in het vaarwater van verheugen zittenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
We willen dan de boot van Turku nemen, nog een klein stukje door Finland tijden
Ik krijg ook heimwee als ik het erover heb en ik ben er nog niet eens geweest. Bestaat er een woord voor pre-heimwee?
'woord'quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:28 schreef lubje25 het volgende:
[..]
in het vaarwater van verheugen zitten
Met ingang van heden wel: pre-heimwee.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
We willen dan de boot van Turku nemen, nog een klein stukje door Finland tijden
Ik krijg ook heimwee als ik het erover heb en ik ben er nog niet eens geweest. Bestaat er een woord voor pre-heimwee?
hehe, nou vooruit.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met ingang van heden wel: pre-heimwee.![]()
Fan van Scandinavie of was dat ook beroepshalve?quote:De eerste keer dat ik in Helsinki was was ik 5. En ik weet nog alles wat we daar toen gedaan hebben.Zo'n indruk heeft de binnenstad op me gemaakt. Naderhand ben ik er nog 7 of 8 keer geweest en iedere keer heb ik weer genoten.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:30 schreef De_Hertog het volgende:
Al vind ik het wel een mooie zinsnede.
Mijn eerste ervaringen waren privé. Dus fan. Maar ook via het werk ben ik vaak in Scandinavië geweest. Maar dan vooral in de ruigere gebieden. Ook erg mooi en indrukwekkend.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:33 schreef De_Hertog het volgende:
Fan van Scandinavie of was dat ook beroepshalve?
Het lijkt me ook een mooi gebied ja, maar dan moeten we misschien een andere Lada meenemen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mijn eerste ervaringen waren privé. Dus fan. Maar ook via het werk ben ik vaak in Scandinavië geweest. Maar dan vooral in de ruigere gebieden. Ook erg mooi en indrukwekkend.
Daar heb ik in Rusland een tijdje mee mogen rijden. Niet kapot te krijgen!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het lijkt me ook een mooi gebied ja, maar dan moeten we misschien een andere Lada meenemen.
Een Niva heb ik nog niet, misschien komt die nog een keer. Ik heb deze:quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:48 schreef De_Hertog het volgende:
Ik heb de volledige Lada onderhoudskit al hoor:
[ afbeelding ]
Voor als iets los zit wat vast had moeten zitten en
[ afbeelding ]
voor als het vast zit en los had moeten zitten.
Dat moet genoeg zijn jaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:48 schreef De_Hertog het volgende:
Ik heb de volledige Lada onderhoudskit al hoor:
[ afbeelding ]
Voor als iets los zit wat vast had moeten zitten en
[ afbeelding ]
voor als het vast zit en los had moeten zitten.
Ben ik ook van plan, vandaar dat ik het nog niet heb gedaan. Daar is wat tijd voor nodig. Binnenkort overigens een huis met garage, dan gaat het allemaal wat makkelijkerquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat moet genoeg zijn ja
Maar in alle ernst: de enige goede anti-roest behandeling is de roest weghalen en opnieuw verven/behandelen.
AKQ Wheeler Dealers!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ben ik ook van plan, vandaar dat ik het nog niet heb gedaan. Daar is wat tijd voor nodig. Binnenkort overigens een huis met garage, dan gaat het allemaal wat makkelijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |