Ik krijg nog wel eens faxenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:53 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
Ik krijg net post
![]()
![]()
![]()
Envelop met daarin mijn Plan van Aanpak, en op- en aanmerkingen erin geschrevenFuck man, in de tijd van email krijg ik snailmail op stage
Niet leuk. Maar wel nuttig. Beter dan te horen krijgen dat er niets meer aan te veranderen isquote:
Dat vind ik eigenlijk heel normaal in de zakenwereld.quote:
Toen wij van school gingen om het zakenleven in te gaan kregen we van onze leraar Nederlands een handgeschreven brief met felicitaties. Hij had er ook in gezet dat het waarschijnlijk de laatste handgeschreven brief was die we ooit zouden krijgen. Ik geloof dat het tot nu toe aardig kloptquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
was het op een typemachine gedaan of wel op een computer?
Of toch nog handgeschreven....
Meteen een hint mbt de usability van de rug site.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:53 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
Ik krijg net post
![]()
![]()
![]()
Envelop met daarin mijn Plan van Aanpak, en op- en aanmerkingen erin geschrevenFuck man, in de tijd van email krijg ik snailmail op stage
Jaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet leuk. Maar wel nuttig. Beter dan te horen krijgen dat er niets meer aan te veranderen is
Overleggen en communiceren met je begeleider
Zwarte. Z'n rode pen was zeker foetsiequote:
Of toch in ieder geval voor- en na- foto'squote:
We moeten eigenlijk een subsubforum krijgen, met alle lopende topics:quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:54 schreef Nembrionic het volgende:
AKQ Wheeler Dealers!
Er lopen zat Russen met leren jassen in NL. Materiaal genoeg dus.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:57 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Of toch in ieder geval voor- en na- foto's
Bekleding begint ook enigszins te versleten trouwens, dat is wat lastiger.
je vergeet SESquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
We moeten eigenlijk een subsubforum krijgen, met alle lopende topics:
AKQ / OUD mijn kind wil niet slapen
AKQ / KLB punt onterecht niet gekregen
AKQ / PTA Wheeler dealers
AKQ / POL hoe gaan we ons nieuwe kabinet presenteren?
Maar Etc zei gisteren al niet op de RUG te zittenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Meteen een hint mbt de usability van de rug site.
Men moet de post gebruiken om zaken op tijd ter plaatse te krijgen.
Gaan we op Russenjacht?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er lopen zat Russen met leren jassen in NL. Materiaal genoeg dus.
En DEF.quote:
Gisteren sliep ik.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar Etc zei gisteren al niet op de RUG te zitten
V&A: Leer gezocht, Russen gespotquote:
Doe dan AKQ / NEMquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:02 schreef iamredleader het volgende:
AKQ / B&H met fotoshoot door Nem
AKQ / KPD met fotoshoot door Nem
AKQ / FOT met fotoshoot door Nem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |