PC controls vond ik ook bagger dus ik heb maar een nieuwe controller+wireless receiver voor mijn pc gekocht. De 360 pre-order had ik meteen geannuleerd na het spelen van de PC demoquote:Op vrijdag 19 maart 2010 07:37 schreef wc-eend het volgende:
Om mijn vraag nog maar eens te herhalen want delano gooide alleen maar het topic dicht...
[..]
tss. who needs bullets when you can drop a car on them?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:59 schreef denaamishenk het volgende:
Hij valt mij vies tegen, voertuigen rijden nog steeds bagger, het is weer lekker eenzijdig en voordat die gastjes doodzijn ben je 10 kogels verder........
jammer
Er is helemaal niks mis met de Merc modequote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:07 schreef delano.888 het volgende:
Slecht slecht slecht.
Bij deze gast spawnt er geen enkele ped meer nadat hij de game heeft uitgespeeld, hij zegt dat t komt omdat hij nu in "mercanary mode" zit ofzo, welke reden dan ook, ik vind t echt heel slecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
Cancel die gewoon en bestel de LE voor 14 euro meerquote:Op zondag 21 maart 2010 12:05 schreef Klonk het volgende:
ben benieuwd naar jullie verhalen terwijl deze krent wat langer moet wachten voordat ie uit het hele verre oosten bij mij op de deurmat valt
neequote:Op zondag 21 maart 2010 14:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Cancel die gewoon en bestel de LE voor 14 euro meer.
Als er een MP bijzat, zou ik je gelijk gevenquote:Op zondag 21 maart 2010 14:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Cancel die gewoon en bestel de LE voor 14 euro meer.
hoe kan een sandbox game als dit, met zulke mogelijkheden eentonig zijn? Dan was San andreas ook eentonig, of eender ander welk open world game.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:06 schreef Edwinuss het volgende:
Ik weet niet 100% zeker of ik deze game ga halen, de demo was behoorlijk 1tonig en ik ben bang dat de game ook zo is.
Ik wacht de reviews nog even af
zelfs dan nog niet, ik heb de volgende games op mijn verlanglijstje staanquote:Op zondag 21 maart 2010 15:02 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Als er een MP bijzat, zou ik je gelijk geven
Zulke mogelijkheden?quote:Op zondag 21 maart 2010 15:08 schreef Bensel het volgende:
[..]
hoe kan een sandbox game als dit, met zulke mogelijkheden eentonig zijn? Dan was San andreas ook eentonig, of eender ander welk open world game.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |