Geen bonnetje gezienquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:15 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, en ik heb mijn Ray-ban gedeclareerd maar nog geen geld gezien
Antwoord op de kamervragen: 3 op 1 (5 op 1 in ruw terrein)quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:16 schreef iamredleader het volgende:
AKQ / PTA: Wat is het verbruik van een getunede M1A1 Abrams?
Wat is het personeelplafond?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:17 schreef iamredleader het volgende:
Budget voor defensie is akkoord bevonden: 800 miljoen voor 2010, voor 2011 moeten we nog in overleg met de Minister President.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:18 schreef Cobra4 het volgende:
Antwoord op de kamervragen: 3 op 1 (5 op 1 in ruw terrein)
Dat laat ik aan de minister van defensie overquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat is het personeelplafond?
En dat budget is toch nog wel in euro's ipv guldens?![]()
De Leopard 2a6 is zuiniger (en goedkoper in aanschaf)quote:
Nou, met een dienstplicht is het personeel goedkoop. En met een budget van 800 miljoen euro.......quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat laat ik aan de minister van defensie over
We kennen dus toch een veto.quote:
Print je hem toch ff?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Da's geen declaratie, da's een jpg
quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:25 schreef De_Hertog het volgende:
Is er ook al een budget voor ICT, ik kan wel een nieuwe pc gebruiken.
Tuurlijk niet, want ik heb mijn budget al binnen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ga jij dan voor 800 miljoen aan dit spul kopen?
Of gewoon achterlaat in landen als Afghanistanquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:31 schreef Cobra4 het volgende:
Ik weet nog wel een land wat spot goedkope tanks, vliegtuigen en schepen verkoopt. Onze buurman; Nederland.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:23 schreef Nembrionic het volgende:
Print je hem toch ff?
Ja hallo, ik had al een kopie in je bakje gelegd. Maar ja, dat bakje is waarschijnlijk gebruikt om een niet nader te noemen afworp in te verschonenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
hallo, jij wil toch geld? Doe er dan ook wat moeite voor
Goede tip. MinVW (Ofyles), heb jij nog wat roro schepen die een vrachtje voor Defensie kan ophalen in het midden-oosten.?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Of gewoon achterlaat in landen als Afghanistan
Niet gezien, inderdaad. Maar de verschoning van mijn welp gebeurt echt wel ergens andersquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:33 schreef Nembrionic het volgende:
Ja hallo, ik had al een kopie in je bakje gelegd. Maar ja, dat bakje is waarschijnlijk gebruikt om een niet nader te noemen afworp in te verschonen
Is TM (VROM) op de hoogte?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja hallo, ik had al een kopie in je bakje gelegd. Maar ja, dat bakje is waarschijnlijk gebruikt om een niet nader te noemen afworp in te verschonen
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Niet gezien, inderdaad. Maar de verschoning van mijn welp gebeurt echt wel ergens anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |