Tja, ik moet hem zelf ophalen, dus moet nog maar afwachten wanneer ik een smsje krijgquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:24 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Beter verstuurd frs hem wel morgen, ik heb zin om dat spel het hele weekend te spelen.
Warom zien die filmpjes er allemaal zo goed uit terwijl de demo vrij dramatisch wasquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:51 schreef delano.888 het volgende:
Hoe vet, wie kijkt er lost?
Als je over een bepaald eiland vliegt ontploft je vliegtuig, word de lucht donker, en de rest, kijk zelf maar:
De demo was geniaal, ik heb er meer dan 10 uur aan gespeeld.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:54 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Warom zien die filmpjes er allemaal zo goed uit terwijl de demo vrij dramatisch was
maar kwa graphics vond ik de woestijn er niet zo mooi uitzienquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
De demo was geniaal, ik heb er meer dan 10 uur aan gespeeld.
JC2 is meer dan woestijn, en wat boeien de graphics nou weer in deze game, komop zeg daar ga je toch niet op letten met al die snelle actie.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
maar kwa graphics vond ik de woestijn er niet zo mooi uitzien
Weet ikquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
JC2 is meer dan woestijn, en wat boeien de graphics nou weer in deze game, komop zeg daar ga je toch niet op letten met al die snelle actie.
Overigens vond ik t helemaal niet slecht.
Volgens mij is jou tv kapotquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:00 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Weet ik
Maar het zag er soms nog minder uit dan Saints Row maja
verder wel vet
Omdat in de demo je grapple hook wat verzwakt is..quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:54 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Warom zien die filmpjes er allemaal zo goed uit terwijl de demo vrij dramatisch was
je kunt het ook overdrijvenquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:42 schreef ROFLOL het volgende:
Minder dan Saints Row.![]()
Zelfs Driver 1 op de PS1 ziet er beter uit dan SR.
Ok, maar saints row 1 & driver 2 op PS1 zien er ongeveer hetzelfde uit welquote:
Bij de FRS was ie net zo duur. Bij de meeste winkels trouwens.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:20 schreef Drumpie het volgende:
Hier in Doetinchem is de speciale versie 2 euro duurder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |