dual grapple hook, parachute, etc? kan me alleen al uren vermaken door op een auo te springen, en al rijdend andere auto's aan elkaar te attachen, banden lek schieten enz enz.quote:
Dat was ook mijn idee... "hoe lang blijft dit nou leuk?"quote:Op zondag 21 maart 2010 15:06 schreef Edwinuss het volgende:
Ik weet niet 100% zeker of ik deze game ga halen, de demo was behoorlijk 1tonig en ik ben bang dat de game ook zo is.
Ik wacht de reviews nog even af
Geweldig hoe die die troepen van de brug af werktquote:Op maandag 22 maart 2010 13:14 schreef delano.888 het volgende:
De grapple is in de volledige game een struk sterker, 2 leuke demonstraties daarvan:
Ik vond die eerste keer echt briljant, en toen was ze VEEL dichter bij.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:33 schreef delano.888 het volgende:
Zo ontzettend geniaal:
Laatst ook tijdens de livestream gezien, echt keihard gelachen.
Je moet btw wel goeie ogen hebben
Zeker vet, was zelf teleurgesteld dat dit in de demo niet werkte maar dat hebben ze dus met opzet gedaan, top dat het in de volle game wel kan.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:51 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Geweldig hoe die die troepen van de brug af werkt
Had hij toen ook dit muziekje aan gezet? Want ik dacht ook dat ik t in de stream veel beter kon zien.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:36 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik vond die eerste keer echt briljant, en toen was ze VEEL dichter bij.
Jup zelfde muziekjequote:Op maandag 22 maart 2010 14:36 schreef delano.888 het volgende:
Had hij toen ook dit muziekje aan gezet? Want ik dacht ook dat ik t in de stream veel beter kon zien.
Lijkt ook dat ie langer is dan in de demoquote:Op maandag 22 maart 2010 13:14 schreef delano.888 het volgende:
De grapple is in de volledige game een struk sterker, 2 leuke demonstraties daarvan:
Niksquote:Op maandag 22 maart 2010 20:06 schreef wc-eend het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan dat whole new world filmpje?
Ik krijg m waarschijnlijk morgen, dan krijgt de winkel waar ik m haal waarschijnlijk binnen en er schijnt geen streetdate op te zitten zoals bij grote games (MW2, GTAIV)quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:21 schreef JK het volgende:
Nou issie gvd ook al voor de PC te downloaden. Kom op met die retail versie in de winkel.. is het al 26 maart???? Slaat echt nergens op dat het in het illegale circuit eerder te krijgen is dan in de f*cking winkel. Bij bioscoopfilms heb je niet meteen de film in goede kwaliteit en kan je beter naar de bios gaan als je de film snel wilt zien... bij games is het andersom, eerst overal te downloaden en dan pas in de winkel verkrijgbaar.
Laat het maar gauw vrijdag worden, ben ik mooi de hele avond zoet met JC2.
Games en Films vergelijken ok, maar doe het dan eerlijk.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:21 schreef JK het volgende:
Nou issie gvd ook al voor de PC te downloaden. Kom op met die retail versie in de winkel.. is het al 26 maart???? Slaat echt nergens op dat het in het illegale circuit eerder te krijgen is dan in de f*cking winkel. Bij bioscoopfilms heb je niet meteen de film in goede kwaliteit en kan je beter naar de bios gaan als je de film snel wilt zien... bij games is het andersom, eerst overal te downloaden en dan pas in de winkel verkrijgbaar.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 06:46 schreef Klonk het volgende:
gamehubs is er op tijd bij, krijg net een mailtje dat ie verzonden is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |