quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:41 schreef Deceit het volgende:
Eindelijk afgewerkttttttt, nu morgen nog 1 dagje en dan 1 dagje wochenende
want?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:34 schreef wonderer het volgende:
Hoi
Ik heb nu ECHT geen vrije tijd meer
Weer drie of vier dingen ingepland.quote:
Brabants.quote:
hij is van de jongens afgestapt?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:10 schreef Ang3l het volgende:
Die is op zoek naar een PS3
Ik heb er sinds 2 weken ook eentje.quote:
Zit er in FF nummer zoveel een groot beest met dikke poten en gras op zijn haar?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er sinds 2 weken ook eentje.
Ben ik er vanaf gestapt?nee dus.
Ah het kan ook gedeeld worden, gelukkig maarquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er sinds 2 weken ook eentje.
Ben ik er vanaf gestapt?nee dus.
Dat zit niet in het spelquote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zit er in FF nummer zoveel een groot beest met dikke poten en gras op zijn haar?
Geen idee. Hij had voor de gein op FB achtergelaten "Vrijdag weer cocktails?" en we hebben nog een afspraak staan te gaan eten binnenkort. Verder weet ik 't niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ah het kan ook gedeeld worden, gelukkig maar![]()
hoe gaat het nou verder met je dater?
mike heeft toch nooit haast ?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weer drie of vier dingen ingepland.
Mike moet opschieten
Logisch, tis een lesbiennequote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:25 schreef wizarddragon het volgende:
Vanille heeft dikke poten en gras op haar haar
Mm. Ik had Dick (Rienstra) aan de lijn die zei dat ie de stem voor een computerspel had ingesproken, maar ik ben vergeten hoe dat wezen heette, en hij wist niet welk spel, maar hij had dikke poten en gras op zijn hoofdquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ja vast wel
eindbaas van chapter 4 of zo geloof ik
Kreeg toevallig net een mailtje van hemquote:
En wat wil jij?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee. Hij had voor de gein op FB achtergelaten "Vrijdag weer cocktails?" en we hebben nog een afspraak staan te gaan eten binnenkort. Verder weet ik 't niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |