continu missies te doen
Het is geen Monopoly....quote:
ja safehouses bedoel ikquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:11 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Het is geen Monopoly....![]()
Maar een safehouse komt vanzelf
Kansloos als je niet eens een dag "extra" kan wachtenquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:20 schreef delano.888 het volgende:
Dit zuigt, zoals jullie misschien al opgevallen was wil ik deze game heeel erg graag, dus heb de LE ge pre-ordered bij de game-mania, voor 59 euro.
Goed, die hebben door leveringsproblemen nogsteeds niks binnen, morgen dus wel.
Dacht ik dan duik ik ff de stad in, dacht vind vast wel ergens een LE.
Bij 5 winkels hadden ze sowieso alleen de normale editie,
Bij 3 winkels hadden ze alle LE's al uitverkocht,
Bij 3 winkels hebben ze nog helemaal niks binnen,
Bij 1 winkel had die klootzak m wel liggen maar mocht m pas morgen verkopen![]()
Dus ik ben niet vrolijk.
Ik heb niks te doen deze avond, had wel graag jc2 willen spelen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:33 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Kansloos als je niet eens een dag "extra" kan wachten
Er zijn mensen die het de hele week druk hebben, en bijvoorbeeld alleen op donderdag of vrijdagmiddag een beetje kunnen gamen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:33 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Kansloos als je niet eens een dag "extra" kan wachten
Had de normale gekocht en dan binnen 14 dagen geruild voor de LE.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb niks te doen deze avond, had wel graag jc2 willen spelen.
Had de normale versie kunnen kopen maar dus niet gedaan..
Games mag je niet 14 dagen ruilen volgens mij hoor.. maargoed.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:38 schreef Devz het volgende:
[..]
Had de normale gekocht en dan binnen 14 dagen geruild voor de LE.
Meestal is dit binnen een dag.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:38 schreef Devz het volgende:
[..]
Had de normale gekocht en dan binnen 14 dagen geruild voor de LE.
Omdat je het in echt ook niet kan.....quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:19 schreef Shoombak het volgende:
Wordt nu al schijtziek van de bugs, en waarom kun je in vredesnaam niet achteruit met je vliegtuig
Serieus? Ik liep de FRS binnen bij mij om de hoek en hij had hem toevallig net binnen, gesealed en wel (zeldzaam daar) en kom hem zo meenemenquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:20 schreef delano.888 het volgende:
Dit zuigt, zoals jullie misschien al opgevallen was wil ik deze game heeel erg graag, dus heb de LE ge pre-ordered bij de game-mania, voor 59 euro.
Goed, die hebben door leveringsproblemen nogsteeds niks binnen, morgen dus wel.
Dacht ik dan duik ik ff de stad in, dacht vind vast wel ergens een LE.
Bij 5 winkels hadden ze sowieso alleen de normale editie,
Bij 3 winkels hadden ze alle LE's al uitverkocht,
Bij 3 winkels hebben ze nog helemaal niks binnen,
Bij 1 winkel had die klootzak m wel liggen maar mocht m pas morgen verkopen![]()
Dus ik ben niet vrolijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |