abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 maart 2010 @ 18:57:37 #226
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_79619418
Nou, bij thuiskomst ook niets. Nedgame had geen Limited Editions gehad.. ja een paar in Apeldoorn maar die moet ze opsturen naar Groningen (waar de postorder zit).
Ik heb mijn order geannuleerd en ben op de fiets naar het winkelcentrum gegaan... Intertoys, normale versie 60 euro... een andere gameshop had ook de L.E. niet en FRS had maar 1 L.E. gehad en die was natuurlijk weg, dus daar maar de normale gekocht voor 49,99.

Dan maar geen kaart en andere dingen hoor... zoveel interesseerde het me ook niet. Maar bij Nedgame was het verschil maar 2 euro, dus ach.... straks maar eens effe dat spel er in doen.
Had ik moeten wachten op Nedgame, dan had ik 'm pas dinsdag of nog later gekregen denk ik.

En het is niet zo dat de wereld vergaat, maar met een pre-order ga je er wel van uit. Ik doe voortaan geen pre-orders meer.
pi_79622777
Net de Mile High club tegengekomen. Erg tof, en erg jammer dat je m niet neer kan schieten.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_79625080
Alleen respawnen als je dood bent is kut, spawn je weer helemaal aan de andere kant van de map.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_79625443
Je hebt toch extraction, wat doe je nou moeilijk?
pi_79625627
Op het begin toch niet, of mis ik wat? Als ik die black market gozer bel kan ik de onderste optie niet gebruiken.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_79625704
Even doorspelen en wat chaos veroorzaken dan hebt je dat zo beschikbaar
pi_79630186
Nu al een paar uur bezig en nog niet 1 officiele missie gestart behalve de intro, heb op dit moment een heli waarvan ik even de trottle vast heb gezet op mn controller zodat ik over 10 minuten er uit kan springen en kan kijken hoe hoog dat dan precies is
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_79631679
Wat een toffe game, , met een auto van een berg af crashed die gigantisch hoog is is echt super tof, zeker als ie hard gaat spinnen .

En er is een eiland waar gigantische torens op staan die een creepy geluid maken en waar allemaal Jappen op zitten.
Geen referral hier.
pi_79631849
Ik moest een eiland bezoeken die eng was.
pi_79631898
Ik heb dat eiland dat het meest oostelijk ligt helemaal verkend inmiddels. Iemand al naar de Mile High Club geweest dat iets ten noorden van dat eiland ligt?
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
  zaterdag 27 maart 2010 @ 00:04:21 #236
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_79632508
Ik ga denk ik morgen JC2 ook halen

Heb wel weer zin in een FreeRoam game
Free roam games zijn me favorieten maja als GTA niks uitbrengt dat houd het als snel op,,

Saints row is dat wel ff leuk maar verder ook niet boeiend..
The Godfather 2 en the Saboteur waren ook niks ..

Ben dus benieuwd naar JC2
pi_79633063
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 23:47 schreef Nebo het volgende:
Ik heb dat eiland dat het meest oostelijk ligt helemaal verkend inmiddels. Iemand al naar de Mile High Club geweest dat iets ten noorden van dat eiland ligt?
Jep. Is tof, alleen niet heel veel te doen.
pi_79633322
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 23:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wat een toffe game, , met een auto van een berg af crashed die gigantisch hoog is is echt super tof, zeker als ie hard gaat spinnen .

En er is een eiland waar gigantische torens op staan die een creepy geluid maken en waar allemaal Jappen op zitten.
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 23:45 schreef Edwinuss het volgende:
Ik moest een eiland bezoeken die eng was.
Jullie hebben het waarschijnlijk over het eiland wat is gemaakt als easter egg voor "lost"?

Op dat eiland stort je vliegtuig neer, word het weer vanzelf heeel erg slecht, ligt een neergestort vliegtuig met het woord help op het strand, en is de beruchte "hatch" te vinden. Leuk gedaan wel.
pi_79633767
Daar is ook een massive vallei te vinden waar allemaal torens gelinkt staan, met Jappen erop.
Geen referral hier.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 00:57:02 #240
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_79633901
Krijg je btw savehouses en plekken waar je gekochte spullen kan bewaren?
pi_79634347
Ik vond het maar eng. In 1 keer werd alles zwart en onweer. Toen zei die man dat er kanibalen zouden rondlopen.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 01:23:09 #242
282507 Lysdexie
Vieze gek! Vieze gluurder!
pi_79634391
TVPtje, even volgen. Wellicht koop ik dit spel ook
pi_79635124
Als ik jullie zo hoor over FRS dat ze maar 1 LE hadden staan... heb ik woensdag echt mazzel gehad.

Toenstraks een auto op een skyscraper gezet (met de chauffeur er nog in)
onthaak em....rijd ie zo ervanaf

[ Bericht 1% gewijzigd door -CRASH- op 27-03-2010 02:30:42 ]
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_79639451
Had zostraks een rode privé jet te pakken, dat ding ziet er serieus mooi uit
  zaterdag 27 maart 2010 @ 12:10:16 #245
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_79640030
Die videocapture functie werkt ook gaaf
Ik heb nog niets op Youtube gezet, maar wel lokaal naar de Video map. De resolutie is wat minder, maar het is gewoon gaaf om wat van jezelf op te nemen.

Dus even dat goedkoopste vliegtuigje gekocht die je al snel geunlocked hebt en vanaf Panau International opgestegen, rondje gevlogen en weer geland.
Ik kocht 'm eerst op een soort van 'atoll' met een grote raffinaderij erop en wilde vanaf het strand opstijgen met dat vliegtuigje. Dat kostte mij m'n leven en 30.000 dollar.

Vandaag maar weer eens verder spelen... ik moet ook nog beginnen aan de faction missions, alleen nog maar die 2 verplichte missies gedaan.
pi_79640094
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 12:10 schreef JK het volgende:
Die videocapture functie werkt ook gaaf
Ik heb nog niets op Youtube gezet, maar wel lokaal naar de Video map. De resolutie is wat minder, maar het is gewoon gaaf om wat van jezelf op te nemen.

Dus even dat goedkoopste vliegtuigje gekocht die je al snel geunlocked hebt en vanaf Panau International opgestegen, rondje gevlogen en weer geland.
Ik kocht 'm eerst op een soort van 'atoll' met een grote raffinaderij erop en wilde vanaf het strand opstijgen met dat vliegtuigje. Dat kostte mij m'n leven en 30.000 dollar.

Vandaag maar weer eens verder spelen... ik moet ook nog beginnen aan de faction missions, alleen nog maar die 2 verplichte missies gedaan.
Tip: begin met de roaches, je ziet straks wel waarom.
pi_79640239
Video capture? Ik denk PC?

Het enige wat ik mis in een spel zoals dit zijn de physics van GTA4.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 12:22:44 #248
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_79640365
PS3 heeft videocapture
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zaterdag 27 maart 2010 @ 12:36:49 #249
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_79640739
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 12:22 schreef Klonk het volgende:
PS3 heeft videocapture
Owja dat was toch de exclusive shit voor de ps3

Beetje jammer,

Ik ga JC2 zometeen kopen maar wel voor de X360
pi_79640944
Meh. Wel irritant dat je soms nog 1 ding moet vinden in een stadje en dat ding is nergens te bekennen. Is dr iets waarmee je ze kan vinden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')