Of het is al verkocht, of dat gaat gebeuren. Waarom denk je dat Derek Ogilvie het presenteert ("begeleidt", volgens Robert ten Brinkquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:30 schreef EilandjeOnline het volgende:
of haar gewoon in het nederlands laten spreken, het wordt verder toch nergens anders uitgezonden ?
of wel ?
Spookyquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:41 schreef Boca_Raton het volgende:
die lampen die aan en uit gingen, whoaaah.
Om Lieke zie ik op tegen het kijkenquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Spooky![]()
Ik weet trouwens niet of Lieke van Lexmond helemaal past bij dit programma
Misschien is het een kwestie van wennen voor haar (én voor de kijker inderdaad!). Ze was té aanwezig en keek alsof ze een fotosessie als model deed.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Spooky![]()
Ik weet trouwens niet of Lieke van Lexmond helemaal past bij dit programma
Jij vindt het allemaal zó ongeloofwaardig dat je op FOK! een hele kruistocht voert tegen dit soort verschijnselen. Hoezo... niet boeiend...quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:46 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Dat er nog steeds mensen zijn die zich ervoor lenen op deze manier met een aantal zweverige idioten over hun overleden dierbaren te praten op amusementstelevisie...
Zoals je weet ben ik een groot fan van cold readerquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:48 schreef Boca_Raton het volgende:
Jij vindt het allemaal zó ongeloofwaardig dat je op FOK! een hele kruistocht voert tegen dit soort verschijnselen. Hoezo... niet boeiend...
Dan hebben we tenminste nog íets gemeenquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:51 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Zoals je weet ben ik een groot fan van cold readerPeter van der Hurk
, dát dan weer wel.
Volgens mij leven we in een vrij land, dat ieder mag doen wat ie wil.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:46 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Dat er nog steeds mensen zijn die zich ervoor lenen op deze manier met een aantal zweverige idioten over hun overleden dierbaren te praten op amusementstelevisie...
Ik heb toch niet gezegd dat het niet mag? Ik verwonder mij er alleen over dat er zóveel mensen zijn die zich voor zoiets lenen, op deze manier geëxploiteerd en uitgebuit willen worden, maar dat heb ik ook bij programma's over bijvoorbeeld bruiloften/scheidingen/ruzies/liefde.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Volgens mij leven we in een vrij land, dat ieder mag doen wat ie wil.![]()
Ik vind dat niet zo verwonderlijk. De nabestaanden zitten nog met zoveel vragen en zijn vaak wanhopig op zoek naar antwoorden en dit zal voor sommigen een laatste strohalm zijn en voor anderen een welkome manier om meer duidelijkheid te krijgen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:12 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik heb toch niet gezegd dat het niet mag? Ik verwonder mij er alleen over dat er zóveel mensen zijn die zich voor zoiets lenen, op deze manier geëxploiteerd en uitgebuit willen worden,-knip-
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |