Gelukkig heeft Apple inmiddels meer dan vier producten in het assortiment - maar als dat geen issue is, wat zijn dan wel de 'andere voorwaarden'?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:44 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Er staat toch duidelijk in de voorwaarden dat je in de poule met 4 klanten 4 verschillende producten moet kopen.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:47 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Apple inmiddels meer dan vier producten in het assortiment - maar als dat geen issue is, wat zijn dan wel de 'andere voorwaarden'?
Heel simpel gezegd is ieder artikel wat onder een ander artikelnummer in het systeem staat een ander product. Je zou dus bijvoorbeeld van 1 product 4 verschillende kleuren kunnen kopen (komt niet vaak voor, maar het zou in theorie kunnen), alleen daar zal wat discussie tegenover staan.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:54 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Daarnaast moet je je ook afvragen wat zij bedoelen met 'hetzelfde product', beschouwen zij een MacBook van 1.150 euro als hetzelfde product in vergelijking met een MacBook van 1.400 euro, het zijn beide feitelijk gezien MacBook Pro's maar het zijn andere producten qua specificatie.
Nee.quote:
Ik doe mee, mits jij geen MacBook Pro aanschaft, die is dan voor mij.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:05 schreef koningkerel het volgende:
Nog 3 andere mensen zin om mee te doen? Het handigste als we iets kopen in ongeveer dezelfde prijsklasse, dus bij dezen de info.
Vestiging: MediaMarkt Eindhoven
Prijs: rond de ¤ 1300
Datum: zaterdag 20 maart
De korting is dus ca. ¤ 325, dus je hebt je computer/televisie/witgoed dan voor ¤ 975 ipv ¤ 1300. Geen slechte deal lijkt me!
Laat maar horen als je geīnteresseerd bent!
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:50 schreef Socios het volgende:
Morgen even een koelkast, wasmachine, vaatwasser en flatscreen kopen.
Top! Ik ga zelf voor een Sony Vaio ā 1300 euro. Hoeveel kost die MacBook van je?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik doe mee, mits jij geen MacBook Pro aanschaft, die is dan voor mij.
jeah idd, wij misschien, waschmachine, droger, vaatwasser en een fornuis hihi;)quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:50 schreef Socios het volgende:
Morgen even een koelkast, wasmachine, vaatwasser en flatscreen kopen.
Je krijgt gewoon allebei (of allemaal, hoe je wilt) een factuur met daarop de producten die jij wilt hebben, die reken je vervolgens apart af bij de kassa.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:05 schreef MilaNL het volgende:
Maar als je bij het meeting point afspreekt en samen bestelt bij MediaMarkt, mag je dan wel apart betalen met de korting?Straks zit er iemand tussen die ervandoor gaat zodra de betaler betaald heeft.
Dat hangt een beetje van de vestiging af, in principe kan het ook op bestelling gedaan worden, maar het kan zijn dat sommige vestigingen daar niet aan doen. Producten hoeven verder niet per se gelijk meegenomen te worden (bezorgen is bijvoorbeeld ook geen punt).quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:39 schreef em-jee het volgende:
@DENNIS101
Ik wil een Samsung UE46B6000 kopen, stel dat die net is uitverkocht kan ik hem dan bestellen?
En weet je of ik die TV meteen mee moet nemen, of dat ik kan betalen en hem volgende week kan ophalen?
Zoek een date op mediamarkt.nl, schijnt daar ook te kunnenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:29 schreef whkan het volgende:
Arena, 1799 euro, iMac 27". Nog andere mensen hier die een product van ongeveer dit bedrag willen?
Heb even gezocht, maar kon helaas niet zo'n optie vinden.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:54 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Zoek een date op mediamarkt.nl, schijnt daar ook te kunnen
Loop gewoon die winkel in van het weekend en zoek gewoon wat mensen bij elkaar.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:05 schreef whkan het volgende:
[..]
Heb even gezocht, maar kon helaas niet zo'n optie vinden.
Dat ga ik sowieso doen ja. Maar als hier toevallig mensen zijn voor ongeveer zelfde bedrag dan scheelt het zoeken/wachten morgen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:07 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Loop gewoon die winkel in van het weekend en zoek gewoon wat mensen bij elkaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |