Snaavel | donderdag 18 maart 2010 @ 20:51 |
Stuur even een pm als je interesse hebt Beste is gewoon om te bellen Telefoonnummer verkrijgbaar via PM Prijs ¤ 2.850,- Brandstof: Benzine Bouwjaar: 24-04-1970 Origineel Nederlandse Auto Transmissie: Handgeschakeld Kleur: Rood Motorinhoud: 1.200 cc Vermogen: 35 Pk Gewicht: 760 kg Gemiddeld verbruik: 7 L/100km (1 op 14) APK Gekeurd t/m: 12-01-2011 Opties en accessoires: * Nieuwe Type interieur (netjes van binnen) * Dikke Chrome Amerikaanse Velgen * Met bijpassende dikke banden * Compleet Gerestoreerd * Oldtimer 1970 Belastingvrij * Starten en rijden, geen probleem! * Speciale uitlaatsysteem bekijk foto [ Bericht 1% gewijzigd door Symphonic op 19-03-2010 07:41:16 ] | |
Symphonic | vrijdag 19 maart 2010 @ 06:42 |
Alle flauwekulreakties verwijderd. Damn wat een mooie auto ![]() | |
Focusdriver | vrijdag 19 maart 2010 @ 06:58 |
Wat een prachtige auto !![]() ![]() ![]() | |
Snaavel | vrijdag 19 maart 2010 @ 07:38 |
Heb er even een telefoon nummer bij gezet.. | |
Symphonic | vrijdag 19 maart 2010 @ 07:42 |
quote:die heb ik weer even weggehaald. Het is niet zo handig om een telefoonnummer ok FOK! te zetten. Het trekt helaas grappenmakers aan. Je kunt het beste alleen je nummer per PM verstrekken. | |
aloe_vera | vrijdag 19 maart 2010 @ 07:47 |
Geretaureerd, dat is een ruim begrip. Is alles in de tectyl of iets anders roestwerends gezet? Wat is er qua restauratie aan het motorblok gedaan? Is dat een deuk in het rechtervoorspatbord? | |
Netsplitter | vrijdag 19 maart 2010 @ 08:03 |
Het is dat ik al op vakantie ga, anders................ ![]() | |
Snaavel | vrijdag 19 maart 2010 @ 08:16 |
quote:Nee auto staat niet in de tectyl of iets anders roestwerends , Koppen zijn vervangen van het motorblok koppeling vervangen,drukgroep, druklager, carburateur benzine pomp, rond om nieuwe remcilinders + remblokken, nieuwe kachel potten, uitlaat systeem. Las werk compleet gedaan. rechter voor spatbord is geen deuk is lichtval. hij heeft wel een klein deukje voor op de kap gehad maar is er nu uit | |
Snaavel | vrijdag 19 maart 2010 @ 08:16 |
quote:anders? | |
Netsplitter | vrijdag 19 maart 2010 @ 08:17 |
quote:Had ik zeer veel moeite gehad om het niet te doen. ![]() Dus ik hoop dat die er over een half jaar nog staat. ![]() | |
Snaavel | vrijdag 19 maart 2010 @ 08:20 |
quote:nouja, ik weet niet hoe het loopt hier op fok met de auto's en ik kan het niet garanderen, dus..Maarja.. wat je natuurlijk ook zou kunnen doen is het ding kopen en dan in een garage zetten ![]() | |
omearos | vrijdag 19 maart 2010 @ 09:43 |
quote:Hmm, da's niet zo handig. Ook geen spuitwas in de kokerbalken oid? quote:Geharde koppen? quote:waar is er gelast? quote:Uitgedeukt of opgevuld? | |
Snaavel | vrijdag 19 maart 2010 @ 09:52 |
quote:heb even een pm gestuurd met het nummer als je vragen hebt stuur dan even een pm en ik geef je het nummer.. Auto is namelijk niet van mij maar van mijn vader.. en weet dus niet alles over de auto.. | |
Snaavel | zaterdag 20 maart 2010 @ 10:37 |
bumpertje | |
Snaavel | maandag 22 maart 2010 @ 22:50 |
Auto is nog steeds te koop | |
Martin_V | maandag 22 maart 2010 @ 22:57 |
handelaar? | |
Snaavel | maandag 22 maart 2010 @ 23:02 |
Nope, Ik niet.. tenminste de auto is niet van mij.. de auto is van mijn vader.. | |
zuigmarmot | dinsdag 23 maart 2010 @ 10:57 |
quote:Koppen ? meervoud ? het is toch geen dohc motor, tevens is een kop niet hard, maar de kleppen en klepzetels | |
Snuitebolletje | dinsdag 23 maart 2010 @ 11:14 |
quote:Kever = boxer motor.. ![]() als ik het goed heb.. dacht ik.. misschien dan.. | |
zuigmarmot | dinsdag 23 maart 2010 @ 11:36 |
quote:U heeft gelijk, mijn excuses SPOILER | |
ukga | dinsdag 23 maart 2010 @ 11:58 |
het wachten in dit topic is op T42 ![]() | |
zuigmarmot | dinsdag 23 maart 2010 @ 11:59 |
Daarvoor zit er te weinig roest op de kever denk ik ![]() | |
T42 | dinsdag 29 juni 2010 @ 19:37 |
quote:daar ben ik dan ![]() nog te koop? uitlaat systeem? zie alleen een orginele uitlaat + jetpipe (welk merk? ivm roesten) eventueel te zien op een brug? |