Stelletje idioten daar bij de FRS.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Waarom heeft FRS opeens de prijs van de LE verlaagd naar 55 euro?
Misschien op de PS3 of Xbox niet, PC wel.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:54 schreef Edwinuss het volgende:
Je kan geen God of War 3 of Killzone 2 pareltjes verwachten met deze grote open wereld. Dat kan je vergeten. Gaat ook niet op korte termijn gebeuren.
Net gehaald bij FRS voor de PS3 de LE versiequote:Op donderdag 25 maart 2010 12:24 schreef SkyChat het volgende:
Straks even lekker ophalen en dan lekker 3 dagen achter elkaar niets anders doen dan gamen.
Mooi voor elkaar!quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:42 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Net gehaald bij FRS voor de PS3 de LE versie
So...... GAME ON
Tja ...hij stond gewoon in het rek. Dus dan kon ik em niet laten staan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:46 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Mooi voor elkaar!
PSN heeft vanmorgen nog een update gekregen voor JC2, ik dacht dat de LE goodies online waren gezet te samen met een hardware update maar pin me er niet op vast..
Game on!
Haha want die hadden de game zeker nog niet of liepen ze weer moeilijk te doen over release datum?quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:50 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Tja ...hij stond gewoon in het rek. Dus dan kon ik em niet laten staan.
Naar game mania gegaan en de pre-order gecanceld... vond ie niet zo leuk![]()
En de code voer ik morgen pas in....
Bij pre-order van BFBC2 kon ik em ookal voor de releasedate afhalen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:53 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Haha want die hadden de game zeker nog niet of liepen ze weer moeilijk te doen over release datum?![]()
Ze kunnen inderdaad erg flauw doen en er staat geeneens een embargo op JC2 dus gaan ze de strijd verliezen als je de LE nu al bij andere winkels kunt halen, echt weer zo'n onderneming van videolandquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:58 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Bij pre-order van BFBC2 kon ik em ookal voor de releasedate afhalen.
Stom van hun dat ze met JC2 tot morgen wachten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |