Was een goed feestjequote:Op zondag 21 maart 2010 17:15 schreef Bertje_NL het volgende:
Iemand van hier gisteren nog naar 31 jaar ADHD geweest?
Vond inderdaad Isaac echt een strak setje neer zetten!quote:Op zondag 21 maart 2010 18:18 schreef Koepert het volgende:
[..]
Was een goed feestje![]()
Hele rare avond.. Gaan we wel/niet/wel/niet/wel/niet... uiteindelijk wel.. iets na 1en binnen.. Isaac was een heerlijk setjeAlpha2 idem.. De rest was oké.. maar opeens wilde iedereen, waaronder bob, weg.. k heb ook grote delen beetje remi gestaan terwijl de rest in de 'cocktail-bar' zat
Zeker niet verkeerd.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:50 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Was niet al te gecharmeerd van de nieuwe previews van SAIFAM van een tijdje terug maar de Atomic remix lijkt daarentegen onverwachts erg goed uit te pakken.
Technoboy - Atomic (Joshua Horoshy remix)
tering die main ziet er bruut uitquote:Op zondag 21 maart 2010 17:50 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Was niet al te gecharmeerd van de nieuwe previews van SAIFAM van een tijdje terug maar de Atomic remix lijkt daarentegen onverwachts erg goed uit te pakken.
Ook van mij natuurlijkquote:Op zondag 21 maart 2010 20:14 schreef kollie het volgende:
nog gefeliciteerd!
Technoboyquote:Op zondag 21 maart 2010 17:50 schreef em-dee-em-aa het volgende:
quote:
Indeedquote:Op zondag 21 maart 2010 18:49 schreef Bertje_NL het volgende:
[..]
Vond inderdaad Isaac echt een strak setje neer zetten!
Lijkt me een goed plan. PF-account = Fok!usernamequote:Wij moeten denk ik toch maar eens gaan meeten, kan handig zijn op de momenten dat je daar staat met mensen die zo nodig in de cocktailbar of R&B zaal moeten zijn.![]()
Volgens mij zijn we daarmee niet de enigen die dat niet lukt.. Nu moet ik zeggen dat ik sowieso al een slechte platen-plaats-avond had...quote:Weet jij toevallig nog welk nummer A2 draaiden meteen na Gangsta? Kan hem maar niet plaatsen, maar vond het wel een erg vette plaat...
Whoollaa! Die is echt nice! Heerlijk klappend, hopelijk wordt hij op dezelfde snelheid uitgebracht als in dat filmpje.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:50 schreef em-dee-em-aa het volgende:
quote:Op maandag 22 maart 2010 10:30 schreef eNGine10 het volgende:
Timetable voor Knock Out is een beetje teleurstellend. Ben bang dat ik Psyko Punkz zowieso het grootste gedeelte mis
Beetje dom om NC en DBSTF op het laatst te plaatsen en Alpha2 zo vroeg.....quote:Time table
22:00 - 23:30 Coone vs. Psyko Punkz
23:30 - 00:30 Alpha² vs. Deepack
00:30 - 01:30 Technoboy vs. Tuneboy [IT]
01:30 - 03:30 Luna vs. Crypsis*
03:30 - 05:00 The Prophet vs. Headhunterz
05:00 - 06:00 Tatanka vs. Zatox[IT]
06:00 - 07:00 Noisecontrollers vs. D-Block & S-te-Fan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |