Oh dat soort momenten zijn me niet vreemd. Net als je iets goors of niet voor andere oren bestemde dingen gaat schreeuwen gaat de muziek uit ofzo.. PFFFFFFFquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn vriendin zat een verhaal te vertellen, te smerig voor woorden, en ook steeds harder praten, ineens muziek weg en meteen in dezelfde zin heel adrem zeggen: en waarom zeg ik dit zo hard, nou echt ik heb zo zitten lachen op dat terras
Hahahaha dat was een super leuk moment in die filmquote:
Niemand wilde lapoquote:
In het grote bedank Noek-topic komen ook telkens mensen met: Wie?quote:
Ja zat me rot te zoeken naar net dit plaatje hahahahaquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahaha dat was een super leuk moment in die film
Wat wiequote:Op donderdag 18 maart 2010 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In het grote bedank Noek-topic komen ook telkens mensen met: Wie?
wie wat en waar?quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:48 schreef Soury het volgende:
Nou ja je kan ook een ijs vibrator winnen hier op fok. Wie wil in godsnaam een ijsklop op haar klit NOU ???
Ik offer me wel opquote:
Ik was ook op mijn hoede. Te veel de lulquote:
maar die trilt niet, is meer een ijsdildo danquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:01 schreef FANN het volgende:
[..]
wie wat en waar?
wat is ijs vibrator ?
ken ik er net zo goed een raketje in douwen
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:01 schreef FANN het volgende:
[..]
wie wat en waar?
wat is ijs vibrator ?
doe es een linkie dan?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:02 schreef gomi het volgende:
[..]
maar die trilt niet, is meer een ijsdildo dan
Frontpage van fok en daar staat ie. Of stond.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:01 schreef FANN het volgende:
[..]
wie wat en waar?
wat is ijs vibrator ?
quote:
Blufquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:01 schreef FANN het volgende:
[..]
ow daar kijk ik normaal nooit eigenlijkquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Frontpage van fok en daar staat ie. Of stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |