Dat doe je snel!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:51 schreef Vlarp het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Ik surf op m'n mobiel nu met Opera mobile.
En ik heb een huisarts in Rotterdam nu!
Jij wil ook alle mannen alleen voor jezelf he, in plaats dat je nou eens wat deelt met de noodlijdende alhierquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:16 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)derlandse-homos.html
Sorry jongens! Nee echt, sorry he. Het spijt ons militairtjes.
Weet je wat? Kom maar allemaal hier, ik troost wel!
Ik heb niks met middagen. Nachten zijn heerlijk.quote:
Zullen we dan een nachtelijke affaire beginnen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb niks met middagen. Nachten zijn heerlijk.
Heeft dat met die hooikoorts te maken?quote:
Ik ben net zo noodlijdend hoor.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Jij wil ook alle mannen alleen voor jezelf he, in plaats dat je nou eens wat deelt met de noodlijdende alhier
Nee dat heeft met Vlarps richtingsgevoel te maken.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heeft dat met die hooikoorts te maken?
Weet ik niet, ik heb de afgelopen maanden dit wel vaker gehad maar toen dacht ik dat het aan mijn lenzen lag... die zijn vernieuwd maar nu zit er weer iets te irriteren....quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heeft dat met die hooikoorts te maken?
middag terrasjes zijn dan wel weer okayquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zullen we dan een nachtelijke affaire beginnen?
En dat jij dan 's ochtends leeft met ontbijten en opstaan, en ik 's middags met terrasjes en zo.
Was Vlarp bij mij?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat heeft met Vlarps richtingsgevoel te maken.
Ben jij huisarts dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Was Vlarp bij mij?
Moet ik toch eens beter opletten de volgende keer
Nee ik ben ook heel nieuwsgierigquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:09 schreef Ang3l het volgende:
Op de een of andeere manier blijf ik jou verwisselen met Steve.
Waarom? Geen idee
Nee nee, jij wilde de ochtend!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
middag terrasjes zijn dan wel weer okay
Nee dan had ik mezelf allang beter gemaaktquote:
Dat ik geen ochtendhumeur hebt wil niet zeggen dat ik het leuk vind om om 7 uur wakker te zijn in het weekend.quote:
Pray the gay away.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee dan had ik mezelf allang beter gemaakt
PECH!!!!!!!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat ik geen ochtendhumeur hebt wil niet zeggen dat ik het leuk vind om om 7 uur wakker te zijn in het weekend.
jij had zrijdag nog een jongen in bed, er zijn hier mensen die dat al jaren niet eens meer gehad hebbenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben net zo noodlijdend hoor.
My glory(hole)days are over!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |